Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18421 til 18440 af 35510
  • Gennemsnit beregninge

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil hører om der nogen der kan kom med nogen konkret eks. på hvordan man regner sin Studente eksamen snit ud. Eller kender en hjemside. Tak på forhånd
  • MAT A HTX

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der har svarene til "Skriftlig eksamen HTX Mat A 2009"? på forhånd tak
  • Phenoler, er det en alkohol?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :)
  • En som har en teknologirapport for A niveau?

    Forumindlæg
    Jeg har ledt alle steder, men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan se en færdig teknologirapport for A-niveau. f.eks. eksamens opgave.
  • vektorer og parameterkurver

    Forumindlæg
    hej Jeg skal til mundtlig eksamen og ved ikke hvordan beviser parameterkurver i plan. også parameterkurve generelt skæring med akser, tangenter og dobbeltpunkter. tak
  • - JUST LIKE THAT TEKST - HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP TIL ENGELSK

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har en anaylse eller et resumé af Teksten: JUST LIKE THAT - MICHAEL RICHARDS?? SKAL VIRKELIG BRUG DET - skal til eksamen imorgen. SOMEONE HELP ME!
  • dansk oversættelse af letzte pizza

    Forumindlæg
    Hej Er der en som har en dansk oversættelse af Letzte Pizza af Milena Moser, sidder og læser til eksamen, og kan simpelthen ikke nå det hele. Håber der er en som kan hjælpe?
  • Identifikation af stoffer med bjerrumdiagram

    Forumindlæg
    Jeg kunne bruge lidt hjælp til opgave 3.e i følgende opgavesæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-10-3.pdf Er der nogen der kan hjælpe?
  • English A pensum 2007/06/05/04

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender eksamens essay-emner i disse år: 2007/06/05/04 og måske før end det ?? Tak
  • Hjælp, mangler et godt emne til tværfagligt projekt i historie/religion

    Forumindlæg
    Står og mangler et super godt emne til mit tværfaglige eksamens projekt i historie og religion. Håber at høre fra jer. Mvh. Linda
  • Ville du læse min Opg igennem?

    Forumindlæg
    Hej Nogle det vil være så flinke at læse min opgave igennem..?:) Vil betyde rigtig meget, da det er en eksames opgave..
  • hvad skal man øve sig på ?

    Forumindlæg
    hvad skal man øve sig på til den engelske eksamen ? her tænker jeg på prøven uden hjælpemidler.. og det er engelsk på B-niveau :)
  • BI5 og nitratbestemmelse?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som vil forklare mig hvad BI5 og nitratbestemmelse er? Jeg skal til eksamen imorgen og har ingen ide om hvad jeg skal sige. Nogen som har et forslag til hvad jeg kan sige?
  • Virksomhedsøkonomi Niveau A HHX 2009

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er igang med en eksamen opgave fra sidste år. Er der nogle som sidder inde med den, som har mulighed for at sende den til mig? M.V.H. Niels
  • Matematik HF B

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan fortælle mig hvordan eksamen foregår? får jeg spørgsmålet en dag før, eller hvordan og hvorledes? Kan i forklare det fra begyndelse til ende. Meget værdsat. Tak!
  • Matematik HF B mundtlig

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen, fra begyndelse til ende? Får jeg eksamensspørgsmålet først? og dernæst 24 timer?
  • fransk fs10 2012 stilemne?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak!
  • hej hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen og Jeg har valgt at lave Galileo experiment fadforsøg. så Jeg vil gerne hører jer, hvad i synes om den. er den gode og nemt?
  • Noter

    Forumindlæg
    Hej hvis man bruger lærenes noter til eksamen hvad skal man skrive i kildeanvisning? Kan må godt skrive lærenes noter fra forlæsninger
  • vietnamkrigen

    Forumindlæg
    hej, jeg har en mundlig eksam om vietnamkrigen, og jeg skal finde en perspektivering om krigen helst en krig der er igang nu, som også minder lidt om vietnamkrigen :) har virkelig brug for hjælp