Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18541 til 18560 af 141881
-
Noter >< Kilder
ForumindlægHvad sker der, hvis man til skriftlig eksamen i Samfundsfag ikke når at kskrive kilder på, men har noterne skrevet på? -
Praktik ansøgning.
Forumindlæghej. Jeg skal til at lave ansøgninger til en praktikplads som advokat sekretær. Er der nogen der kan fortælle hvad der er vigtigt at skrive i en ansøgning og hvad man skal skrive for at de fanger ens opmærksomhed. Håber i kan hjælpe. j-house. -
Sam. eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i mundtlig samfundsfag d. 18 og jeg ved ikke hvad der bliver lagt vægt på.??? jeg vil meget gerne have nogle ting om: dansk velfærd og dansk udenrigspolitik og EU: -krigen i irak og afghanistan Eu+ Dansk velfærd -
TDC CASE
ForumindlægHey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger...... -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Stamtavle der viser hyppigheden af kræft
ForumindlægHar vedhæftet et billede af stamtavlen. 1. diskuter hvorvidt den viste form for brystkræft er arvelig eller sporadisk. Begrund dit svar. Jeg vil mene at den er arvelig, da alle elsies børn har arves en muteret allel, men hvorfor har valeries børn så ikke arvet en muteret allel ? jeg forstår det... -
Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Matematik
ForumindlægHvordan regner man vand -
Historiske kilder som er påvirket af Darwin
ForumindlægJeg skriver AT i historie og biologi med problemformuleringen; ”Hvilken betydning fik udgivelsen af Darwins evolutionsteori i ”The Origin of Species ” fra 1859 på måden man i de humane videnskaber tænkte og begrundede ”udvikling”?” I min analyse del vil jeg ge... -
Klaus Rifbjerg: Den største sorg analyse
ForumindlægEr der en der ligger inde med en analyse af Den største sorg af Klaus Rifbjerg? -
vernissage
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst the short story "vernissage" af Claire Anderson-Wheeler.? Kan i give et referat af teksten, forstår den nemlig ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak. : -
Roterende gulv
ForumindlægEt barn med massen 35 kg sidder på gulvet i den roterende cylinder. a) Beregn størrelsen af tyngdekraften på barnet. Cylinderens diameter er 6,0 m, og cylinderen bruger 14 s på en hel omdrejning. b) Beregn den fart, som gulvet bevæger sig med. På grund af gnidningen forbliver barnet i sam... -
mit lorteliv
Forumindlægmit lorteliv? hjælp pleas, en eller anden - er virkelig lost !! ): -
Memo Report
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en Memo report? Jeg er helt blank -
Hjælp! Mormoner - religion og dansk
ForumindlægHej! Jeg er i tvivl om mine problemstillinger er gode nok, og om jeg opfylder kraget om at have begge fag nok med? Problemformulering. Hvordan har mormonkirken udviklet sig, og hvordan har udviklingen haft en påvirkning på specielt det kvindelige køns illusion om det gode liv i mormon... -
bestemmelse af iodtal
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en kemirapport og er gået i stå ved beregningerne af iodtallet.. Jeg har beregnet stofmængden af thiosulfat, men er ikke sikker på, om stofmængden af thiosulfat er den samme som for dibrom og dermed også diiod? Desuden forstår jeg heller ikke hvordan iodtallet kan beregnes u... -
Snorbølger
ForumindlægHvordan regner man f1, y1 og v ud? Tak på forhånd -
Spansk prøve
ForumindlægHejsa, er der nogle herinde der har haft et spansk A HHX eksamenssæt om tyreløb i Pamplona, som eventuelt kunne være interessert i at hjælpe med en oversættelse? -
Kunsteventyr
ForumindlægHej, nogle der kan komme med nogle gode EKSEMPLER hvorfor Nattergalen er et kunseventyr?
