Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18521 til 18540 af 102572
-
haster.. terminsprøve.
ForumindlægHej, nogen der ved om man også får et hæfte med forskellige emner til terminsprøven i engelsk? Altså som fx. novelle, essay osv. som man også gør i dansk? -
2006, hvordan er det gået?
ForumindlægNu er de mundtlige ved at være overstået, hvordan er det gået for alle?Jeg er selv meget tilfreds med mine.Dansk 11Engelsk 11Naturfag 11Matematik 10Tysk 8- God sommerferie . :D -
Hvad med årskarakteren?
ForumindlægALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud? -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Engelsk
ForumindlægNogen som har været op til Engelsk(stx) i år?:) -
Engelsk B
ForumindlægNogen der ved om man SKAL op i engelsk B eftersom vi kun skal op til 10 eksaminer i alt på gym? -
sygeeksamen
ForumindlægHvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ?? -
Please :'( Er der ikke nogle som vil rette en stil?
ForumindlægHej... Den her stil er meget vigtig for mig, så er der ikke nogen som gerne vil rette den, så hurtig som muligt? -
Formelsamling til eksamen?
ForumindlægHej. Skal til 10.klasse mundtlig eksamen i morgen, så ville lige hurtigt høre om man må tage en formelsamling med? Kan ikke huske det :/ -
dho
ForumindlægHej folkens.. Tæller dho opgaven med i 3g ? kommer den overhovedet til at stå på eksamensbeviset? eller har den ikke en betydning for noget -
Diskurter virksomhedens konkurrencefordel
ForumindlægHej alle, Jeg har et lille proble, og det er hvad der står i titlen. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på, når der står "diskuter". Samt i min analyse af værdikæden hvor jeg afrunder af på den, skriver jeg om deres konurrencemæssige fordele. Nogen hjælp at hente? Tak -
Hurtig hjælp:(
ForumindlægHvad er en redegørelse og hvordan skriver man en:(???????????? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej SP Hvis man har 5 A-niveau fag på STX, skal man så op i 9 eller 10 eksamener i det hele? -
Problemformulering
ForumindlægHej, Jeg har brug for lidt hjælp til at få formuleret min problemformulering til min synopsis. Jeg skal skrive i religion og fysik om dommedag. Jeg skal i religion analysere Johannesevangeliet og i fysik gøre rede for rødforskydning og Hubbles lov. Jeg kan simpelthen ikke få skrevet noget ned ti... -
refleksion
Forumindlæghej.. jeg er ved at skrive min opgave om en træningsprogram, så står der at der skal være refleksioner omkring hver eneste træning. hvad menes der med refleksioner ? -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
Forberedning til mdt. synops
ForumindlægHej jeg skal op til den mundtlige synops på mandag, og jeg skal snak om en film. Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvordan jeg bliver bedst muligt forberedt til den mdt, og er der nogle forslag`? Er nemlig mega nervøs ;/ -
hjælp til synopsis
ForumindlægOmråde: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i... -
Dansk essay?
Forumindlæger der nogen der ved hvad et essay i dansk indebærer???
