Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18421 til 18440 af 33479
-
Forkortelse af for lang opgave?
ForumindlægHej alle Hvordan forkorter man sin opgave, fx DHO/SRO/SRP? Jeg bruger allerede konsekvent forkortelser som fx osv. Men jeg har stadig alt for mange anslag. -
metoder
ForumindlægHej jeg har skrevet et SRP om matematik og dansk, men nu skal jeg forsvare den jeg er bare lidt itvivl om hvilken metoder man kan snakke om i forhold til faget matematik? På forhånd tak -
Emne - Historie & fysik.
ForumindlægHej, jeg har valgt fagene historie og fysik til min SRP-opgave, og jeg har ingen anelse om, hvad jeg vil skrive om. Er der nogen, der har nogle gode idéer? :-) -
A, B, C tæller
ForumindlægEr det korrekt at: A tæller 2. B tæller 1 1/2 C tæller 1 AT tæller 1 1/2 Hvad med SRP, tæller den 2? -
Velfærdstanker i industrialiseringen?
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med hvilke velfærdstanker der blev tænkt under industraliseringen? jeg skriver et SRP-projekt og dette står mig lidt uklart. Historie/samfundsmæssigt -
Randzonelovgivning
ForumindlægHej allesammen :-) Til december skal jeg skrive SRP om Randzoneloven i samfundsfag og biologi. Derfor vil jeg høre om der er nogle der har noget godt matriale jeg kan bruge, eller noget andet jeg skal vide? -
Knas med promotionen
ForumindlægHejsa jeg skal i min SRP finde ud af hvordan Hay skal promovere sig på det australske marked. Hvilke modeller og analyser også videre kan jeg bruge for at finde frem til hvilken slags promotion de skal benytte? -
Dækningsbuget
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver SRP om elektroniske medier. I den forbindelse skal jeg opstille et dækningsbuget. Er der nogen som kan forklare hvorledes dette gøres ? på forhånd tak :) Mvh lasse -
Stolthed og fordom
ForumindlægHey Er der nogen der tilfældigvis har læst ''Pride and prejudice'' og gerne vil hjælpe mig med min SRP opgave ? :) På forhånd tak -
Kildeanalyse????
ForumindlægHej. Nogen der vil hjælpe med at lave en kildeanalyse af denne kilde. Den er til min SRP og har ret svært ved at skrive noget til den og hvad der ligesom er vigtigt som jeg tager med. Kilden er vedlagt. -
Appelformer i brevanalyse?
ForumindlægHej venner, Jeg sidder under min SRP og skal foretage en analyse af et brev. Kan man i en brevanalyse inddrage appelformer som etos, patos og logos, eller hører det ikke til her? På forhånd tak, Julie -
Analyse i historie
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP i fagene kemi og historie, begge på A-niveau. Er der nogen der kan forklare mig hvad der skal indgå i en analyse i faget historie, og måske endnu vigtigere hvad der absolut ikke skal være med? -
Bevise formler - Fibonacci
ForumindlægHej allesammen Sidder her med en SRP-opgave om Fibonacci. Og er lidt i problemer med en del af opgaven. Opgaven lyder: Du skal bevise følgende formler - Formlerne er vedhæftet i dokumentet. Håber på svar Mvh. matematikboy -
forslag til emner
ForumindlægHej alle !.. Jeg ville lige høre, om der nogen som vil give nogle forslag til, hvilke fag og emner man kunne bruge til SRP opgaven Fagene er matematik, kemi eller fysik.. :) Håber der er nogle der har nogle forslag. -
DNA's funktion
ForumindlægHej jeg sidder her med min SRP og er kommet i tvivl om hvad DNA's specifikke funktion er? Er det bare at DNA's funktion er arvemateriale eller ligger der mere i det? PÅ FORHÅND TAK! -
årskarakter 3.g
ForumindlægHej Så mine årskarakter fortæller mig jeg har 2.42 i snit. Kan jeg godt bestå det her 3.år? Hvad er kravene når jeg skal op til dansk A mundtlig og spansk mundtlig og så SRP -
emne???
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive srp i matematik og kemi.. og ville høre om emnet syre base titrering med henblik på kemisk ligevægt, var et godt emne ?? Håber der er nogen der vil svare:) -
dumpe 3.g
ForumindlægHej Hvis mit snit er 2.42 ca. i årskarakterne og skal op til dansk A mundtlig og spansk A mundtlig samt SRP sidste år. Hvad er chancen så for at dumpe året fuldstændig? -
Valg af emne
ForumindlægHej Jeg sidder og skal vælge mit emne til SRP. Jeg har valgt fagene Kom/IT og Dansk. Hvilke emner indenfor de to fag kunne jeg skrive om? Kunne være godt med lidt inspiration. Tak -
Samfundsøkonomiske modeller??
ForumindlægEr der nogle i ide om hvad de samfundsøkonomiske modeller indebærer? Jeg sidder med en SRP-aflevering, hvor jeg skal analysere virksomheden med brug af samfundsøkonomiske modeller, men har ingen anelse om hvad det er!
