Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18501 til 18520 af 35989
-
Samfund
ForumindlægHey...Hvis man nu kommer op i Odysseen til eksamen, så har jeg hørt flere steder at man skal perspektivere til samtiden...Nogen der kan hjælpe mig med det? Hvad er godt at sammenligne med? -
Talepapir?
ForumindlægJeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig?? -
Regnskabsanalyse
ForumindlægSkal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah -
cfc-gasser og ozonlaget
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh -
Eks. på eksamensspørgsmål i kemi
ForumindlægHejJeg søger eksempler på eksamensspørgsmål til kemi-eksamen på ca B niveau.Håber at I kan hjælpe -
Vinkelsum i trekant
ForumindlægHej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det? -
Hjælp ønskes
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea -
Lege..
ForumindlægHej. Er der nogen der har lyst til at "lege" eksamen,ved at stille et par spørgsmål om, demografi !Bare skriv dem her på siden.. -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
huen??
ForumindlægHej hvis man får mindre end 6 ved sin sidste eksamen får man også huen???(forudsat at både årskarakter og eksamensgennemsnit er bestået!) -
Gennemsnitlig rentefod
ForumindlægJeg står og skal til eksamen men har problemer med at udlede gennemsnitlig rentefod formlen. Kan nogle hjælpe mig -
massedefekt- bindingsenergi? hvad?!
Forumindlægsidder her på faldrebet (eksamen i morgen) og kan lige pludselig ikke se hvordan man finder massedefekten og bindingsenergien? kan nogen afse tid til at hjælpe mig? -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Periodiske system
ForumindlægEn hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak! -
5 ORD !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om! -
Magnetisme?
ForumindlægNogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik.. -
Vita Andersen - Depression?
ForumindlægHey..Jeg skal op til studenter-eksamen i morgen..og mangler lidt hjælp til denne novelle..Vil være meget taknemlig, hvis der en, der ku' hjælpe mig med den! -
plz... hjælp
ForumindlægHej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;) -
tjekkede jeres lærer jeres noter??
Forumindlæget meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet??? -
Søger noter til marketing management af svend hollensen
ForumindlægHej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle?
