Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18201 til 18220 af 35495
  • Universets opbygning?

    Forumindlæg
    Hvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på?
  • Black Like Me - John Howard Griffin

    Forumindlæg
    Black Like Me - John Howard Griffin Nogen der har et resume af den bog? Skal til eksamen onsdag, heeeeeeeeeeeeelp me please.
  • Sonntag

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et referat / notater til SOnntag Af Max Bolliger? Skal til tysk eksamen på onsdag og har rigtig mange referater der skal skrives :O
  • Hvordan bruger man et oscilloskop

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen på mandag og jeg ved ikke lige hvordan man bruger et occilloskop det er med i to af de emner jeg risikere at trække er der nogle som kan hjælpe?
  • Hvilken Model

    Forumindlæg
    jeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag?
  • BIOLOGI HJÆLP

    Forumindlæg
    Skal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..??
  • Hvad er det liiige jeg skal?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal til mundtlig eksamen i kristendom, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal gøre, jeg skal lave en problemstilling og et produkt, men hvordan skal den problemstilling se ud? På forhånd, tusind tak
  • differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)

    Forumindlæg
    hey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
  • Hjælp medie fag!!!

    Forumindlæg
    Hej håber i vil hjælpe. Jeg skal op til medie fag eksamen c. Og kan trække gyser eller dokumentar Nogle der kan komme med ideer
  • den kolde krig.

    Forumindlæg
    Hej:-) Hvordan ville man kunne sige at den kolde krig, har haft indflydelse på den dag i dag? Skal til eksamen om den kolde krig og skal kunne referere til idag.. - men er lidt lost.. Hilsen Catrine
  • Produkt i Samfundsfag

    Forumindlæg
    Min ven og jeg er helt blank på hvilket produkt vi kan have til vores eksamen i samfundsfag. Vores emne er "subkulturer"
  • Privatlære Kemi B

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til kemi B eksamen d. 20/6-2016. Da jeg er skide dårligt til det fag, leder jeg efter en der kan hjælpe mig
  • arbejdsmarkedsreform, 24 timer

    Forumindlæg
    hey folkens. nogen der kan forklare mig præcis hvornår arbejdsmarkedsreformen fandt sted og hvad den gik ud på? sidder lige med en 24 timers eksamen :(
  • Mat A på HHX

    Forumindlæg
    Hej. nogen der tilfældigvis sidder inde med facit for den skriftlige eksamen på A-niveau? fik iøvrigt 7, men vil lige se dem alligevel ;)
  • Engelsk HTX A

    Forumindlæg
    På baggrund af den udarbejdede synopsis, skal vi fremstille et fremlæg til den mundtlige eksamen. Skal denne frelæggelse tage udgangspunkt i det, som vi har skrevet om i synopsen, eller skal den gå udover dette?
  • Kemiske forbindelsers opbygning

    Forumindlæg
    Hvad indebærer dette emne? Det gælder også kemiske forbindelsers egenskaber! Kan ikke rigtig gennemskue det, og skal til eksamen i morgen.. :(
  • Skriftlig tysk

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen og tænke på, om der var nogen, der kunne få sig selv til at kigge vedhæftet igennem. Det ville være en stor hjælp :)
  • Billedsprog i "Den lille pige med svovlstikkerne"

    Forumindlæg
    Hejsa jeg er ved at forberede mig til eksamen. Er der nogle form for billedsprog i dette eventyr?? På forhånd tak
  • eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Nogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ?
  • Søger fysik lærer!!

    Forumindlæg
    Hej! Søger fysik lærer/ tutor der kan hjælpe med at ruste mig sammen til fysik C eksamen!