Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 18101 til 18120 af 34803
  • Er der nogle der vil læse min opgave igennem?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har skrevet en opgave i Matematik A, Historie A om Kryptologi Jeg håber der er nogle der vil læse den igennem på forhånd tak AJ
  • Diskussion..

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i en historie-opgave, diskutere hvordan reformationens indflydelse på religionen, har påvirket det danske samfund i dag :) Hvordan skal jeg gøre dette?
  • Resumé af "frog pond"

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave et resumé om historien frog pond, men den er meget svær at forstå. Hvis nogle af jer har læst den, så vil jeg meget gerne have hjælp til det. TAK PÅ FORHÅND!
  • kommentere min stil

    Forumindlæg
    nogle som vil kommentere på dansk stil, som er bygget pver en analyse af den korte historie " perleporten på knippelsbro"
  • - PROJEKT SPØRGSMÅL.

    Forumindlæg
    Hvorfor vælger nogle danskere i dag at konvertere til islam, når medierne har en tendens til at bringe negative historier om islam som religion?
  • Normalt at have 4 - A fag?

    Forumindlæg
    Hej Sp. Som overskriften viser - skal nemlig have, spansk A, Mat A, Dansk A, Historie A. Tak på forhånd!
  • HTX fag..

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare gerne vide om man får samfundsfag og historie på b-c noveau på HTX eller om man slet ikke bliver undervist i det? Tak på forhånd
  • folkedrab- krig ??

    Forumindlæg
    hej alle. Er lige ved at læse historie. Og er stødt ind i et ord, folkedrab ?? hvad er det? og hvad er forskellen egentlig på folkedrab og krig ? :) håber på hjælp!
  • Dagbog om Hiroshima Bomben

    Forumindlæg
    Ligger der en opgave herinde som handler om at man skal skrive en dagbog om den dag hiroshima bomben faldt, og historien skal foregå i "jeg" fortæller.??
  • analyse af patienten peter Seeberg

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en analyse af patienten skrevet af peter seeberg er der nogle der har lavet en analyse om den? og er der nogle der måske kan komme med en konklusion på historien
  • Gymnasium no. 19 vs. 10 minutter i vor tid

    Forumindlæg
    Jeg skal sammenligne de to historier, forskelle og ligheder og hvilken der er mest objektiv... Er der nogen der kan hjælpe?? :)
  • Danskerne og de andre

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg/min klasse har fået emnerne vi skal op i, hvis vi skal op i historie. Nu er mit spørgsmål: Hvor skal jeg finde noget om "Danskerne og de andre"?
  • Reformationen 1400-1648

    Forumindlæg
    Skal til prøve i historie på tirsdag, så nogen der lige hurtigt kan fortælle mig: -Den politiske og religiøse baggrund for reformationen? -Indhold:ideer? -Hvilke konsekvenser den fik?
  • Hjælp til tysk!! hjælp hjælp!

    Forumindlæg
    Nogen der har læst teksten Gnadenfrist af Jürgen Benvenuti?? Håber i kan give en kort resume ud fra historien, da det er en lidt rodet fortælling -_-'
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hey er der nogle som kender en tekst som jeg kan perspektivere til H.C. Andersens: En historie om en moder? På forhånd tak ^^
  • Retskrivning - staves vikingetiden med stort v?

    Forumindlæg
    Staves vikingetiden med stort v? Min dansk lærer siger nej, min historie lærer siger ja! What to do?
  • Personkarakteristik i Den Grimme Ælling

    Forumindlæg
    Er der nogen der lægger inde med en personkarakteristik af den grimme ælling og/eller flere personer fra historien? Skal bruge den til min dansk eksamen om 2 dage:))
  • Hvor er forskellene og lighederne i fagene?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til DHO forsvarelse, ville høre hvad forskellene og ligeheder i dansk og historie er?? Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig:))
  • tvangsægteskaber

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i mundtlig engelsk, og skal aflevere min disposition i morgen, så ville høre om der er nogen der har nogle gode historier eller episoder om tvangsægteskaber. på forhånd tak for hjælpen :)
  • rette en opgave- haster

    Forumindlæg
    hej alle sammen er der en som har tid og lyst til at læse min historie opgave igennem og rette den hurtigst muligt.. Tak på forhåndet ! :)