Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 18121 til 18140 af 27496
-
Maple - Enheder på egen brøkstreg?
ForumindlægHalløj! Når vi laver kemi afleveringer må vi ikke angive svaret som følgende eks: Jeg vil gerne have det ud i denne format: Er det mulig man kan få maple til at spytte det ud i den format?? På forhånd tak! -
Hej, haster! - eksamen..
ForumindlægHej, Er der nogle, der sidder inde med de tidligere eksamenssæt i kemi stx A? - Det kunne være så dejligt, hvis i havde, for jeg skal op lige om lidt, og jeg føler mig slet ikke klar.. Jeg vil nemlig gerne øve mig på dem! De bedste hilsner, Mikkel S. -
Kemieksamen
ForumindlægJeg står og skal til kemieksamen. Jeg går i 2.g og har kemi på B-niveau.Er der nogen, som har været til kemieksamen på gymnasiet, og ved hvordan et spørgsmål kunne se ud, så ville det glæde mig at høre fra jer.Med venlig hilsen Bettina Egeberg. -
Notater? JA TAK
ForumindlægHej.... Hvis du ligger inde med nogle fede notater til Fysik/Kemi & Matematik. Kunne du da lige så godt sende dem til mig jeg vil have meget gavn af dem.Ja jeg håber du vil sende dem til denne mail adresse:[email protected]å forhånd tak,Held og Lykke til alle der skal op til eksamenFranky -
Vejledende opgavesæt
ForumindlægHej Jeg skal snart op i Kemi A terminsprø ve og vil derfor gerne se nogle af de prøver der var fra forrige år. Jeg har set de to sæt inde på ministreriets hjemmeside, men hvis der er nogle af jer der sidder inde med et link til dem fra 2000 - 2007, vil jeg meget gerne have fat i dem ... tak.. -
Bjerrumdiagram og PH
ForumindlægHej! Nogen der kan hjælpe med den vedhæftede opgave? Det er ikke en aflevering - jeg er blot i gang med at øve til min skriftlige eksamen i kemi, og har især svært ved denne type opgaver. På forhånd tak -
Privatundervisning
ForumindlægHej. Søger en kemi studerende fra uni eller lignende, som kan hjælpe mig med nogle enkelte beregninger om stofmængde og pH. Selvfølgelig mod betaling. Skriv hurtigst muligt - gerne til min mail [email protected] -
isotoper
ForumindlægHejsa jeg er lige begyndt på kemi-c og har fået en opgave som jeg sidder lidt fast i :( så jeg håbede der var en der måske kunne hjælpe mig på vej? opgaven lyder: hvilken af disse isotoper findes der mest af i naturligt argon? 36Ar, 38Ar eller 40Ar tak for hjælpen :) -
induktion i hverdagen
ForumindlægHej min veninde og jeg vi lave nogle dispositioner til vores fysik og kemi eksame/prøve og vi kan ikke komme i tænke på hvor man bruger induktion henne i hverdagen? taak for din hjælp!!! -
eksamen...
Forumindlægskal til kemi-c mundtlig eksamen... Har haft en lærer der normalt underviser B-niveau, så har lidt svært ved at bedømme mit standpunkt. Har ikke fået årskarakter, da det er HF - GSK-fag...Nogen der har nogle gode råd, vejledning...anything:-)Takker:-) -
Transformation
ForumindlægHey gutter!!!Nogen som evt. ved hvad man kan lave, hvis man trækker transformation til fsa, fysik/kemi???Man kan lave den der med at sætte 6 v ind og der kommer 12 ud.... Men er der nogen som kender noget andet???På forhånd takTheerackoo -
Har i en kemirapport ?
ForumindlægHejer der nogen af jer der har lavet en kemi rapport,som hedder Reaktionen mellem persulfationer og iodidioner, som kan sende den til min mail?Please jeg har brug for den jeg kan ikke finde min og jeg ska snart op til mundtlige eksamen... -
HASTER- gode råd søges
ForumindlægHej sp Skal op til kemi A skriftlig stx imorgen og søger i den forbindelse råd og fif til hvordan man klarer sig bedst muligt. Jeg har selvfølgelig ordnet mine papir, læst op og forberedt mig ved at løse gamle eksamensæt- MEN er der andet godt?:) -
hjælp til opg.
ForumindlægHej alle Jeg har brug for lidt hjælp til en opgavei faget kemi. Opgave: Skriv strukturformler og navne for samtlige isomere med molekylformlen C7H16 Det jeg har brug for hjælp til er en anden forklaring på, hvad jeg skal. Jeg forstår ikke hvad jeg skal mere ud over at skrive strukturforml... -
Eksamen om??
Forumindlægjeg ville bare lige høre om der er nogle der ved, om jeg kan tage en om eksamen. har lige været oppe i kemi (2g) fik et 6 tal, hvilket ikke er så godt. Kan jeg tage en om eksamen i 3g?? -
Terminsprøve i Global Opvarmning. HJÆLP
ForumindlægJeg er en pige, der skal op i mundtlig Fysik/Kemi i Global Opvarmning. Jeg har desperat brug for nogle forsøg jeg kan lave til dette emne. men jeg kan ikke finde nogle. please hjælp. mange hilsener Sufeiya -
Elektronnegativitet betydning for ionparbinding?
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i kemi, hvor jeg bl.a. skal redegør for atomernes elektronegativitets betydning for ionparbindingen. I dette tilfælde vil det så sige, at atomernes elektronnegativitets forskel er over 1,8 og derfor er der tale om en ionbinding? Håber I vil hjælpe :-) -
facit til "opgaver kemi"
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med facit til den røde kemi opgavebog redigeret af:Carsten Kongegaard Holmeboe. Eller ved i hvor man kan finde facit til den. Jeg er virkelig i nød og skal bruge den, da jeg er igang med at øve mig på nogle af dem og gerne vil se om jeg har regnet dem rigtigt.På forhå... -
Kemiske mængdeberegninger
ForumindlægHej Jeg sidder og læser op til mundtligeksamen i Kemi C. Og i et par af spørgsmålene skal vi kunne redegøre for hvordan man udfører "kemiske mængdeberegninger". Men jeg kan ganske enkelt ikke helt se hvad forskellen er på kemiske mængdeberegninger og mængdeberegninger, er der et af i ... -
Beckmanns blanding
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en rapport om oxidation af ethanol i kemi. Og under teori vil jeg gerne nævne noget om Beckmanns blanding, er der nogen der har en ide om hvad jeg kunne skrive? Crew
