Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18161 til 18180 af 46276
-
Dumpede alle fagene på først år uni
ForumindlægHej! Hvad sker der hvis man har dumpet alle fagene på første år af universitet? -
Færdige løsninger på STUDIEPORTALEN?
ForumindlægFærdige løsninger på STUDIEPORTALEN? Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg har været alt for villig til at levere færdige løsninger på stillede opgaver. Ved nærmere eftertanke indser jeg, at den fremgangsmåde ikke gavner spørgerne. Det lærer de ingenting af. Derfor vil jeg i fremtiden... -
Læseferien!
ForumindlægSå er læseferien gået i gang og jeg er i en stor dilemma. Jeg skal op i fire højniveua mundtlige fag og ved ikke hvordan man skal overskue at læse det hele igennem.Håber nogle kan give mig nogle gode råd, skal jeg kun læse, eller også lave dispositioner, eller få styr i notaterne? -
Censor!
ForumindlægNogen der har et link til at se ens censor? -
Hvor vigtig er 9. klasses afgangseksamens årskarakter?
ForumindlægSom overskriften lyder, hvor vigtig er ens 9. klasses karaktere egentlig? Hvor meget vil den betyde for evt. 10 klasse, Gymnasium og/eller en uddannelse derefter? Har den overhovedet en særlig stor betydning? -
kummuleret frekvens
ForumindlægNår man har en række intervaller og der til svarende %'er, hvordan findes så den kommulerede frekvens, så vi kan tegne en sumkurve? -
Biologi og religion
ForumindlægHej SP Er der nogle der ved, hvor meget man skal gå i dybden med de forskellige problemstillinger man har skrevet?Hvis man eksempelvis har et spørgsmål om stamceller (i biologi) og et spørgsmål, hvor man skal analysere en tekst i religion, hvor vigtigt er det faglige stof så? -
Bestået?
ForumindlægHejsa, Jeg har lige været oppe til mundtlig matematik B på HHX, jeg dumpede med 00. Min årskarakter var følgende: Skriftlig: 02, Mundtlig: 4. Er jeg bestået samlet set? Altså kan jeg komme ind på uddannelser som kræver Mat B? -
prokarjote
Forumindlæghvordan får så prokarjote sin energi fra har den også dna og hvad bruges dna til endelige -
Er optagelse svære med en HF?
ForumindlægHey Folksen. Jeg har simplet spørgsmål. Jeg starter på almen-HF (2år) og efter det vil jeg gerne læse HA på CBS. Er det sværere for mig, at komme ind med en HF, end de andre gymnasiale uddannelse, selv hvis mit gennemsnit er højere end det stillet krav? Tak på forhånd. -
STUDENTERHUE + PAPIR
ForumindlægHej alle. Har hørt og at man får udleveret et stykke papir af rektor når man får sin studenterhue på. men er der nogen der ved hvad slags papir det er eller rettere sagt hvad der står på det? -
kriminalitet
ForumindlægHej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak -
"HJÆLP"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad en 1g årsprøve handler om ????? -
potensudvikling , bevis A
Forumindlægy=b*x^a : y1=b*x1^a og y2=b*x2^a b*x2^a/b*x1^a=y2/y1 (x2/x1)^a=y2/y1 A=log(y2/y1)/log(x2/x1) Jeg forstår de 3 første linjer , men slutfacit kan jeg ikke forklare ? Hvordan skal jeg forklare hvorfor der kommer log og det ender med div...? modsat eskponentielle funk. der ender det i rod. På f... -
Elektrolyse af vand
ForumindlægNår det står, hvorfor bliver den elektrode med H2 i fyldt op dobbelt så hurtigt som den i O2? Er det fordi der er 2 hydrogenatomer og 1 oxygenatom i et vandmolekyle? -
kernestof og supplerende stof
Forumindlæghej er ved læse på min bog men der står Kernestof: Side: 36-65 Supplerende stof: Side: 74-84 mener de at jeg skal læse alle siderne altså i kernestof og supplerende stof håber for svar -
kunst/arktektur
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare mig hvordan man kan sætte årstal på 1: en vase 2: en skulptur: 3: en bygning (tempel) Ved at man kan se på skulpturene med deres ansigtstræk og sådan, men er der nogen der kan komme med nogle konkrete regler?? -
grammer
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med at forklare disse grammatik begreber??? substantivers bøjning og kongruens genitiv adjektiver og adverbier to do passiv hvad kan en kommenteringsopgave indeholde?. Mia -
Kunst eventyr og folke eventyr
ForumindlægJeg skal op til FSA på torsdag og vil lige hører hvad disse to ord hedder ? Min lære siger at man ikke kan finde dem i en ordbog, og tror i så det er iorden at jeg to gange under min fremlæggelse nævner to danske ord? -
Ret
ForumindlægEn der kan rette... Ich habe zwei Texten bekommen, “der Am Computer lernen, spielen und chatten“ und “Erwachsene hinken hinterher“ heisst. Er handelt von... Mvh. Camilla
