Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 18121 til 18140 af 27944
  • Københavns bombardement 1807

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen der kan svare på hvilken betydning det engelske bombardement af København i 1807 havde for dansk udenrigspolitik på længere sigt? Evt. nogle links til nyttige hjemmesider ville hjælpe meget! :)
  • Materiale

    Forumindlæg
    Hey alle sammen, Jeg kom til at tænke på, at hvis der er en bog, som man ikke kan få fat i på på engelsk, må man så bruge en offentlig tilgængelig ebook til sin SRP?
  • Hjælp til korrekturlæsning på stil?

    Forumindlæg
    Hej.. Er netop lige blevet færdig med min engelsk stil på 800 ord. Er sikker på at der er en del fejl i den, så vil sætte meget pris på hvis der var nogen som vil se den igennem :) På forhånd tak .
  • Forslag til underemne?

    Forumindlæg
    Vi skal til at skrive historieopgave i næste måned. Som overemne har jeg valgt "Den Engelske Industrialisering". Jeg vil lige høre om i har nogle gode forslag til et underemne?
  • Gennemlæsning - FILM NOIR

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skriver i engelsk og mediefag om film noir. Ville høre om der var nogen som vil læse min opgave igennem/kender noget med viden omkring emnet?
  • haster

    Forumindlæg
    Jeg skla bruge hjælp til dette spørgsmål, så hvis nogen har læst bogen Ivanhoe, må de meget gerne hjælpe! Hvordan fremstilles det engelske samfund som Ivanhoe vender tilbage til i romanen?
  • Rette min stil

    Forumindlæg
    Hej. Er der ikk nogen der gider rette min engelske stil..Den fylder næsten 2 sider. Håber der er nogen der gider. Jeg skal aflevere idag inden 00.00.
  • Hjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Heeeej. Tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse eller opgavesæt fra sidste års eksamen (dvs. studentereksamen 2008) i Engelsk B liggende, som jeg må se?
  • Eng B skr. terminsprøve

    Forumindlæg
    Hey allesammen :) Jeg skal til terminsprøve i engelsk skr. på b niv. imorgen - og aner ikke hvad jeg egentlig skal kunne? Hvad er det præcist man skal lave? grammatik, oversættelse og alm. stil?? tak på forhånd ;)
  • Eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg søger titler på nogle skriftlige eksamensopgaver i engelsk på b-niveau. Gerne fra 2006,07 og 08. Nogen der kan hjælpe :) Vh. ditte
  • Prøve/eksamen

    Forumindlæg
    Hey.. Hvad er gode emner at læse på til prøven uden hjælpemidler under engelsk eksamen/prøve..' er der nogle der kan nævne nogle emner og opgavetyper som er hyppige?
  • Nogen som har læst "Adam" (Michael Lee Cohen)

    Forumindlæg
    Heej Er der nogle som har læst teksten i engelsk, Om "Adam" (Michael Lee Cohen) Og som kan fortælle mig, hvad den handler om Fordi forstod det ikke helt, Taak for hjælpen.:D
  • The Big Apple

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til engelsk eksamen her i næste uge, og har lige et spørgsmål som jeg ikke kan finde svaret af? - hvorfor kalder vi New York City "the big apple"
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej :) Nogle der kan kigge min engelsk stil igennem for fejl? Den er kun på en side. Skriv jeres mail så sender jeg opgaven tl jer.
  • Hvad sker der

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp
  • eksam

    Forumindlæg
    Hey derude... Jeg skal op til eksam i engelsk B i morgen..Er der nogle, som har nogle tekster indenfor technology eller crime and violence? så jeg kan øve for mig selv :)
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke nogen der har en titel på opgave A fra STX engelsk B -niveau 2008. Jeg ved opgave B var The dress, men hvad med opgave A :) VH. Ditte
  • når man skriver stil

    Forumindlæg
    hej Når man skriver en dansk og engelsk stil skal man så ikke gå efter en analysemodel ?? f.eks.har jeg en tekst som er en artikel skal jeg så ikke lave en artikel analyse om den, hvis jeg skal skrive om den ?? eller hvad kommer det an på??
  • American psyco

    Forumindlæg
    Jeg er ved at læse op til engelsk eksamen i næste uge...Er der nogen som har nogle noter til AMERICAN PSYCO?specifikt omkring kapitlet harry?
  • kemiingeniør - DTU

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er optaget for Bachelor i Kemi og Teknologi i DTU. Er der nogen som læser det? Er bøger i dansk eller engelsk og havd med læsning og klasser? Er der virkelige hårdt at bestå?