Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 18141 til 18160 af 178710
-
NVG Eksamen / Begreber
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op i NV på mandag og jeg ville lige høre om nogen af jer kunne nogen gode Naturvidenskabelige begreber, som kunne score mig nogen ekstra point? Tak på forhånd / Jens -
Buddhisme. hjælp - skal til eksamen imorgen!
Forumindlægskal bare lige høre, om jeg har forstået det rigtigt. mennesket består af 5 skandhaer. de tre første skandhaer er begæret, og den 4. får os til at handle efter begæret. den 5. skandha er bevidstheden som skal lære at styre. karma er en handlig der føder en ny handling. handlingerne er enten go... -
Naturfags eksamen. forsøg.
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal snart op i naturfagseksamen i 9 klasse, og vi har fået emnet "strålings indvirkning på levende organismers levevilkår". Vi har ret godt styr på problemformulering og arbejdspørgsmål, men vi er helt blanke iforhold til forsøg som har noget realavant at gøre me... -
Eksamen fysik kemi I MORGEN
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der ved hvilke emner jeg ville højst sandsynlig blive spurgt om. Så jeg har en lille forestiling om det. Jeg håber i vil hjælpe. Tak på forhånd ;=) -
Dansk eksamen 2012
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt fra de danske skriftlige eksamener? Eller bare nogen, der ved hvad emnerne var sidste år? -
historie eksamen, oplysningstid og revolutioner
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med nogle problemstillinger til dette emne? Jeg er selv lidt tabt i det. Har mange bilag, der handler om den franske revolution, tror jeg :) Følgende bilag: Bossuet om det guddommelige monarki billede: Solkongen - Ludvig den 14. af Frankrig billede: Oplysningstiden e... -
Tværfagligt eksamens projekt (igen?)
ForumindlægJeg dumpede ikke, men det gik virkeligt super ringe, er der nogen mulighed for at tage den om, jeg går på VUC? eller kan man ikke det. -
Analyse af saga HJÆLP EKSAMEN I MORGEN!
ForumindlægHej alle sammen. Det er sådan at jeg kan risikere at komme op i en saga i dansk mundtlig her i morgen, og har kigget alle mine papirer igennem og kan simpelhen ikke finde noget om sagaer. Mit spørgsmål er vel bare hvordan man analyserer en saga!? Tusind tak på forhånd :-) -
Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen! hvis man ikke er så god til spansk og skal op til terminsprøve om en uge, hvad skal man så gøre? Seriøst spørgsmål thoo :D Det stresser mig herre meget :( -
Det moderne DK fremkomst - eksamen
ForumindlægHej vi har trukket Det moderne Danmarks fremkomst, og vi har svært ved at finde historiske begivenheder, som er brede og spændene nok. Tidsperioden er fra 1915-1939, så hvis i har nogle ideer ville det være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd (: -
Religion C eksamen (tekst)
ForumindlægTil min religoion C ekamen, får jeg givet en tekst eller tekststykke, som jeg skal analyser. Den tekst eller materiale jeg skal analyser, er det noget min lærer selv finder - er godt med på, at det skal være uekndt for os elever, men er det noget, han finder på nettet fx artikel, eller på systeme... -
Perspektivering til mundtlig eksamen?
ForumindlægHey Skal op i samfundsfag om noget tid, og jeg kan se, at der står, at man skal perspektivere. Hvad menes der helt præcist? Betyder det, at når jeg nævner noget, så skal jeg henvise til en tekst eller noget andet, som vi har læst i løbet af året, eller er det en perspektivering til det virkelige... -
JYSK A/S
ForumindlægNogen der har case om Jysk i deres SRP i såfald kunne det være genialt at dele sit materiale og informationer om virksomheden. Hvis der er nogen der har lavet opgaver, eller er villige til at hjælpe vil det være kanon, i skal være velkommen til at bidrage med at hvad i har. På forhånd tak -
Samfundsfag A, studentereksamen 2014
ForumindlægHej derude! Er der en som ligger inde med en besvarelse af studentereksamen maj 2014 i Samfundsfag? Har kigget alle vegne, desværre uden held. -
engelsk stil - A-niveau
ForumindlægHej...Er der nogen der har tid til at læse min stil i gennem?Der er nok ikke ret mange fejl, da jeg har brugt meget tid på den. Smid mail adressen her hvis i vil -
PARKEN A/S
ForumindlægHej Alle Er igang med et prjekt som omhandler parken sport & entertainment. Jeg skal uddybe Parkens omverden, er der nogle som har skrevet lidt om hvordan Parkens omverden er iforhold til faget organisation? På forhånd tak. -
Opgradering af samfundsfag på a-niveau
Forumindlæghttp://hs-gym.dk/om-skolen/ledelse Anna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014 -
Opgradering af Samfundsfag på A-niveau
ForumindlægAnna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014 -
ENG A aug-2008
ForumindlægKan nogen af jer huske hvad titlen på novellen man skulle analyser hed? -
til dem der har valgt tysk A
Forumindlæghey...er der nogen derude som har valgt tysk på højt niveau og evt. kan fortælle mig noget om hvordan det er med hensyn til sværhedsgraden, antal opgaver og hvor meget der forventes af en for at kunne få 10-11...på forhånd tak:)
