Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18521 til 18540 af 102572
  • haster.. terminsprøve.

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved om man også får et hæfte med forskellige emner til terminsprøven i engelsk? Altså som fx. novelle, essay osv. som man også gør i dansk?
  • 2006, hvordan er det gået?

    Forumindlæg
    Nu er de mundtlige ved at være overstået, hvordan er det gået for alle?Jeg er selv meget tilfreds med mine.Dansk 11Engelsk 11Naturfag 11Matematik 10Tysk 8- God sommerferie . :D
  • Hvad med årskarakteren?

    Forumindlæg
    ALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
  • De 10 bud

    Forumindlæg
    Hej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem?
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som har været op til Engelsk(stx) i år?:)
  • Engelsk B

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man SKAL op i engelsk B eftersom vi kun skal op til 10 eksaminer i alt på gym?
  • sygeeksamen

    Forumindlæg
    Hvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ??
  • Please :'( Er der ikke nogle som vil rette en stil?

    Forumindlæg
    Hej... Den her stil er meget vigtig for mig, så er der ikke nogen som gerne vil rette den, så hurtig som muligt?
  • Formelsamling til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Skal til 10.klasse mundtlig eksamen i morgen, så ville lige hurtigt høre om man må tage en formelsamling med? Kan ikke huske det :/
  • dho

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Tæller dho opgaven med i 3g ? kommer den overhovedet til at stå på eksamensbeviset? eller har den ikke en betydning for noget
  • Diskurter virksomhedens konkurrencefordel

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har et lille proble, og det er hvad der står i titlen. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på, når der står "diskuter". Samt i min analyse af værdikæden hvor jeg afrunder af på den, skriver jeg om deres konurrencemæssige fordele. Nogen hjælp at hente? Tak
  • Hurtig hjælp:(

    Forumindlæg
    Hvad er en redegørelse og hvordan skriver man en:(????????????
  • Hvor mange eksamener?

    Forumindlæg
    Hej SP Hvis man har 5 A-niveau fag på STX, skal man så op i 9 eller 10 eksamener i det hele?
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har brug for lidt hjælp til at få formuleret min problemformulering til min synopsis. Jeg skal skrive i religion og fysik om dommedag. Jeg skal i religion analysere Johannesevangeliet og i fysik gøre rede for rødforskydning og Hubbles lov. Jeg kan simpelthen ikke få skrevet noget ned ti...
  • refleksion

    Forumindlæg
    hej.. jeg er ved at skrive min opgave om en træningsprogram, så står der at der skal være refleksioner omkring hver eneste træning. hvad menes der med refleksioner ?
  • Eksamener

    Forumindlæg
    Hvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer?
  • Eksamensplan

    Forumindlæg
    På ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti...
  • Forberedning til mdt. synops

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til den mundtlige synops på mandag, og jeg skal snak om en film. Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvordan jeg bliver bedst muligt forberedt til den mdt, og er der nogle forslag`? Er nemlig mega nervøs ;/
  • hjælp til synopsis

    Forumindlæg
    Område: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i...
  • Dansk essay?

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvad et essay i dansk indebærer???