Søgning på: afsætning b eksamen. Resultater: 18441 til 18460 af 114307
  • Statistik ?? HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej! Er ved at læse op til matematik årsprøve. Er kommet til emnet "statistik" og har lige fundet ud af at jeg ikke kan finde hverken noter eller udleverede ark omkring det.Er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal kunne om statistik i 1.g?Eller som ligger inde med nogle notater o...
  • Kendte forfattere?

    Forumindlæg
    Er det kun tekster af forfattere, som man tidligere har arbejdet med i løbet af de tre år med dansk, man kan trække til mundtlig dansk? Eller kan man også komme op i tekster af ukendte forfattere?
  • Blev Eufiletos dømt?

    Forumindlæg
    HEJ!Er der nogen, der ved, om Eufiletos blev dømt skyldig i mordet på Eratosthenes eller ej?(Fra Lysias' "Forsvarstale i sagen om drabet på Eratosthenes")
  • To eksaminer overlapper hinanden, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Jeg står i en situation hvor to af mine eksaminer nærmest overlapper hinanden. På samme dag, som jeg har min 24 timers forberedelse til mundligt prøve, skal jeg op i en anden eksamine. Hvilket jeg første har fået af vide nu, det er nærmest umuligt for mig at nå begge, da jeg er fjernkurs...
  • Begreber

    Forumindlæg
    Hej, Nogle der har et decideret ark fyldt med old. fagelige begreber? Alt fra kunst til tragedier ville være super!
  • En god start...

    Forumindlæg
    Hej alle!Synes det kunne være meget nyttigt for mig men også for andre der skal op i matematik på 1-årigt A-niveau, at have en slags basal viden til disse emner:1)Vektorregning i planet2)Vektorregning i rummet3) Bestemt integral (vha over- og undersummer, findes et integral)4)Integral og stamfunk...
  • prøve

    Forumindlæg
    hvordan kan man undgå stress ved eksamenstid??
  • karakter

    Forumindlæg
    hey,jeg er flyttet til london.Jeg har sveart ved at overseatte min karakter,jeg vil gerne have en side hvor der stor om karakter. For her har de andre systemer, de bruger abc.....jeg har virklig brug for hjealp
  • jan sonnergaard

    Forumindlæg
    kan se, der er en del, der kender til jan sonnergaard - nogen der har haft om "reprise på krogs fisserestaurant"?
  • Terminsprøve i dansk

    Forumindlæg
    Hej, Er der en derude som ved, om man kommer op i et gammelt eksamenssæt til terminsprøven i dansk på stx?
  • Kan man få udskudt sin AT?

    Forumindlæg
    Kan amn få udskudt den dag man skal afleverer sin AT-synopsis?
  • Udregning af gennemsnit

    Forumindlæg
    http://softit.dk/snit.asp Kan man regne med denne side regner ens gennemsnit rigtigt ud? :-)
  • Religion i AT - Skal jeg nævne metoden?

    Forumindlæg
    ..
  • Hvornår bliver de skriftlige årsprøvekarakterer offentliggjort?

    Forumindlæg
    På min skole har 3.g'erne allerede fået deres skriftlige studentereksamenskarakterer, men vi andre har endnu ikke fået vores skriftlige årsprøvekarakterer at vide. Er der nogen der ved hvornår man kan forvente at årsprøvekaraktererne bliver offentliggjort?
  • Hvilket gennemsnit tæller?

    Forumindlæg
    Der er i vores klasse stor tvivl om hvilket gennemsnit, der tæller, som adgangsgennemsnit til universitetet. Er det årskarekterene eller eksamensgennemsnittet der tæller? Eller er det en blanding hvor eksamenskarekterene erstatter standpunktkarekterene? Det skal i øvrigt siges at vi er på den ...
  • Vinkelret og skæringspunkt?

    Forumindlæg
    Hej det drejer sig om opgave f). anden del.. Har fundet kuglens ligning til: (x-1)^2+(y+2)^2+(z+3)^2=44. Men ved ik helt hvordan jeg finder skæringen
  • Boksplot..

    Forumindlæg
    Halløjsa, Ville høre om der er noget hjælp at hente hos en som kan fortælle mig lidt om boksplot ? På forhånd tak =)
  • Bestemmelse af fadersskab

    Forumindlæg
    Hej SP, liige et spørgsmål mere) Skal svare på i hvilke tilfælde blodtyper IKKE kan bruges til at bestemme faderskaber ( Altså via DNA-analyse) og hvilke metoder man så kan bruge til at fastslå faderskabet... er lidt lost, og kan ikke finde noget om det på nettet... En lille hjælp?:)
  • dansk stil hjælp

    Forumindlæg
    hej er der en der gider at hjælpe mig med at sætte komma og punktum i min stil den skal afleveres imorgen be be kan ikke finde ud af det
  • Reeksamen

    Forumindlæg
    En kammerat har glemt at tilmelde sig til reeksamen på SDU. Det er på 1. semester. Hvilke muligheder har han?