Søgning på: srp engelsk. Resultater: 18461 til 18480 af 31639
-
Stil
ForumindlægJeg har skrevet en stil, kunne en der er god til engelsk læse min stil og evt give en karakter. -
Np Woman no cry
ForumindlægDetter er en oversættelse fra engelsk til dansk af sangen "No woman no cry" af Bob Marley. -
Synopsis
ForumindlægHej, Når jeg skal skrive en synopsis i Engelsk har jeg under Problem formulation: skrevet om hvad jeg vil finde ud af... hvad skal jeg så skrive under Method:??? -
Eksamen-ordbog?
ForumindlægHejJeg går i 2.g og skal op til engelsk snart. Vil lige høre om nogen ved om man må have ordbog med under forberedelsen? -
Hjælp
ForumindlægHej, jeg laver engelsk opgave,, Mit emne er eating american style, (fast food) Er der en kan hjælpe mig med dette.. -
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak... -
komma
ForumindlægHej, Er der nogen der ved om der skal være komma før årstal i engelsk? F.eks. On January the 12th, the man went for a walk?På forhånd tak -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
Har The Amish ret til at leve som de lever?
ForumindlægJeg har om Amish people i engelsk og ville høre om i havde nogle gode råd som jeg kunne skrive om? -
Skal man give et referat?
Forumindlægtil eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om? -
eksamen
Forumindlægheyhey..gode/nyttige sætninger til engelsk eksamen, høj niviuea.???nogen forslag ?tips til høj karakter ?? -
Hvad med årskarakteren?
ForumindlægALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud? -
Ved du noget??
ForumindlægHeey er der nogen der ved hvor at man kan få ekstra undervisning her sommeren.. I fag som naturgeografi, tysk , dansk og engelsk.. -
Perspektivering ..... :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har emnet Apartheid i engelsk og vil nu gerne finde noget at perspektivere det til. Har I nogle forslag til, hvad jeg kunnne perspektivere til? På forhånd mange tak! -
Rettelse af stil
ForumindlægEr der en engelsk-expert der kan hjælpe mig med at rette min stil... helst personligt??? på forhånd tak. -
sætningsanalyse
Forumindlæger der nogen der er en haj til engelsk grammatik som kan forklare mig lidt om diverse aspekter af sætningsanalyse, med specielt henblik på clauses? -
Meget kort
ForumindlægHej.. Er der nogen, som kan rette en meget kort "the ending" på engelsk.. Med hensyn til det gramatiske :) ? PÅ forhånd tak :) -
Et Bud??
ForumindlægHejsa jeg har trukket engelsk hoved emne som er: Carreers HVis i har et bud på hva min underemne kunne så skriv løs! Tak på forhånd -
Ordsprog
ForumindlægHeeY..Skal skrive en stil... Så tænkte på om nogen ved hvordan man kan oversætte det danske ordsprog "slå to fluer med et smæk" til engelsk?På forhånd Tak!! -
HJÆLP! Forskellen på racisme og fascisme?
ForumindlægHej ! Ved I hvad den hel konkrete forskel er på racisme og fascisme? For jeg kan bare ikke forstå det?? Det ville være dejligt hvis jeg kunne få det, både på dansk og engelsk :-) På forhånd tak !
