Søgning på: matematik c mundtlig. Resultater: 18441 til 18460 af 92738
  • Hjælp til eksamen - living in America

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket Living In America, og jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen som har nogle gode emner jeg kan snakke om?
  • Hvad menes der med ...

    Forumindlæg
    Hej.... Er der ikkelige en der gider at fortælle mig hvad der menes med det nedenstående:"You can't burn the candle at both ends."På forhånd tak!!!!
  • Gode råd til dansk eksamen 9 klasse?

    Forumindlæg
    Har i nogle gode råd til afgangsprøven i dansk 9 klasse, da jeg skal op om et par dage? Nogle gode råd til oplæsningen?
  • HVORDAN FOREGÅR EKSAMEN PÅ ENGELSK A HHX????

    Forumindlæg
    Jeg er mega meget i tvivl om hvordan det foregår i Engelsk A eksamen, håber der er nogen fra en handelsskole der vil være behjælpelige med at fortælle hvordan det foregår!på forhånd tak :)Ps. hurtigst muligt tak skal op på mandag d. 30.
  • hvad betyder det på dansk?

    Forumindlæg
    "Cuando lleváis el dedo humedecido a un tarro de azúcar, A que sentís ya el dulce en la boca como si la yema fuese la punta de la lengua? Pues así es la lengua de las mariposas".
  • HJælp det haster virkeligt

    Forumindlæg
    HJÆLP... til oversæt til tysk fra engelsk.... ( vi har et emne fag som er sammen koblet med tysk og engelsk) ..Please folkens i må hjælpe mig ellers er jeg på den... jeg er lidt lost i det her...- Citér 13 timer og 13 minutter siden af Zimi Andrei Arshavin Arshavin is a very good footballer. He g...
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Må jeg medbringe lommeregner og sådan nogle ting og formelsamling ?
  • læsetekst

    Forumindlæg
    Når man vil sige læsetekst hedder det så bare readingtekst??
  • oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Hej... Nogen der kan hjælpe med disse to spørgsmål???1. Hvornår levede Homer??2. Hvornår blev Odysseen skrevet af ham??Hjælp... Anybody..
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle
  • Debatindlæg genretræk

    Forumindlæg
    Hej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.
  • Dokumentaren mellem fakta og fiktion

    Forumindlæg
    Er helt blank hvad angår denne stil, som skal afleveres imorgen fredag, har været syg, så har ikke haft tid nok til at få den lavet.. Nogen som kunne sende sin opgvave til mig som inspiration? Den skal bare ikke være fra nettet, eller findes der.. ville jeg virkelig være taknemlig for!!
  • Hjælp til tysk synops om turisme i tyskland

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne have hjælp til min tysk synops som skal være færdig torsdag den 24 april 2016. Mit overemne er indblik i tyskland og underemnet er tursime i tyskland. Jeg mangler derfor både en skabelon til en tysksynops og hjælp til hvad jeg kan skrive om. Håber jeg hurtigt kan få hjælp.
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har det problem, at jeg ikke kan få mig selv til at snakke i timerne, da jeg har angst for det. Kan bedre snakke når der er få i klassen, men vi er desværre mange. Jeg går i 3.g og mine karakterer er noget møg! Synes I, det vil være en god idé, hvis jeg valgte at gå op til eksamen i a...
  • Trækker det ned?

    Forumindlæg
    Hej, Trækker det ned, hvis man i april har afleveret en ret dårlig synopsis, men til eksamen har lavet den om til en bedre synopsis?
  • Hvordan laver man en analyse of fortolkning?

    Forumindlæg
    Hej alle :D Det er første gang jeg skal lave en analyse og fortolkning i folkeskolen. Ville bare høre om der var nogle som kunne hjælpe mig med at komme i gang? Det er romanen "Med ilden i ryggen" af Martin Petersen. Mange tak på forhånd :)
  • Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)

    Forumindlæg
    Jeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M
  • Antal mdt. eksamener?

    Forumindlæg
    Hvor mange mdt. eksamener skal man op i i 2g? Jeg har ikke været op i nogen mdt. eksamener i 1g, så kan det passe jeg skal op i tre mdt. eksamener i år?
  • Fysik på A eller kemi på A(fordele og ulemper)

    Forumindlæg
    Hej jeg er i den situation at jeg snart skal vælge, hvilket fag jeg vil have på A-niveau og jeg har virkelig svært ved at vælge mellem kemi og fysik. Håber nogle kan forklare, hvilke fordele og ulemper der er ved et af fagene og hvilken forskel der er fra B-niveau. Jeg kan lide begge fag, så jeg ...
  • Gør kort rede før

    Forumindlæg
    Hej alle! Har fået et spørgsmål som jeg skal svare på, det lyder sådan: Gør kort rede for fordøjelsessystemets opbygning. Vil det sige jeg skal fortælle helt konkret hvad der sker, når man starter med at tygge maden eller?... Og hvor "kort" er en kort beskrivelse? Mvh.