Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18481 til 18500 af 73643
  • Samfundsfag og medie

    Forumindlæg
    Hej jeg skal måske op i disse to fag, så jeg ville bare hører om der var nogen der har nogle samfundfag og mediefag noter som de kan sende til mig. Jeg går i 1.g På forhånd tak! :-)
  • Amores Perros?

    Forumindlæg
    Er der nogle som har læst noget af stykket eller set filmen, som lige hurtigt kunne give et resume/mindre referat og give de overordnede temaer? (: Har ingen noter til det overhovedet, og jeg skal snart op til eksamen.. Mange tak!!!!
  • Skriftlig dansk, hjælpemidler??

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en årsprøve i skriftlig dansk i morgen, derfor haster det lidt. Jeg er i tvivl om man må have hjælpemidler med til prøven, altså f.eks litteraturens veje, noter etc. Det er 2.g på STX. På forhånd tak!
  • Tysk assistance - haster!

    Forumindlæg
    Til teksten "Spuck vor ihr aus", er virkelig forvirret! Nogle der har noget analyse, nogle noter?? Et eller andet?? Det vil virkelig blive værdsat!
  • Spørgsmål forstårelse VIGTIG!!!!

    Forumindlæg
    hej... Hvad betyder dette: Identificër et antal nøglebegreber i afsnittet og noter deres forekomster. Redegør for eventuelle relationer imellem dem. Spørgsmålet er fra OLD og skal laves til imorgen. Bogen: Medea.
  • Det danske retsopgør

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til at skrive 3g-opgave om retsopgøret i DK efter 1945. Er her nogle, der har nogle noter, opgaver, kilder eller bogtitler på dette område? Eller vil du diskutere emnet med mig, så er du velkommen til at skrive!
  • kurz von frankfurt

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der har læst de her historier. de handler om DDR, og krig. Er der nogen der vil give mig en referat, eller nogen noter til de her to tekster, vil det være til et store hjælp.. Meine beste Freundin kurz von frankfurt plzz hjælp
  • Hormonregulering

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er ved at lave noter til min biologieksamen i morgen, men har lidt problemer med at forstå positiv og negativ feedback. Er der nogen der kan og vil forklare det? M.v.h. Anika
  • Løsning på trigonometriske ligninger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til mundlig matematik, og har fået stillet spørgsmålet hvordan man løser trigonometriske ligninger.? Hvis nogen har nogle noter eller forklaringer på hvordan man løser trigonometriske ligninger er alle svar velkommen...
  • Das Wunder von Bern

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har læst artiklen "Das Wunder von Bern"? Den omhanlder Albert Einstein. Hvis du har nogle noter eller andet der kan hjælpe ville det være super dejligt
  • EKSAMEN IMOREGN HEELP

    Forumindlæg
    HJÆLP fransk eksamen i morgen kl. 8 ! er der nogen der har oversat Dakia une fille d'alger, eller har skrevet gode noter til den , eller en fransk stil om den ?
  • engelsk/bio

    Forumindlæg
    Hej. læser biologi og faldt over dette ord? nuclei??? sætningen lyder: ¨ Because bacteria lack nuclei, their DNA in not.... (osv) hvad betyder nuclei?
  • Thermopylai

    Forumindlæg
    Hej Alle. Er der nogle som har nogle noter om Slaget ved Thermopylai? Noget buskab? et eller andet. Der er så mange slag i det afsnit og det er så svært at få det hele ind :s Help ? På forhånd tak :)
  • Forskel på eksistentialisme og modernisme?

    Forumindlæg
    Hej.. I mine noter har jeg både skrevet Villy Sørensens "blot en drengestreg" ind under modernismen og eksistentialismen.. Hvor hører den til og hvad er forskellen mellem modernismen og eksistetialismen? På forhånd tak :)
  • Analyse af "Sat ud"

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe mig? skal op i dansk eksamen, jeg skal snakke om billedet "Sat ud. nogen der har nogle noter, eller forslag? det ville være super, hvis nogen gad hjælpe mig :)
  • Video 2 til projekter i Word

    Forumindlæg
    Hermed følger videoen til guiden om projekter i Word. Videoen omhandler oprettelse af sidehovede og indsættelse af figurer, tabeller, noter og citater. Kritik modtages gerne
  • Dansk mundtl: må man bruge computer i forberedelsestiden?

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som ved om man må bruge computer i forberedelsestiden til dansk mundtlig (stx), selvfølgelig uden internet?? Eller er det bedst at jeg printer alle mine noter ud?
  • Skyggepriser

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med et spørgsmål omkring skyggepriser, der lyder således Redegør for begrebet skyggepris og forklar, hvordan en sådan bestemmes. Er der måske nogen der har noter til emnet skyggepris
  • Analyse af "Die Neue Wohnung"

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der har arbejdet med den tyske tekst "Die Neue Wohnung" af Claudia Rusch og har nogle gode noter eller idéer til perspektivering? i så fald modtages al hjælp med kyshånd :)
  • Rhapsode - Hvem er det?

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg er ved at gennemgå illiaden og jeg kan læse i mine noter om en Rhapsode i 1, sang. Hvem/hvad er Rhapsode og hvorfor indledes den således? :)