Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18481 til 18500 af 60468
-
Spørgsmål omkring gennemsnitsberegning!
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på: Hvis man er på 3.år i hhx og ens gennemsnit ender med at ligge på omkring f.eks 1,963 (eller lignende). Må man så stadig gange med 1.03? (hvis man har 5 A Fag) Og tæller det som bestået ved afslutningen af uddannelsen? (er ikke i sådan en slags s... -
Kortfilm analyse model!
ForumindlægHej kloge mennesker! Jeg trak "kortfilm" i fordybelsesområde. Er der nogen af jer, der har en god kortfilm analyse model? Det ville hjælpe mig rigtig godt i gang. Jeg skal have lavet det i en synopse. I må rigtig gerne sende nogle eksempler af hvordan en synopsis skal se ud. Hvis ... -
Gode råd
ForumindlægHej med dig Jeg står i den heldige situation, at jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, Dansk A som selvstuderende I den forbindelse vil det glæde mig, hvis jeg kunne få nogle gode råd hvad angår dansk stil med i bagagen, inden jeg bliver slagtet! Kh APPLE. -
Dumpet optagelsesprøve
ForumindlægHej! Hvis man er dumpet til optagelsesprøven til HTX, og man nu score nogle virkelig flotte karakter til selve afgangseksamen, kan man så godt søge ind efter eksamerne med de nye karakter? Eller skal man i 10?? Har man ikke en anden mulighed for at komme ind på et gymnasie selvom man er dumpet? -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
Haster hjælp til PL værktøj Opgave
ForumindlægHej jeg ville lige hører om der er nogen som havde løsning på PL Værktøj Virksomhedensøkonomi eksamens opagve 2010 der jeg har meget svært ved at lave den:( håber nogen kan hjælpe -
Erhversøkonomi Niceau C
ForumindlægHar stærkt brug for hjælp til en case i Erhversøkonomi. Casen er en eksamen case for 2010 om Coop. Så hvis nogle kunne hjælpe med selve opgaven eller give nogle links til nogle noter kunne det være awesome Tak på forhånd -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
gennemsnit?
Forumindlægheeej Går på hhx 3 år og er blevet lidt i tvivl om hvordan man regner gennemsnittet når man bliver færdig? synes det hele er helt forvirring. kan ikke åbne det ark hvor man regner gennemsnit. hvad hvis man har fået dårlige årskarakter? skal de s alle regnes med selvom män ikke skal op i alle... -
Delprøve
ForumindlægHey Er der nogle der kan hjælp mig med at finde fejlene i følgende sætninger? 1. It is a good idea to prepare in groups, but you will have to take your exam individual. 2. Bob Geldolf, which daugther Peaches died of an overdose, blames himself for her addiction. 3. He stayes up watching the ... -
Sabbatår- og gangning af gennemsnit?
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål om regelen om at man kan gange sit gennemsnit med 1,08, hvis man påbegynder sin uddannelse inden 2 år efter afsluttet adgangsgivende eksamen. Jeg har spurgt en af de kloge fra EMU, men hun videresendte mig blot til deres egen side om det, som jeg i forvejen havde l... -
Fejlsætning! Kan du finde fejlen?
ForumindlægHej! Jeg var til engelsk eksamen og der var en sætning, der var møg irriterende.. Den lyder som følgende: Doctors look forward to find a cure for Ebola. Kan I finde fejlen? :-) og forklaringen selvfølgelig. -
Ny dansk version
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og har lige fået at vide at det er godt hvis man har "Engelske Socialister af Holger Drachmann" på ny dansk. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det? -
Dansk eksamenskompendium 2009
ForumindlægHej alle. Jeg står overfor min AT-eksamen i næste uge, og jeg mangler derfor hjælp til at finde et tekstuddrag. Det er et uddrag af Henrik Pontoppidans værk 'Lykke-per' og jeg ved at det forefindes i dansk eksamenskompendiet fra 2009. Ligger nogle inde med dette kompendium eller på anden ... -
Hvordan foregår AT-årsprøven?
ForumindlægHej folkens, I næste uge har vi AT-Biologi/engelsk, og efter fremlæggelsernen (fredag) skal vi op til en årsprøve, men hvordan foregår en årsprøve i biologi? Skal man fortælle om sin disposition eller hvad.. Jeg er bare lost, vil meget gerne vide hvordan det foregår? -
Eksamenssæt til Fysik A og Matematik A
ForumindlægHej venner, Jeg har stilt et lignende spørgsmål tidligere dog uden respons. Jeg har lagt mærke til, at de mest fornyelige eksamenssæt både i matematik og fysik ikke er til at finde, jeg har i hvert fald ikke kunne finde dem, hvilket jeg er meget ærgelig over idet jeg gerne vil øve mig på dem. De... -
Matematik prøve 3.g
ForumindlægHej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig.. -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægHej folkens Jeg har i dag været op til dansk skriftlig og jeg ved bare at jeg har skrevet noget til 00. Der var for meget stress og jeg kunne ikke tænke mig frem til en gode analyse. Jeg har fået 4 til mundtlig årskarakter og 02 til skriftlig. Vil det så sige at jeg har dumpet dansk, da gennemsn... -
eksamenshjælp
ForumindlægJeg skal op i latin her i 1. g.Der er hårdt brug for hjælp, hvis jeg skal opnå et ottetal, hvad jeg meget gerne vil.Min mor betaler timeløn til en hjælper.Er der nogen, der vil hjælpe mig ?Jeg bor ved Kgs. Nytorv i København.
