Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18181 til 18200 af 38620
-
HURTIG HJÆLP
ForumindlægYO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem? -
Arvelige sygdomme
ForumindlægHvordan kan stamtavler bruges til at vurdere risikoen for at overføre arvelige sygdomme til sine børn? -
Bølger og lyd!!!!!!!!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med min fysik aflevering? Det jeg leder efter er der nogen der ved hvad man skal skrive i efterbehandling? Og databehandling?( hvad er forskellen?) Og selve i teoridelen? Jeg har om stående lyd bølger, jeg er virkelig lort til det her. Er der ikke nogen som har lavet ... -
"at fremsætte synspunkter"
ForumindlægHvad vil det sige? -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op i dansk eksamen på onsdag. Jeg er meget interesseret i at høre jeres erfaringer angående dansk eksamen! Hvordan skal eksamen gribes an. Hvad skal man helt præcist gøre, hvis der vel og mærket findes en metode til dansk.. På forhånd tak -
Rend mig i traditionerne - Af Leif Panduro
ForumindlægOkay, jeg har brug for en der (selvfølgelig) har læst Rend Mig I Traditionerne, men også en der kan huske den ret godt. Jeg har utroligt svært ved at finde rundt i kompositionen og den måde historien er bygget op på. Jeg har søgt flere stedet på nettet og har ingen hjælp fundet. Er der nogle ... -
Et spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal have musik i gymnasiet efter ferien. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg skal have kendskab til i faget musik, når jeg har det på c-niveau. Samme spørgsmål til faget latin. På forhånd tak :D -
HASTER FREMSTILLING
Forumindlæghej. jeg er igang med min 2. års opgave i his. om vores koloni i Trankebar. Jeg har fået en fin opgave formulering af min lærer, men jeg forstår den simpelthen ikke. Jeg håber virkelig på hjælp :) Fremstillingen: Der arbejdes normalt med forskellige skriveniveauer i fremstillingen. Redegørelse... -
IR og 1H NMR - Spektrum
Forumindlæghttp://elias.ribekatedralskole.dk/kemi/IKT1511/indhold.htm (Stof 6) a) Redegør for karakteristiske absorbtionsbånd over 1500 cm^-1 (For IR-spektrum) b) Bestem strukturen for stoffet, idet du argumenterer ud fra integralkurven, kemiske skift og koblingsmønstre. Jeg kan slet ikk komme frem til n... -
Formalia omkring SRP
ForumindlægHej Jeg skal som så mange andre skrive SRP og har netop fået udleveret min problemformulering. Skal jeg løse problemformuleringens dele i den rækkefølge, de er skrevet i? Min problemformulering består af 3 dele - først en biologidel, dernæst en historiedel og slutteligt en blandet biologi- og h... -
Mule Killers - Engelsk stil
ForumindlægHej! Er der nogen der har skrevet en stil der hedder ''Mule Killers'', fordi jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp. God aften :) -
interne data
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at vise hvordan virksomhedens interne data kan bruges -
TAKSONOMI???
ForumindlægHej... Jeg tænkte på, er det vigtigt at opgaven er delt skarpt op i taksonomiske niveauer??? Altså SKAL redegørelse stå først og så de efterfølgende niveauer nedenunder eller må man gerne blande det lidt ind i hinanden??? -
Brug for hjælp til ordentlig besvarelse af SRP
ForumindlægHej alle.. Jeg er igang med et srp forløb. Jeg har fået til opgave at undersøge hvorledes kommunikationsstrategier udviklet til amerikansk politik overføres til og anvendes i dansk politik. Herudover skal jeg undersøge, om de ændrede kommubnikationsstrategier påvirker det politiske indhold. ... -
Roman til SSO opgave?
ForumindlægHej Jeg skal snart finde emne til min SSO opgave, og tror jeg vælger danskfaget. Jeg vil gerne læse en roman, og lave romananalyse dertil. Men jeg ved ikke hvilken roman. Har i nogle idéer? Det skal selvfølgelig være en der er kød på fagligt. -
AT i samf. og religion
ForumindlægHej :) Vi er jo i fuld gang med forberedelserne til AT-synopsis. Jeg har valgt at skrive/fremlægge i samf. A og religion C. Det overordnede emne er fremtiden og forudsigelser. Jeg vil fokusere på globaliseringens konsekvenser med udgangspunkt i Anthony Giddens' "En løbsk verden". Ha... -
Hjælp til AT-synopsis
ForumindlægHej, Jeg har stærkt brug for hjælp til nogle problemstillinger til mit emne, som er "det perfekte menneske" i hhv. oldtidskundskab og biologi. Jeg har valgt at benytte Platons Staten til at belyse oldtidens perfekte samfund og herunder det perfekte menneske og i biologi vil jeg benytt... -
2. års opgave i dansk
ForumindlægJeg skal til at skrive min 2. års opgave i dansk, og jeg vil meget gerne skrive om naturalismen og romantikken, hvor jeg sammenligner de to. Men jeg har lidt problemer med at opstille en problemformulering, så hvis der er nogen der har nogle ideer, ville det være dejligt :D -
Projekt om kloning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med et projekt om kloning, nogen som kan hjælpe? -
2. års opgave samtidshistorie og dansk
ForumindlægHej :) Jeg skal snart have en problemformuerling klar til en 2. års opgave i fagene samtidshistorie og dansk (de skal kobles sammen) jeg har bare ingen idé om hvad jeg kan skrive om? og hvordan det skal gøres når der både skal samtidshistorie ind over og dansk samtidig. Håber nogen kan hjælpe mig...
