Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18521 til 18540 af 34269
-
Relevant forsøg til (industriel) kunstgødning
ForumindlægHvilket kemisk forsøg kunne være relevant for en AT-eksamen bl.a. om Haber-Bosch-processen (ammoniaksyntesen)? Vi har ikke selv udført forsøg, der kunne perspektiveres Mvh. Emma -
Lineær funktion - differentialkvotient
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til den mundtlige eksamen og i et af spørgsmålene står der bla. Forklar hvordan formlen for a benyttes når man udleder differentialkvotienter. Nogen som har en let forståelig forklaring? :-) -
Parameterfremstilling
ForumindlægHej jeg øver til eksamen og prøver at forstå den vedhæftede opgave. Det er ikke lige min stærke side, så jeg håber at der er nogen som kan forklare mig det :) -
Til storbyens pris
ForumindlægHey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected] -
HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen, der kan skaffe mig et eksamenssæt engelsk A den første delprøve, som jeg kan sidde og lave? Jeg skal til eksamen i morgen, og vil rigtig gerne forberede mig! -
HJÆLP! BILFRIE SØNDAGE (OLIEKRISEN)
ForumindlægHjælp! Jeg har om de bilfrie søndage i 1970'eren til min muntlig eksamen i historie! Jeg er så langt bagud og det skal afleveres på torsdag! Er der nogen der har en disposition eller noget omkring det? På forhånd tak. -
radioastronomi
Forumindlæghejsa jeg har lidt svært ved at forstå 4cfra denne side...http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-2.pdf 1000 tak på forhånd! -
SU i slutningen af juni?
ForumindlægHej Jeg er 3.g'er og afslutter gymnasiet d. 22. juni (min sidste eksamen).... vil jeg få SU for juni måned? Altså d. 29/06-2015? -
Outline: Kilder (fsa engelsk mundtlig)
ForumindlægHej, jeg vil bare høre om læreren og cencoren læser de kilder, der står på ens engelske dispostion/outline. Altså om de låner bogen eller går ind på hjemmesiden inden selve eksammen?* Tak på forhånd! -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
ForumindlægOpgave: http://prntscr.com/7b73dm Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
ForumindlægOpgave: http://prntscr.com/7b73ir Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
ForumindlægOpgave: http://prntscr.com/7b73mp Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
Forumindlæghttp://prntscr.com/7b71mc Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne.. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
Forumindlæghttp://prntscr.com/7b71r0 Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne.. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
Forumindlæghttp://prntscr.com/7b7332 Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
Den blomstrende have - kompostion
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen i dansk i morgen, men er kommet lidt i tvivl om kompositionen i den blomstrende have. Jeg har set nogen bruge berettemodellen, men også nogen der har brugt 3-fase modellen. Hvad ville i mene passer bedst? Tak på forhånd -
Sokrates, forsvarstalen og det direkte demokrati
ForumindlægHej alle! I forbindelse med min old-eksamen i morgen har jeg et spørgsmål vedrørende Sokrates og sin forsvarstale.. Hvordan kommer Sokrates foragt overfor (det direkte) demokrati til udtryk i forsvarstalen? På forhånd mange tak! :-)) -
Fejlsætning! Kan du finde fejlen?
ForumindlægHej! Jeg var til engelsk eksamen og der var en sætning, der var møg irriterende.. Den lyder som følgende: Doctors look forward to find a cure for Ebola. Kan I finde fejlen? :-) og forklaringen selvfølgelig. -
Rap & Lyrik - Mundtlig dansk
ForumindlægHej jeg står og skal til mundtlig dansk eksamen, jeg har trukket Rap & Lyrik. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvad Det lyriske jeg og det Lyriske du er for noget? På forhånd tak -Benjamin -
Matematik B niveau - 28 maj 2015
ForumindlægHej derude! Er der nogen af jer, som også var til skriftlig eksamen i matematik B 28. maj 2015, som vil sammenligne deres resultater? - Kan simpelthen ikke vente til at få svar.... Mvh.
