Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18201 til 18220 af 35495
-
Universets opbygning?
ForumindlægHvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på? -
Black Like Me - John Howard Griffin
ForumindlægBlack Like Me - John Howard Griffin Nogen der har et resume af den bog? Skal til eksamen onsdag, heeeeeeeeeeeeelp me please. -
Sonntag
ForumindlægEr der nogen der har et referat / notater til SOnntag Af Max Bolliger? Skal til tysk eksamen på onsdag og har rigtig mange referater der skal skrives :O -
Hvordan bruger man et oscilloskop
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på mandag og jeg ved ikke lige hvordan man bruger et occilloskop det er med i to af de emner jeg risikere at trække er der nogle som kan hjælpe? -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag? -
BIOLOGI HJÆLP
ForumindlægSkal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..?? -
Hvad er det liiige jeg skal?
ForumindlægHejsa.. Jeg skal til mundtlig eksamen i kristendom, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal gøre, jeg skal lave en problemstilling og et produkt, men hvordan skal den problemstilling se ud? På forhånd, tusind tak -
differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)
Forumindlæghey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen? -
Hjælp medie fag!!!
ForumindlægHej håber i vil hjælpe. Jeg skal op til medie fag eksamen c. Og kan trække gyser eller dokumentar Nogle der kan komme med ideer -
den kolde krig.
ForumindlægHej:-) Hvordan ville man kunne sige at den kolde krig, har haft indflydelse på den dag i dag? Skal til eksamen om den kolde krig og skal kunne referere til idag.. - men er lidt lost.. Hilsen Catrine -
Produkt i Samfundsfag
ForumindlægMin ven og jeg er helt blank på hvilket produkt vi kan have til vores eksamen i samfundsfag. Vores emne er "subkulturer" -
Privatlære Kemi B
ForumindlægHej Jeg skal op til kemi B eksamen d. 20/6-2016. Da jeg er skide dårligt til det fag, leder jeg efter en der kan hjælpe mig -
arbejdsmarkedsreform, 24 timer
Forumindlæghey folkens. nogen der kan forklare mig præcis hvornår arbejdsmarkedsreformen fandt sted og hvad den gik ud på? sidder lige med en 24 timers eksamen :( -
Mat A på HHX
ForumindlægHej. nogen der tilfældigvis sidder inde med facit for den skriftlige eksamen på A-niveau? fik iøvrigt 7, men vil lige se dem alligevel ;) -
Engelsk HTX A
ForumindlægPå baggrund af den udarbejdede synopsis, skal vi fremstille et fremlæg til den mundtlige eksamen. Skal denne frelæggelse tage udgangspunkt i det, som vi har skrevet om i synopsen, eller skal den gå udover dette? -
Kemiske forbindelsers opbygning
ForumindlægHvad indebærer dette emne? Det gælder også kemiske forbindelsers egenskaber! Kan ikke rigtig gennemskue det, og skal til eksamen i morgen.. :( -
Skriftlig tysk
ForumindlægHej! Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen og tænke på, om der var nogen, der kunne få sig selv til at kigge vedhæftet igennem. Det ville være en stor hjælp :) -
Billedsprog i "Den lille pige med svovlstikkerne"
ForumindlægHejsa jeg er ved at forberede mig til eksamen. Er der nogle form for billedsprog i dette eventyr?? På forhånd tak -
eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
Søger fysik lærer!!
ForumindlægHej! Søger fysik lærer/ tutor der kan hjælpe med at ruste mig sammen til fysik C eksamen!
