Søgning på: psykologi c noter hf. Resultater: 18501 til 18520 af 78113
-
optagelseprøve på KG
Forumindlæghej mennesker jeg skal nemlig søge en optagelsesprøve på KG, nogle der kan fortælle mig hvordan sådan en ville se ud og om den er svær eller nem er virkelig bange - jeg vil virkelig gerne høre om din oplevelse vis du har været igennem en optagelsesprøv, behøver nødvendigvis ikke at være på KG (... -
introducerende oplæg
Forumindlægjeg skal skrive et introducerende oplæg til en HF-klasse om hverdagen og dens betydning for moderne mennesker. Jeg har virkelig problem, jeg vide ikke hvad jeg skal skrive. Er der nogen der kan giver nogle forslag. Jeg tænker på at hvis der var nogen af jer der skulle skive om det hvad vil I sk... -
KS Synopsis hjælp.
ForumindlægHF 2. år Jeg skal have afleveret en synopsis på sidste skole dag (11 Maj), mit emne er; Den kolde krig og den nye verdensorden efter 1989 Jeg har hertil fået bilag på i alt 13 stk. Mit spørgsmål er så om der er en eller f... -
HJÆLP!!
Forumindlæghej der ude, er der nogle der evt har fået noget afvide omkring hvor de er optaget henne altså Gymnasiet eller HF jeg har selv søgt, men er lidt nervøs, jeg følger bare at jeg nu har ventet i så lang tid, for at kunne modtage det brev fra det gymnasie jeg skal starte på, ved i evt hvornår man f... -
syer og baser
Forumindlæghej er der nogle som kan hjælpe mig med denne opgave er gået helt i stå angiv de korresponderende baser til følgende syrer. HNO3 HCN HF, H2CO3 HBr og anden opgave hvordan gør jeg det her angiv de korrespondrende syrer til følgdnde baser 1^- CN^- CO_3^2 HCO_3^- H2PO_4^- -
Religion B mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude. Jeg skal snart op i religion B mundtlig på HF. Vi har ikke rigtig fået at vide hvilke typer tekster vi kan komme op i. Har I ellers nogle gode erfaringer med religion B mundtlig eksamen? Nogle tips. tak på forhånd. -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHejsa! Jeg har læst at for at blive universitetslærer skal man have uddannelserne: Stx/hf/hhx/htx (3 år) Kandidatgrad fra højere læreanstalt (5 år) ph.d.- uddannelse eller tilsvarende niveau (normalt 3 år) Men hvad er "Kandidatgrad fra højere læreanstalt" og "ph.d.- uddannelse e... -
En der vil ret en eksamensopgave
ForumindlægHej jeg vil høre om der er en der vil bedømme min Engelsk B opgave fra HF eksamen 1 juni 2012, da jeg er ret sikker på det gik af h.. til, og vil derfor høre nogen ville give mig en mulig karakter? Så hvis der er en venlig sjæl der se på den sender jeg min opgave til jeres indbakke. på forh... -
eksamensspørgsmål? dansk mundtligt A-niveau
ForumindlægHej alle sammen! Er der en venlig sjæl, der kan vedhæfte eksamensspørgsmål til dansk på A-niveau på HF? Vores temaer er litteratur, medier og sprog. Vi har været inde omkring perioderne, det moderne gennembrud, romantikken osv. Det ville være en KÆMPE hjælp, da vi aldrig i klassen har fået udleve... -
Matematik B-Niveau hvor hurtigt?
ForumindlægHej, jeg har allerede en HF med matematik paa B-niveau. Jeg er dog ikke tilfreds med hvor godt jeg kan materialet, saa jeg vil gerne tage mit B-niveau igen. Det skal dog vaere paa den hurtigst mulige tid. Og snarest muligt. Hvad er mine muligheder? Jeg bor i starten af Amager, saa gerne deromkri... -
SSO om enzymer??
ForumindlægHej jeg går på hf og skal til at vælge emne til min sso-opgave hvor jeg har valgt at skrive i biologi B og vil gerne skrive om enzymer men er der nogen ideer til hvilket enzym man kan gå i dybden med? eller nogen ide til hvilket emne? Fordi jeg vil rigtig gerne skrive enzymer men er lidt på bar b... -
Hjælp til Optagelsesprøve
ForumindlægHej, Jeg har været på højskole i år, og har nu søgt ind på HF! Men ifølge hvad studievejlederen på skolen sagde, så SKAL jeg til optagelsesprøve da jeg ikke har haft noget rigtigt skoleforløb dette år! Ville bare høre om der er nogen der kan stille nogle eksempler/hjælpe mig med, hvad jeg nu ku... -
Bolig til studerende
ForumindlægHej!,. Vi har et værelse til en studerende, der skal studere på Odense Universitet (eller på gymnasiet (HF) i Søndersø). Du kan eventuelt ringe, hvis det har interesse. Vores tanke er, at du spiser med her om aftenen mod et mindre beløb. Der er busforbindelse til universitetet. Min kone og jeg... -
Samfunds B eksamen...
ForumindlægEr i krise... vi er nogle der er dårligt infomeret om samf B eksamen... vi skal op i gruppe... har 3 timers forberedelse... det er hvad vi ved... nu siger en af de andre at vi har tid for os selv og en anden at vi skal op 45 min i gruppe... nogle der ved noget??? Hvordan forgår samf B (HF) eksa... -
Hvad er forskellen mellem fakta og fiktion?
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for lidt hjælp med min danske termins opgave. Jeg har fået stillet den opgave at jeg skal lave et analyserende oplæg til et hf-hold om forholdet mellem fakta og fiktion i journalistik. Er der evt. nogen der kan være behjælpelig med nogle oplysninger eller erkaringer til mig ? -
Argumenterende artikel
ForumindlægHej skal lave en artikel.. Søger gode råd/ideer til og skrive en argumenterende artikel om Benetton reklamer og Oliviero Toscani... Det er en HF-eksamen (prøve) med hæfte 1 og 2.... Søger råd til og lave et skema/skellet over hvad der skal med osv, og gode sproglige virkemiddele... -
Matematik eksamen bestået/ikke bestået ?
ForumindlægJeg sad og læste en tidligere tråd, hvor en person, spurte om eksamen for Mat B., hvor personen ville bestå, med en karakter i mundlig på 4 og 0 i skriftlig. Gælder det således at hvis man får 4 i skriftlig i Mat A. og 00 i mundlig, så har man bestået Mat A.? Jeg er på HF Flex og derfor ingen å... -
Ks - Projekt, synopsis
ForumindlægHej vi skal i HF (andet år) ks.projekt. og jeg er så blank i hvordan jeg skal komme igang . Jeg skal skrive en problemstilling/problemformulering til min opgave om enten: Identitet i det traditionelle, moderne og senmoderne samfund Det gode samfund - velfærsstaten. Er der nogle ... -
TI InterActive+Vista
ForumindlægJeg har problemer med at installere TI InterActive på min nye bærbar, hvor der er vista home premium. Skolen har stillet et program tilrådighed den nye ver. 1.3 Nogen der kender til problemet og kan hjælpe med en løsning? Vi skal bruge programmet hvergang i matematik B på HF, så rimelig vigtig... -
Har du brug for hjælp med engelsk?
ForumindlægJeg er HF-studerende, født og opvokset i USA og leder efter et job som tutor for at tjene lidt ekstra penge ved siden af SU. Jeg har 12-taller fra engelsk A niveau (skriftlig og mundtlig) og kan hjælpe med alt fra grammatik til udtale. Jeg bor på Østerbro i København og har fleksible timer. Bet...
