Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18241 til 18260 af 104934
-
Ved at
ForumindlægHvordan siger man ved at på tysk? Jeg har en sætning: det kan man gøre ved at tilgive -
eksamen imorgen
ForumindlægHey hvad handler de tyske soldater om?Det er ret vigtigt for jeg skal perspektivere til den imorgen til dansk eksamen.. :) -
Die Schlaufe
ForumindlægHejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :) -
Grammatikpapir?
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med et link eller en fil, de kunne sende til mig, med det mest hyppigt brugte tysk grammatik? Det ville være en kæmpe hjælp! -
Lektiehjælp søges Frederiksberg
Forumindlæg2 X ugentlig til min søn der starter i 8. kl. Matematik, skr dansk og tysk kontakt mig gerne på 50523070 Tak, Gitte -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
Rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette mit korte tysk referat? Skriv hvis du gerne vil rette det igennem... Tak, på forhånd! -
analyse af Der Ausreisser
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse af den tyske tekst Der Ausreisser af Peter Härtling? eller ligne der kan hjælpe? -
Opgave
ForumindlægHej jeg har skrevet en tysk opgave på ca 250 ord. Det er om stunde null, og jeg tænkte om der var en der ville rette den? (: Knus Tanja -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man:" Jeg har brug for en god studentereksamen, og en kende meget til computere." på tysk? Og lige en sidste ting, er webdesigner, han, hun eller intetkøn?? -
Stjerne Symbolik
ForumindlægJeg sidder godt nok og skriver tysk stil, men jeg er i tvivl om en stjerne har nogen symbolsk betydning i forhold til den katolske tro. -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen, som kan rette omkring 8 linjer? Det er til en mundtlig fremlæggelse, som skal foregå på tysk. Jeg sender teksten til indbakken, hvis der er nogen. På forhånd tak. -
Rettelse af nogle sætninger
ForumindlægHej Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til tysk. Er der ingen der gider at kigge dem igennem? Det der står i parenteserne er kønnet på ordet. -
Blot en oversættelse af en lille tekst
ForumindlægHej venner.. Jeg har skrevet en tysk oversættelse, men mangler blot en til at kigge på fejlene??? Er der nogle der er friske??? det ville virkelig være en STOR hjælp !! -
OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej lektieknoklende folk.. Håber I nyder weekenden! :) Er der en der evt. har tid og overskud til at rette en tysk oversættelse?? Den er ikke særlig lang.. :) Det ville være dejligt!! -
Hvilken grundelementer skal man lære som en begynder til fransk?
ForumindlægJeg har flyttede til en skole og nu har jeg ikke tysk men fransk. Kan I give mig råd om, hvilken grundelementer jeg skal lære som en begynder til fransk? -
Bare en lille sætning
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om hvordan denne her sætning skal oversættes til tysk: "Men efter skole tager han hen til hospitalet" -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd. -
Kort oversættelse!!!!
ForumindlægNogen der kan oversætte "ude godt men hjemme bedst" til tysk, så det stadig betyder det samme? -
Rette 200 ord
ForumindlægHej alle. Nogen der har lyst til at kigge på mit tysk? Det er cirka 200 ord. Helst pr. mail tak! Louise :)
