Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 18261 til 18280 af 54698
-
Intetkøn
ForumindlægEr intetkøn ikke det man kan sætte et og en foran?Fx: interessant ? -
Morse potential (Matematik/Fysik)
ForumindlægMorse potentialet beskriver vibrationerne af diatomiske molekyler og udtrykkes ved: V(r) = De(1-e-a(r-re))2 Er det korrekt? Derudover vil jeg gerne spørger om, hvad "a" præcis betyder i udtrykket? Har desuden læst at Morse potentialet er bedre end Hooks lov til at beskrive små ændring... -
Tarek Omar - Før vi alle selvdestruerer
ForumindlægHej derude! Jeg skal skrive en litterær artikel om novellen ' Før vi alle selvdestruerer ' skrevet af Tarek Omar, og derfor ville jeg høre om nogle af jer har læst den og kan give et referat af den, i det jeg ikke rigtigt forstår hvad den handler om? Takker og bukker på forhånd -
Avis
ForumindlægHej, er der nogen som kan komme på nogle gode eksempler til en avis artikel? Genren til min avis er omnibus -
Hvordan siger man "forenes" på spansk?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en aflevering i spansk, og skal bruge ordet "forenes" i en sætning. Jeg ved at verbet på spansk er "unir", men jeg er i tvivl om hvordan det skal bøjes når der skal stå "forenes". Er der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig? -
tjekke igennem?
ForumindlægEr det her iorden???? En Acapulco unas chicas rubias están hablando en un bar que está lleno de turistas extranjeros.Una de chicas dice: “Ayer encontré a un guapo en la discoteca. Me contó que era el mejor amigo de Antonio Banderas. Espero verlo de nuevo esta noche. Tal vez Antonio vendrá también... -
primær og sekundær litteratur
ForumindlægHej igen igen..hvordan kan det være at der er forskel på det man læser og bruger i en 2. G's opgave. primær og sekundær litteratur kan man da ikke skelne mellem. alt er vel primært litteratur hvis man har brugt det i sin opgave? -
Tysk sætning
ForumindlægHar en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus for i tysk, sætningen er: Da vi havde siddet i toget (i) fire timer, var vi sultne, og vi gik derfor op i cafeteriet. Jeg har skrevet: Wenn wir in dem Zug in vier stunden gesessen hat, wir hungrig waren, und wir daher in die Cafeteri... -
Badminton - Grundtræning
ForumindlægSkal analysre en kampsituation i badminton, samt lave et grundtræningsprogram... Nogle der har nogle gode iddeer? Og ved hvordan man skal gøre dette? -
De tre bukke bruse analyse
ForumindlægHej. Kan i hjælpe mig med at få skrevet noget mere til min analyse. Tekstens titel : De tre bukke bruse Bogens udgivelsesår : 1989 Genre : Folkeeventyr Resume : De tre gedebukke, lille Bukke Bruse, mellemste Bukke Bruse og store Bukke Bruse skal gå op til den store græsmark, sæteren, for at s... -
Hjælp til genitiv og sætning
ForumindlægJeg vil skrive: Aldi's primære strategiGrunden til Aldis succes Lidl's strategiPå forhånd tak -
?
Forumindlægjeg skal lave en tysk opgave på 2 a-4 sider men jeg ikke hvad jeg skal skriv om, er der nogen der har et forslag for den skal ikke være forsvær? -
Rettelse
ForumindlægHej alle. Det ville være rigtig dejligt hvis én "spansk erfaren" havde lyst til at kigge min stil igennem (: Da jeg ikke ønsker at lægge den ud her offentligt, håber jeg det er iorden, hvis den blev sendt til vedkommendes indbakke (: Det ville jeg sætte pris på. Tak.. God aften/we... -
litterær artikel help?
ForumindlægHej først vil jeg lige sige, at det godt kan være jeg har stavefejl, men det er fordi at jeg ikke har mine briller på :b Mit spørgsmål; nogen der vil læse min artikel igennem bare sådan hurtigt? 2 sider.. /Sandrax -
kasus, HJÆLP!!!
Forumindlæghej jeg har latin eksame på torsdag, den man har efter et halt år på gymnasiumet, jeg sidder og læser de forskellige ting igennem og jeg forstår stadigvæk ikke kasus, altså nomintaiv, akksativ, dativ, gentiv, er der nogle der kan skrive en enkel og kort beksrivelse af dem? mange tusinds tak i... -
3 begreber jeg mangler defineret - hurtigt tak..
ForumindlægHejsa :) Jeg skal fremlægge i samfundsfag i morgen og kan ikke finde en defination eller forklaring på disse sidste begreber: Medialisering Symbolpolitik Spindoktorer Håber der er nogen der kan hjælpe mig her for det haster en smule :) -
Cantor og zenons paradoks
ForumindlægHej. Der er lige en ting jeg undrer mig over. Hvad var Cantors syn på Zenons paradoks om skildpadden og løberen? Jeg læste er sted at han var uenig i Zenons tankegang men hvordan ved jeg ikke. Nogen der kan hjælpe? -
Rettelse af spansk tekst.
ForumindlægHej, er der nogen, der gerne vil hjælpe mig med at rette eventuelle fejl i mit spansk.. Skriv et forumindlæg og jeg kontakter dig :) -
Hvem har lavet denne oversættelse?
ForumindlægHej, vil bare lige høre om der er nogle der har lavet en tysk oversættelse ved navn ALIBERT MÛLLER??? Det må der bare vær nogle der har... pls... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHey.Jeg skal til optagelsesprøve på gym. i morgen. Så ville høre, om der er nogen der har været i gennem det ? - Om det er svært ? Og om man er sikret en plads på gym, hvis man gennemfører ? Mange tak 8)
