Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18261 til 18280 af 27879
-
Hjælp... Projekt-opgave
ForumindlægJeg har valgt at have om straf (overemne = konflikter), men så fandt jeg ud af at nogle af mine venner har om noget overnaturligt - ånder. Det lyder bare spændende.... Jeg tænker måske at bytte mit emne om til noget andet, men jeg ved ikke til hvad? O.o Har i nogle idéer? - Tak på forhå... -
fag
Forumindlæghej jeg fik på et tidspunkt en mail fra studieportalen hvor der var nogle folkeskole fag og under hver fag var der nogle emner for eksmepel under fysik var der magnetisme. Og så kunne man læse alt om hvad det var. og det var 9 klasse niveau i folkeskolen. Så vil spørge om der er nogle som også h... -
AT - emnehjælp (dansk/biologi)
ForumindlægGodaften alle.. Nu begynder vi 3.g'ere at skrive AT med hovedemne "Rejser". Jeg har valgt at skrive i fagkombinationen dansk/biologi. Ville høre om andre herinde har valgt samme kombination og i så fald nogle ideer til emne. Håber at høre fra nogle af jer.. :-) -
Om Lys
ForumindlægHej Alle sammen, vi er lige begyndt på emnet lyd på vores skole. Og vores lærer har bedt os om at finde nogle hjemmesider eller andre ting der omhandler om lyd.. Så jeg ville høre om der er nogle som kender nogle dispotioner man kan downloade eller gode hjemmesider om lyd? da jeg ikke se... -
AT - mad og mennesker
ForumindlægHej, Jeg skal lave AT med emnet "Mad og mennesker". Jeg vil gerne skrive i historie og biologi. Er der en derude som har en opgave jeg kan få inspiration af? eller en som kan hjælpe mig med mine problemformulering og problemstillinger. Havde selv lidt tænkt på at skrive om livsstils... -
Problemst.
ForumindlægHej folkens, Til dette års AT har jeg valgt at skrive om terrorisme i dansk og historie.. Jeg har tænkt en del over hvilken problemstilling man kunne vælge, så emnet hører ind under "rejser".. Har I nogle forslag? Er åben for alle ideer.. Håber at høre fra jer.. :) -
Historieopgaven
ForumindlægJa, nu er det jo snart min tur til at skrive en historie opgave.'Det gamle samfund og samfundet i opbrud: Danmark fra 1790-1914'Sådan lyder opgaven, så hvis der er nogen der har skrevet om noget indenfor det emne må I meget gerne fortælle mig om hvad I skrev om og evt. give mig nogle gode... -
3d-projektion
ForumindlægJeg har rodet mig ud i en stener 3.årsopgave - drejer sig om matricer (sgl matrix) og om projektion - især den perspektivbevarende - dvs. en projektion fra 3d til 2d hvor perspektivet bevares... hvis der er nogen der har skrevet om det/ ved noget om emnet - så giv mig nogle tips om hvordan jeg sk... -
Historieopgaven?
ForumindlægJa, nu er det jo snart min tur til at skrive en historie opgave. 'Det gamle samfund og samfundet i opbrud: Danmark fra 1790-1914' Sådan lyder opgaven, så hvis der er nogen der har skrevet om noget indenfor det emne må I meget gerne fortælle mig om hvad I skrev om og evt. give mig nogle go... -
Tysk - medier
ForumindlægHej Jeg har valgt at lave en disposition om medier, og jeg er ikke sikker på, om jeg vil vælge TV eller computer, som mit emne.. Hvad vil være bedst at tage til en eksamen? Jeg ville også høre om nogle af jer, har nogle gode hjemmesider om medier og unge i Tyskland og Danmark? Tak på forhånd :-) -
Historiske kilder vedrørende Enigma
ForumindlægJeg skal skrive SRP om Enigma-maskinen, hvor jeg kombinerer historie og matematik. Matematikken er der styr på, men angående de historiske kilder, så er der ikke forfærdelig mange der batter grundet hemmeligholdelse af netop dette emne. Kilderne skulle gerne kunne belyse, hvilken betydning afko... -
Hjælp! Analyse af film/bogen Carrie
ForumindlægHej. Jeg er ved at skulle skrive SRP opgave og har om emnet Ondskab. Mine fag er engelsk og psykologi. I den forbindelse har jeg om filmen og romanen Carrie af Stephen King, som jeg skal ananlysere osv. Hvis nogen af jer har en analyse af det, kunne jeg rigtig godt tænke mig at se det. ... -
SRP - HJÆLP !!
ForumindlægHej der ude :) .. I mit studieretningsprojekt vil jeg skrive i fagene samfundsfag A og naturgeografi B, med hovedvægten på den samfundsfaglige del. Jeg vil skrive om emnet den global opvarmning og klimapolitik. Nogen der før har skrevet i samme fag, der kunne tænke sig at hjælpe/ komme med go... -
Hjælp til SSO
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i denne uge og skal skrive SSO. Mit emne er Politiske ideologier og samfundstyper. Jeg er nu kørt fast ved følgende opgave; Analyser om der kan siges at være en sammenhæng mellem de tre samfundstyper og de tre ideologier? Jeg er i tvivl om hvad det helt præcis... -
SRP I AFSÆTNING OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægHey derude :-) Jeg skal skrive studieretningsprojekt om b&o indenfor Afsætning og international økonomi. Emnet skal mere eller mindre omhandle finanskrisen og hvordan den påvirker B&O . HVis I har nogle idéer med hensyn til afsætning, eller international økonomi inden for området ... -
Et essay....
ForumindlægHej allesammen...Ville lige høre om der er nogen som kan forklare mig helt specifikt hvad et essay er? Jeg skal nemlig skrive et i dansk, og vil gerne vide lidt konkret om skrivemetode og nogle vigtige input, som kræves af et essay.Mener selv at det skal være en selvstændig besvarelse af en probl... -
Induktion
ForumindlægJeg har brug for hjælp til induktion... skal skrive 3-5 sider i alt, induktion og konklusion! Men kan kun lave ½ til 1 side! Kan ikke finde på mere jeg kan skrive om det! ville sætte stor pris på hjælp! skal bare have nogle emner i induktion jeg kan gå ud fra eller hjemmesider jeg kan bruge som h... -
Konklusion 9 klasse
ForumindlægJeg skal lave en konklusion af min fysik rapport som har emnet: Magnetisme, Elektromagnetisme og Induktion! (går i 9 klasse)Nogen der kan hjælpe mig??- Nogle hjælpe punkter ( Måske hvad der er Generalt for en Konklusion,)Eller bare nogen der ved hvad jeg skal skrive om for har ingen anelse om hva... -
Help here
ForumindlægHej alle sammen..!Jeg skal snart til fysik eksamen og jeg ville lige hører om i kunne hjælpe mig..Jeg vil gerne have nogle notater. sådan så at jeg kan skrive dem ned og det kunne være en del hjælp..! notaterne må gerne være meget forståelige.jeg vil helst have nogle notater om de her emner : Mag... -
Disposition-problemformulering
ForumindlægHej... Vi har fået en A-opgave for, det er den vi skal bruge til eksamen til sommer. Mit emne er Levevilkår og sundhed som skal indeholde alle naturvidenskabelige fag (Kemi,geo,bio). Vi skal lave en disposition og derefter en problemformulering. Aner ikke hvordan jeg skal gribe det an. Håber i k...
