Søgning på: matematik b eksamens noter. Resultater: 18261 til 18280 af 139129
-
Samf eksamen 9klasse
ForumindlægHej Hvordan fungerer eksamen i 9 klasse i samfundsfag? Går man op og trækker et af de emner fra pensum, og så skal man fortælle udfra læst materiale?? Eller trækker man en ny "tekst" som man skal bruge teori fra pensum på?? På forhånd tak -
eksamen C niveau
ForumindlægHej Er der nogen der kan give gode råd til mundtlig eksamen C niveau ? Jeg ved ik hvordan det foregår, vil være taknemlig hvis en eller andet lige gad at gennemgå det :) -
Samfundsfag A - HJÆLP til mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, jeg har her til morgen været oppe og trække emnet til min Samfundsfag A eksamen imorgen tidlig kl. 9.00 Emnet er: De døde ideologier og velfærdsstaten Bilagene lyder: 1. Artikel - Vi har brug for en ny værdipolitik 2. Artikel - Nye partier på vej 3. Figur - En fordeling... -
musik eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d... -
skriftlig eksamen svar?
ForumindlægHej Hvornår er det man får svar på de skriftlige eksamener, når man går på STX? -
hjælp til fysik eksamen solen og stjernerne
Forumindlæghej, skal op i fysik i morgen og har trukket solen og stjernerne mit spørgsmål lyder: du skal give en mundtlig præsentation af emnet solen og stjernerne stikord: solens størrelse, sammensætning, energiproduktion og effekt. Hertzsprung-Russel diagrammet, stjerners udvikling, galakser... -
3g eksamen, hvilke fag?
ForumindlægHej. jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man skal op i et c-niveau fag i 3.g? går der et rygte om på mit gymnasium. Virker dog ikke til nogen er sikre? Er jo rart at vide når man kun har 1 c-niveau fag. -
Spansk eksamen uden spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket et emne i mundtlig spansk A niveau og har læst teksten men der er intet tilhørende spørgsmål. Så mit spørgsmål er, hvad skal jeg nu? Skal jeg lave en slags novelle analyse med personkarakteristik osv eller hvad skal jeg, jeg er fuldstændig blank og min lærer sagde intet... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der kender nogle gode noveller eller digte med eventuelt Tove Ditlevsen, den skal være mellem 1945-1968 og på en eller anden måde have noget med samfundet at gøre i den tid. Det behøver ikke ligefrem at være Tove Ditlevsen det var bare et eksempel :) Håber nogen kan hjæpe lidt :) -
SKAL TIL EKSAMEN OM EN TIME::SÅ HJÆLPPPPPP!
Forumindlæger lige kommet i tanke om at jeg ikke er klar over om man skal daterer templer...skal man det? og i så fald hvordan...? personligt tror jeg kun at man skal fortælle om det er dorisk el. ionisk og detaljerne, men det skal man vel også ved skulpturer hvor man samtidig skal daterer det...vrøvler..... -
Spørgsmål om tysk eksamen 2.g
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal have med under min fremlæggelse af den tekst jeg har trukket? Er det redegøre, analyse, Diskussion/konklusion eller det bare et referat af teksten og en god perspektivering? -
Eksamen (Verfluchte Ferien) HJÆLP :)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? Ville være en stor hjælp :) -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNu har jeg brugt omkring 3 dage på at finde et manuskrift eller et teaterstykke som jeg skal kunne perspektivitere romeo og julie. Jeg kender bare ikke et dansk stykke, og har virkelig svær ved at finde mit oplæg. Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvis ikke det er muligt kan jeg så bare vælge et a... -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Eksamen hjææælpp fremgangsmåde
ForumindlægVi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300? -
Dansk udenrigspolitisk historie eksamen
Forumindlæg -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd! -
Eksamen - trak solsystemet.
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der har nogle gode råd eller nogle tip til hvad der er en god ide at fortælle om? på forhånd tak.
