Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18461 til 18480 af 111527
  • HTX A-niveau

    Forumindlæg
    Kan man have 5 A-niveau fag på HTX? Og kan man vælge engelsk på A-niveau?
  • projektion.

    Forumindlæg
    Hvad er projektion? Er det bare vektor på vektor?
  • biotek

    Forumindlæg
    Nogen der har en besvarelse af opgave 3 fra bioteknologi a eksamen 2010?
  • 2. grads ligning

    Forumindlæg
    hej! sidder med en matematik opgave, som jeg ikke har nogen anelse om hvordan jeg skal løse... 2x^2-8x+6=0 ville blive meget glad for noget hjæp?? (^2 = hævet i anden)
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej! er karakterene man får i 1.g vigtige, altså kommer de til at tælle? mine standpunktkarakter i 1 og 2.g er virkelig dårlige, og her i 3.g har jeg fået gode karakterer. hvilken af dem kommer til at tælle? jeg er nemlig bange for at det er mine dårlige karakterer fra 1 og 2.g der kommer til at ...
  • Svar på skriftlige eksamener 2014

    Forumindlæg
    Hej ville hører om nogen af jer ved hvornår man får svar på de skriftlige eksmaner for juni prøver 2014? Jeg går selv på VUC lyngby og har været oppe i engelsk og dansk skriftlig.
  • Christa Moog: Es ist 15 Uhr

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder netop og er ved at analysere og fortolke novellen "Es ist 15 Uhr" af Christa Moog. Jeg har læst og oversat den op til flere gange og er nu kommet til analysen, men har lidt problemer med symbolerne. Til jer som kender teksten - Hvad er politiet i DDR et symbol på? Alts...
  • Hvad er k i ensvinklede trekanter?

    Forumindlæg
    Se vedhæftet billede af formler. På forhånd tak
  • RETTELSE AF MIN STIL

    Forumindlæg
    ...DIVORCED, BEHEADED, SURVIVED Den er en smule roddet, håber nogen kan lave lidt orden i det :)
  • Genmimenitsit for medicin 2020

    Forumindlæg
    Mit snit er pt på 10,5, men er i tvivl om hvad kravet er i forhold til de nye regler
  • Tandplejer/tandlæger

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en pige der går i 8 klasse, og er ved at tænke over hvad jeg gerne vil være samt uddannelser osv. Jeg har overvejet at blive tandplejer, for det lyder bare lidt nemmere end “tandlæge”. Er der nogle tandplejer eller tandlæger herinde? Som kan svare på mine spørgsmål?: Hvor læste i henn...
  • Hjælp? Hvilke gym skal jeg vælge?

    Forumindlæg
    Hej Jeg kunne sagtens godt bruge hjælp! Jeg skal snart søge ind i gymnasium hvor jeg ville vide om Niels Brock jtp er godt? Eller hvordan. Men udover det hvordan er Rødovre gymnasium. Jeg er i tvivl, men jeg er ret sikker på at det er en af de her to gymnasium jeg ville vælge imellem, men eller...
  • Laserlys

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en opg fra sidste år, som jeg simplethen ikke kan finde ud af... Er der nogle der har en ide til hvordan man kan løse opg. 7? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080523_opgave_stx_081_fysikA.ashx På forhånd tak :)
  • Hvornår kan man tage en HF?

    Forumindlæg
    Jeg har hørt, at man ikke nødvendigvis behøver at have taget 10. klasse for at blive optaget på HF. Er dette rigtigt? Og hvis svaret er ja, hvad er så nødvendigt? Fx et afsluttet gymnasiegrundforløb? Eller bare et par måneder på et gymnasie? eller noget helt tredje?
  • 10 klasse alternativ

    Forumindlæg
    er der andre ting jeg kan tagee, end 10 klasse og stadig komme på HF
  • Opgavesæt til eksamen

    Forumindlæg
    Hej,Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvor jeg kan købe en bog, med eksempler på eksamenssæt?Bjarke
  • Karakter for de skriftlige eksamener..

    Forumindlæg
    Hvornår får man egentlig karakterne at se fra de skriftlige eksamener?
  • neutrino og antineutrino

    Forumindlæg
    hey derude, hvorfor har neutrinoer og antineutrinoer aldrig skrevet et neukleon-antal og ladning ? Og hvad er forskellen på disse, hvis de begge ikke har ladning? - jeg kan ikke helt forstå det med disse elementære partikler.. :( på forhånd taaak
  • Hjælp eksamen snart differentialkvotienten

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal snart op i matematik mundtlig. i 4 af spørgsmålene skal jeg redegøre for differentialkvotienten. Jeg ved jeg skal bruge tretrins reglen. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det. Nogen kloge hoveder, der kan fortælle mig det.
  • Opgave 2 Carminsyre - Et rødt farvestof, og Opgave 4 Gærceller og bioethanol

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder med opgaverne "Opgave 2 Carminsyre - Et rødt farvestof", og "Opgave 4 Gærceller og bioethanol" og tænkte på om der var nogen som havde de pågældende svar på opgaverne for at kontrollere om jeg har dem rigtig til en hvis grad. Håber nogen ligger inde med dem :)