Søgning på: virksomhedsøkonomi a eksamen. Resultater: 18321 til 18340 af 166873
-
Terror!
ForumindlægPlease, en eller anden geni til historie, vær sød og hjælp mig med en historie aflevering om Terror! -
BIOLOGI
ForumindlægHvad er stivelse og hvordan ser det ud? Hvordan nedbrydes i kroppen og hvordan indgår det i vores stofskifte? Redegør med dine egne ord, for hvordan meiose forløber. Hvor i menneskekroppen foregår meiosen??? Redegør for forskellene i hvordan en autosomal og kønsbunden recessiv egenskab ne... -
Kalium 40 og isotopfortynding!
ForumindlægHejsa..Har lige kigget alle mine rapporter igennem, og mangler en om "Kalium 40 og isotopfortynding".. Min lærer har opgivet en rapport, vi IKKE har udført - har kun vejledningen. Er der en, der kan hjælpe??Mvh. Frances. -
Cytosole
ForumindlægCytosole - Hvad er det? Skynd jer og hjælp, jeg skal op i bio i morgen :) Tak -
Definition på katastrofe
ForumindlægEr der nogle som kan huske den præcise definition på "katastrofe"? Den som EMU har lagt ud. -
INDUKTION HJÆLP
ForumindlægJeg har fået af vide af min fysik lærer at jeg skal vide hvilke strøm der bliver lavet ved induktion og hvorfor . Jeg har hørt at det er VEksel strøm men hvorfor er det lige vekselstrøm. mvh. moha2100 -
Film/tv
ForumindlægJeg skal til at lave en eksamensfilm, men mangler ideer til hvad den skal handle om. Jeg har 3 skuespiller. Nogle der kan komme med nogle gode ideer? -
hjælp! Nogen der kan hjælpe med hensyn til digtet Erindring af Tove Ditlevsen?
ForumindlægNogen der kan forklar hvad erindring af Tove Ditlevsen handler om per strofe og hvilken type digt det er? digtet --Min mor og far var glade. Gaden lang gik de som muntre børn, hinanden nok. Og det var søndag. Alle fliser sang af smældet fra min fars spadserestok. Min mor var ung. Det så jeg a... -
Uden hjælpemidler - igen
ForumindlægKunne jeg få nogle hints til opgave 5 :) Freud -
Problemregning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogen der lå inde med syge prøven i matematik fra December 2007 FSA niveau.. -Hvis det er det, må de godt lige skrive.. -
Plagiat
ForumindlægHej, der der nogen, som har adgang til plagiat-kontrol? Og som eventuelt vil tjekke en opgave for mig? Det haster... -
Tungtopløselige salte egenskaber og struktur.
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe mig, med en beskrivelse af tungtopløselige saltes struktur og egenskaber? Held og lykke til eksamenerne. -
Nemt spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :)
ForumindlægNår jeg analyserer malerier og skulpturer fra perioderne renæssancen, barokken, ekspressionismen og impressionismen, hvilke analyse-former skal jeg bruge? F.eks. når jeg analyserer et maleri ? - skulptur? - popmalerier? - arkitekturer? Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kunne fortæl... -
Studierapport tilAT
ForumindlægHvad skal man være særlig opmærksom på vedr. studirapporterne? Altså udover at perspektivere til et tidligere AT, er der ellers andet man skal bruge studierapprten til? -
Er det tilladt til engelsk skriftligt?
ForumindlægHey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er? -
Adgangskrav til lang videregående
ForumindlægHej. Under adgangskrav er der rigtig ofte nævnt en række fag, som man skal have haft, hvorefter der står: "Alle fag skal være bestået". Jeg har i flere år troede at det betød, at man skulle have bestået alle fag på sin gymnasiele uddannelse, men nu hører jeg, at "alle" kun dæ... -
Regler
Forumindlæghalløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den? -
Gymnasiet Livet!
ForumindlægHey, jeg er en elev der til daglig elsker matematik på højt niveau. Derfor har jeg også valgt matematik på A niveau når jeg skal starte på gymnasiet. Problemet er så bare at jeg skriftligt aldrig gøre det godt... Mundtlig er jeg på højt plan.. Men det er altid en problemregning der ødelægger mi... -
Gode matemaikbøger?
ForumindlægJeg sidder og læser til eksamen i matematik og er derfor på udgik efter gode matematikbøger på gymnasieniveau. Har i gode erfaringer med nogle? Indtil videre er Kristensen og Rindungs, det bedste jeg har set. -
Bestie Ballet HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg sidder her med novellen "Bestie Ballet", som jeg skal analysere til min dansk eksamen næste måned. Jeg har meget svært ved at forstå den og jeg tænkte på om jeg kan få lidt hjælp? Hvad er budskabet i novellen??
