Søgning på: musik analyse. Resultater: 18121 til 18140 af 25891
-
Hjælp til eksempel på Psykologi eksamen ?
ForumindlægHej jeg går i 2.HF og skal op snart til Psykologi mundt. eksame C niv. Hvordan kommer det til at forgå? Man trækker en case og får man så nogle spørgsmål.. eller er man på helt bar bund og selv skal analysere casen ? -
Super Size Me
ForumindlægHey Jeg skal lave en analyse af filmen "Super Size Me" Er der evt. nogen som har gjort det før eller kan komme med nogle gode råd/scener der er vigtigt i filmen. -
HJÆLP !
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp! jeg skal lave analyse og fortolkning af "planen" skrevet af jesper wung-sung som jeg skal bruge til min dansk eksamen niende klasse. håber i kan hjælpe mig (: -
Eventyret om Per,Povl og Hans?
ForumindlægHej allesammen (: Jeg sidder og analysere folkeeventyret om de tre brødre Per, Povl og Hans... og så kom jeg ligepludeselig i tvivl: er det et skæmteevntyr eller et trylleevntyr? :D Jeg kan finde argumenter for begge dele, så er meget i tvivl, nogen der kan hjælpè? -
Det mystiske brev(Benny Andersen)
ForumindlægHej alle sammen. I morgen har jeg dansk eksam, men jeg har lidt svært ved at analysere DET MYSTISKE BREV(Benny Andersen). er der nogen som kan komme med nogle gode kommentarer. på forhånd tak -
forslag til uddybende analysepunkter?
ForumindlægHej, Sidder her med Helle Helles "En stol for lidt". Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke ting jeg især skal lægge vægt på i min analyse??...Jeg skal bruge den til min FSA-dansk...mit fordybelsesområde er "kvindesyn", hvis det kan hjælpe... -
Seneca: Brev 107 til Lucilius og eksamen
ForumindlægHej derude.... Først vil jeg lige høre, om der er nogen der ligger inde med nogle notater til Seneca: Brev 107 til Lucilius? har ikke kunnet finde nogle herinde... Så vil jeg også spørge om, hvad en analyse af en tekst til eksamen vil sig? skal man blot gøre rede for hvad der står og ligende? ... -
forslag til uddybende analysepunkter?
ForumindlægHej, Sidder her med Helle Helles "En stol for lidt". Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke ting jeg især skal lægge vægt på i min analyse??...Jeg skal bruge den til min FSA-dansk...mit fordybelsesområde er "kvindesyn", hvis det kan hjælpe... -
marxistisk fortolkning
ForumindlægHej, Jeg skal lave en analyse af bogen Fiskerne af Hans Kirk. Jeg fokusere på samfundet. Jeg vil gerne lave en marxistisk fortolkning, men ærlig talt så ved jeg slet ikke hvad det er !! Nogen der kan komme med nogle gode tips? -Tak ! -
Metode og teori
ForumindlægHej, Jeg har skrevet synopsis i dansk og fysik, hvor i dansk har jeg analyseret tekst og i fysik har jeg kun redegjort for emnet global opvarming.. Jeg har ikke helt styr på metoder og teorier. Hvad kan man skrive om metoder i dansk og fysik..? -
Dét bliver regnvejr - novelleanalyse?
ForumindlægEr der nogle der har læst "Det bliver regnvejr".. Hvis I har, vil i så ikke fortælle et kort resume af den. Og hvis der eventuelt er nogle der har lavet en analyse af den, må i gerne sende den til min mail, da det kan inspirere mig. Håber virkelig på hjælpe, da det haster .. På forhånd ... -
Kronik?? Litterær artikel? :(
ForumindlægHej derude! Jeg kan komme op i et kronik, litterær artikel el. essay. Problemer er at jeg endnu ikke helt er med på hvad kronik er?? og hvad er forskellen på litterær artikel og en almindelig tekst, der skal analyseres/fortolkes?? Hvordan ser opsætningen på en kronik og et litterær artikel ud?? -
Velfærdsstaten
ForumindlægJeg skal besvare to spørgsmål, håber jeg kan få lidt hjælp til det. 1. Analyser hvilke velfærdsreformer, der kan sikre de højtlønnedes opbakning til velfærdsstaten i Danmark. 2. Vurder den denske velfærdsstats tilpasning til andre velfærdsmodeller i EU. -
Mangler forsøg
ForumindlægHej .. Jeg skal op i fysik nu her, og jeg mangler nogle forsøg om: Elektromagnetisme Transformation Kemisk analyse Metaller Det kunne være vildt fedt hvis i kunne hjælpe med at finde nogle forsøg, jeg kender godt; "FYSIKBASEN" .. Men har ikke rigtig kunne finde noget derinde, ved ik... -
Django Unchained - Hjælp
Forumindlæghej Jeg skal analysere Django unchained i en mediefaglig og engelsk SRO. Jeg skal tage udgangspunkt i en bestemt del af filmen, men ved ikke hvilken. Er der nogen der kan give mig inspiration? Opgaveformuleringen er vedhæftet. tak på forhånd -
Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!
ForumindlægHej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe... -
Tysk grammatik spørgsmål
ForumindlægHej alle Jeg skal analyse følgende sætning men er i tvivl om det sidste "Sie sind alle in guter Laune" - Står "guter Laune" i præpositionsforbindelse pga. "in" eller står det i subjektsprædikat pga. "sind" jo betyder at være? -
kin fupz
Forumindlæghej derinde er der nogen der kender kim fupz`s bøger Hunden samt Do you wanna now a secret analyse, beskrivelse osv håber på hurtig hjælp 14 timer igen -
Ny reform - eksamen - hvordan?
ForumindlægHej Jeg skal op i billedkunst, men jeg aner simpelthen ikke hvordan det forløber??! Man får et (eller flere?) billed(er) man skal analysere, og så skal man fremlægge(??) sit eksamensprojekt?? Jeg tror at der er mange fortabte sjæle derude, hvad angår billedkunst eksamen! -
Stranden Rundt
ForumindlægHej! Jeg er igang med at snalysere Stranden Rundt af Martha Christensen, og vil spørge om der ikke er nogen der har analysen til den? eller vil hjælpe mig. Jeg er gået i stå, og skal op til eksamen på torsdag, håber på svar.. For jeg er ret nervøs for om jeg når at blive færdig
