Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 18161 til 18180 af 113755
-
prøve
Forumindlæghvordan kan man undgå stress ved eksamenstid?? -
karakter
Forumindlæghey,jeg er flyttet til london.Jeg har sveart ved at overseatte min karakter,jeg vil gerne have en side hvor der stor om karakter. For her har de andre systemer, de bruger abc.....jeg har virklig brug for hjealp -
jan sonnergaard
Forumindlægkan se, der er en del, der kender til jan sonnergaard - nogen der har haft om "reprise på krogs fisserestaurant"? -
Terminsprøve i dansk
ForumindlægHej, Er der en derude som ved, om man kommer op i et gammelt eksamenssæt til terminsprøven i dansk på stx? -
Kan man få udskudt sin AT?
ForumindlægKan amn få udskudt den dag man skal afleverer sin AT-synopsis? -
Udregning af gennemsnit
Forumindlæghttp://softit.dk/snit.asp Kan man regne med denne side regner ens gennemsnit rigtigt ud? :-) -
Religion i AT - Skal jeg nævne metoden?
Forumindlæg.. -
Hvornår bliver de skriftlige årsprøvekarakterer offentliggjort?
ForumindlægPå min skole har 3.g'erne allerede fået deres skriftlige studentereksamenskarakterer, men vi andre har endnu ikke fået vores skriftlige årsprøvekarakterer at vide. Er der nogen der ved hvornår man kan forvente at årsprøvekaraktererne bliver offentliggjort? -
Hvilket gennemsnit tæller?
ForumindlægDer er i vores klasse stor tvivl om hvilket gennemsnit, der tæller, som adgangsgennemsnit til universitetet. Er det årskarekterene eller eksamensgennemsnittet der tæller? Eller er det en blanding hvor eksamenskarekterene erstatter standpunktkarekterene? Det skal i øvrigt siges at vi er på den ... -
Vinkelret og skæringspunkt?
ForumindlægHej det drejer sig om opgave f). anden del.. Har fundet kuglens ligning til: (x-1)^2+(y+2)^2+(z+3)^2=44. Men ved ik helt hvordan jeg finder skæringen -
Boksplot..
ForumindlægHalløjsa, Ville høre om der er noget hjælp at hente hos en som kan fortælle mig lidt om boksplot ? På forhånd tak =) -
Bestemmelse af fadersskab
ForumindlægHej SP, liige et spørgsmål mere) Skal svare på i hvilke tilfælde blodtyper IKKE kan bruges til at bestemme faderskaber ( Altså via DNA-analyse) og hvilke metoder man så kan bruge til at fastslå faderskabet... er lidt lost, og kan ikke finde noget om det på nettet... En lille hjælp?:) -
dansk stil hjælp
Forumindlæghej er der en der gider at hjælpe mig med at sætte komma og punktum i min stil den skal afleveres imorgen be be kan ikke finde ud af det -
Diskurter virksomhedens konkurrencefordel
ForumindlægHej alle, Jeg har et lille proble, og det er hvad der står i titlen. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på, når der står "diskuter". Samt i min analyse af værdikæden hvor jeg afrunder af på den, skriver jeg om deres konurrencemæssige fordele. Nogen hjælp at hente? Tak -
Reeksamen
ForumindlægEn kammerat har glemt at tilmelde sig til reeksamen på SDU. Det er på 1. semester. Hvilke muligheder har han? -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle, Jeg skal til terminsprøve i engelsk, i næste uge. Prøveformen er med netadgang! - Betyder dettet at jeg kan bruge sider som Grammerly.com, for at få rettet min tekst igennem? Det er en online side hvor den retter din tekst for de største fejl. Og til terminsprøver er det jo gamle... -
Energibevarelse
ForumindlægHej er der nogen derude der måske kan forklare mig hvad energibevarelse er? jeg er gået helt i stå og kan ikke komme videre! tak på forhånd :) -
Barndommens gade
ForumindlægJeg skal skrive et essay om Tove Ditlevsens roman, barndommen gade. Men jeg kan bare ikke kome i gang.. nogen der har et godt råd? -
hjælp til synopsis
ForumindlægOmråde: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i... -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k...
