Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 18421 til 18440 af 145363
  • Dansk/historie

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne skrive i fagene dansk og historie, men hvilke emner kan jeg skrive om? Hjælp er lidt frustreret lige nu!
  • afgangsprøve 9. Klasse

    Forumindlæg
    Hvad bør man øve sig på til de skriftlige prøver? Hvor lang tid bør man øve for at sikre sig en god karakter?
  • Optimal salspris

    Forumindlæg
    Hej venner! Jeg har brug for hjælp til at finde den optimale salgspris ved brug af enhedsmetoden. Jeg har fået opgivet prisen, afsætning pr. stk og variable enhedsomkostninger. På forhånd tak :)
  • Hææææææælp:'(

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare, hvorfor en undersøgelse af en blodprøve kan give oplysinger om en fænotype, hurtig hjælp tak:-)
  • Løsninger til studentereksamensopgaver, især maj 2003

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en oversigt over løsninger til eksamensopgaver? Ikke nødvendigvis fulde besvarelser, men løsninger ville være en rar ting, så man kunne tjekke om man havde regnet nogenlunde rigtigt.Jeg mangler især maj 2003, men ellers alt efter 1998 kan bruges.Mvh Cyber
  • mat skriftlig eksame 2004

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med eksamenssættet fra 2004, 1 årig højniveau? Kunne meget godt tænke mig det, løst som uløst..
  • En bilkørsel med brint

    Forumindlæg
    Hej Folk! Hvis man antager at en bil kan køre på brint, og den på benzin ca går 10 km på en liter, hvor meget brint bruger den så i m3 pr 10 km?
  • opg. i samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej! er der nogen der har lavet samfundsfagsopgaven Vækst med vilje"?
  • Fra novelle til pitch til manuskript

    Forumindlæg
    I skal prøve at arbejde med jeres egen filmatisering af en litterær tekst. Forlægget er novellen manddomsprøven af Peter Mouritzen.
  • fysik-transformmeren

    Forumindlæg
    hej...!uhh ville blive glad hvis nogen gad hjælpe mig med den her opg..:udregn forskellige kombinationer af vindingstal på primær- og sekundærsiden, og udfyld skemaet... hmm kan ikke lige tegne skemaet her, men jeg har vindingerne på primæpolen til at være nedad: 200,200,200,400,400,400,1600,1600...
  • Nordkraft -HJÆLP-

    Forumindlæg
    Hey..Jeg skal skrive om Nordkraft i danskopgave..Og ville lige høre om der nogen som havde forslag til min problemformulering?Håber..Takmvh. john
  • old noter søges

    Forumindlæg
    hejhvis der er nogen, der sidder inde med nogle gode notater til Herodot, Thukydid, Illiade(især 1., 3., 6. og 22. sang), Symposion(af Platon) og Ødipus, vil jeg være taknemmelig hvis du/I kunne sende dem til denne email: [email protected] tak på forhånd..
  • Hvad skal man gøre til terminsprøven?

    Forumindlæg
    Heij Ja.. jeg skal jo til terminsprøve om to uger.. især matematik og skriftlig dansk frygter jeg.. altså jeg er god nok, får gode karaktere.. men det er mere med tiden, om jeg når det hele? Er der nogen der har en god taktik i matematik med problemregning og matematik? Jeg vil helst gerne nå det...
  • hadv indholder en "indledning" mat rapport

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har lige skrevet matematik rapport. men der står i oplæget at jeg skal skrive en indledning/præsentation. havd skal sådan en indeholde??mvh kim
  • engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ! Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering? jeg skal nemlig aflevere den imorgen! :) taaaaaaaak på forhold
  • Energidiagram hjælp

    Forumindlæg
    Hey vi har fået en blækkemi for hvor vi skal tegne et energidiagram over He+ men jge kan ikk huske hva et energidiagram er... nogle der kan forklare det???
  • ATP-dannelse ved omdannelse fra ethanol til ethansyre

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en aflevering, og kan ikke finde stof om netop dette spørgsmål. Er der nogen, der kan hjælpe mig? Spørgsmålet lyder som følgende: Forklar, hvordan gærceller får ATP ud af den viste reaktion. Billedet af reaktionen er vedhæftet! På forhånd tak!! /Ida
  • Vektor

    Forumindlæg
    Er jeg på den rette spor? eller er det forkert? tjek filen
  • Halveringstykkelsen ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en fysik rapport, men kan ikke huske, hvordan det er, at man finder halveringstykkelsen .. Nogle der kan hjælpe mig ???
  • Prøve i differentialregning

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har prøve i differentialregning i denne uge. Det er uden hjælpemidler. Min lærer har ikke forklaret det præcist, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal øve mig på. Nogle gode råd?