Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 18521 til 18540 af 54698
-
Eksamens opgaver..
ForumindlægNogen som ligger inde med eksamensopgaver... Gerne nogle fra sidste år... Jeg kan ikke få nogle af min lærer.. så jeg ville være rigtig glad hvis nogen ville dele... -
Hjælp til rettelse af meget kort test.
ForumindlægHej. Er der nogen, som gider at rette den igennem for mig, og meget gerne kommentere den. På forhånd, tak! Kongeriget Lo Der er mange utroligt smukke feriesteder, men i højsæsonen er de overrendt af charterturister. Jo flere penge folk har, jo flere af dem bruger de på at rejse; derfor er det u... -
Hvordan vil I sige?
ForumindlægHej guys, har problemer med en tysk sætning, håber I kan hjælpe mig. "enighed hjemme, fred ude" - har prøvet at slå det op, men giver ikke mening, mit bud: Einigkeit zu Hause, Friede draussen" Hjælp! TAK PÅ FORHÅND! -
grundloven 1849
ForumindlægHvilke grupperinger (grupper) og interesser stod der bag den første grundlov? Evt. nogen der har links, til både tekst og kilder. -
Lave phillipskurve i excel
ForumindlægJeg har data om den årlige arbejdsløshed og den årlige inflation siden 2000. Mit problem er, at jeg vil bruge disse data til at lave en phillipskurve i excel, men ved ikke hvordan man gør. Er der nogen som kan hjælpe? -
Eros og demos
ForumindlægKan nogen forklare hvad eros og demos betyder i samfundsfaglig sammenhæng? På forhånd tak :-) -
eksamens emner
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket emnet "ungdoms liv" til min afgangs eksamen, men jeg har lidt svært ved at finde tekster jeg kan analysere. Er der nogen der har nogle gode tekster til at lave en analyse? -
Hvad styre auf
ForumindlægHej! Jeg har fået spørgsmålet "Hvad styre auf når det betyder ad?" Jeg slog op i ordbogen men jeg forstod ikke rigtig hvad der stod. Så jeg håber i måske kan hjælpe mig? :) -
Liberal Alliance HJÆLP!!
ForumindlægHvem er Liberale Alliances samarbejdspartnere? Og hvem er den mulige kommende samarbejdspartner? Og har de en mulighed for at danne en regering? Tak på forhånd :-) -
Rettelse af spansk aflevering
ForumindlægHej derude! Jeg vil bare høre, om der er en der kunne tænke sig at læse min spansk-aflevering igennem og se om der er mange fejl, da jeg selv har ret svært ved at se om der er tydelige fejl? Det ville være rigtig dejligt... Fortsat god weekend! - Mia -
Hjælp! ret fejlene i min opgave
ForumindlægHej. Hvordan er denne tekst skrevet synes i? Er der grammatiske fejl i teksten? Ret venligst.. La ataúdes en la frontera están protestando y un monumento. Se trata de un monumento a los que han muerto tratando de cruzar la frontera México - America. Cada ataúd es represen... -
Sønderjyske soldatergrave
ForumindlægHvorfor er der nogle sønderjyder, der har brugt så meget energi på at samle data over gravsteder? -
Sætninger
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har skrevet en lille selvbiografi på 150 ord, derfor skriver jeg her, for at spørge om nogen vil rette den. Bare for at få de sidste fejl rettet. Takker på forhånd -
Solsystemet
ForumindlægHej Hvordan blev solsystemet helt præcist dannet? -
Analyse model - engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal til mundtlig engelsk eksamen i morgen og har aldrig fået udleveret en analysemodel af min lærer. Nogle der har en eller et link? -
Svært ved at finde artikel - diskurs
ForumindlægHej Alle!! Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen og skal i den forbindelse selv finde noget materiale. Jeg har trukket; Medier, sprog og magt. Jeg havde tænkt mig at finde en artikel, gerne en udtalelse fra en politiker jeg kan lave en diskurs analyse på. Aner bare ikke hvilken! Synes de er s... -
Engelsk-Undervisning ?
ForumindlægHej Alle Jeg søger en lære/studerende der er god til engelsk. Har nemlig en mundtlig eksame d. 10-12 august som jeg gerne vil klare mig godt i. Altså en mundtlig eksame på 24 timers forbedrelse. Undervisningen foregår på den måde, at hjælpe mig med teksten og sådan sørg for at jeg kan klare m... -
Pleas ret!
Forumindlægda jeg er ene, barn og mine forældre arbejder til sent på naten, har jeg ikke rigtigt nogen til at læse min stile igennem. Håber der er et godt menneske der har lyst til at bruge tid på at læse den igennem og rette hvis jeg har nogle stave fejl eller grammatiske fejl, og måske give mig lidt fee... -
Regler for ... ?
ForumindlægHej derude i påskelandskabet. Jeg ville spørge om, hvorvidt der er en regel, der beskriver min problemstilling "fordi, at det var sikkert" skal i stedet hedde "fordi, det var sikkert", altså man skal fjerne 'at'. Er der nogen, der kan hjælpe? mvh. -
datid
ForumindlægHvordan siger man jeg fik på tysk? fx. Jeg fik gaver.
