Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18541 til 18560 af 61668
-
VIGTIGT! at opgive spg. til eksamen? pensum?
Forumindlægskal trække imorgen til bio b eksamen, problemet er bare det at flere af spørgsmålene min lærer har offentlig gjordt er noget vi ikke har haft om.. må man gerne det, eller må man kun opgive pensum? -
skriftlig engelsk eksamen 2010 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen som allerede har været oppe i skriftlig engelsk eksamen b-niveau 2010 ? Jeg ville blot høre om hvad dette års emne omhandler, så jeg evt. ville kunne forberede mig inden min skriftlige eksamen. -
NG B-niveau 24-timers eksamen. Råd søges.
ForumindlægHej StudiePortalen. Jeg har netop trukket mit spørgsmål til NG b-niveau eksamen, som jeg så har ca. 24 timer til at besvare inden eksamninationen imorgen. Jeg har trukket spørgsmålet: "Den fysiske jord, atmosfæren og det levende liv har gensidigt påvirket hinanden gennem... -
Matematik Rapport - Forudsætningen for at få det på B-niveau
ForumindlægHey Folks! Skal aflevere en matematik rapport om eksponentiel udvikling, men fatter seriøst ikke hvad det går ud på. Her kan i se det: Opgave 1 Eksponentiel udvikling Besvar følgende spørgsmål om eksponentielle udviklinger. Du skal både give et generelt svar og derudover også finde på et talekse... -
Dansk skriftlig eksamen 2013 - Rastløshedens tyranni
ForumindlægHej allesammen. Jeg var til dansk skriftlig eksamen for nogle dage siden, og jeg valgt at skrive kronikken. Jeg kunne godt tænke mig allerede nu at få feedback på min stil, så hvis i vil, kan i læse den igennem - det ville jeg sætte stort pris på. Mvh -
Lorte rente opgave i matematik, haster virkelig :/
ForumindlægSpørgsålet lyder således: De skal købe et hus til 2 millioner kroner men har ikke råd, derfor råder egendomsmægleren dem at låne fra en bank hvor de betaler tilbage med renter og afdrag. Det skal betales tilbage over 20-30 år. Her er fx et banklån på 7% p.a som skal betales tilbage over 20 år. R... -
AT-eksamen: psykologi - humanistiske eller samfundsvidenskabelige fakultet?
ForumindlægHej alle Jeg skal som mange andre snart op til mundtlig AT-eksamen. Jeg har i denne forbindelse valgt psykologi og biologi. Så vidt jeg ved hører psykologi ind under både det humanistiske og det samfundsvidenskabelige fakultet, men jeg er kommet m. i tvivl disse dage, og ville høre om I kender f... -
Vigtig viden - idræt B eksamen
ForumindlægHej alle. Sidder i den situation at jeg skal op i idræt på B niveau til eksamen. Jeg har valgt beachvolley og tennis som mine sportsgrene og har udarbejdet to stk dreje bøger. Det jeg er mest nervøs for er den teoretiske del, jeg vil derfor høre om i har råd til noget; emner, kernestof, begrebe... -
Ret til SU uden fremmøde til eksamen?
ForumindlægJeg læser på universitetet og mangler en eksamen her i januar, før jeg stopper på mit studie. Mit spørgsmål er, om jeg skal tilbagebetale min su for januar, hvis ikke jeg møder op til den eksamen, da det så vil være den første måned jeg ikke er "studieaktiv"? Inde på minsu.dk så det ud ... -
Hjælp til AT mundtlig eksamen i dansk og old
ForumindlægHej alle Jeg skal op i AT eksamen snart, og jeg er virkelig nervøs. Jeg har prøvet og skrive til personer, som er privatlærer og tutorer, men der er ingen som svarer tilbage. AT er jeg ikke stærk i og har svært ved at lave en mundtligt præsentation af min synopsis.. Hvis der er nogle herinde som... -
c-niveau eksamen? god karakter?
ForumindlægMusik eksamen! Hej, jeg har i dag trukket fag til eksamen, og jeg skal op i musik. Jeg vil rigtig gerne score en god karakter, så hvis noget kan fortælle mig hvad den musik analyse man skal lave skal indeholde hvis man skal gøre det godt, hvor detaljeret den skal være osv, vil jeg rigtig gerne vi... -
Har du brug for lidt hjælp til at klare eksamen i biologi?
ForumindlægHar du brug for lidt hjælp til at klare eksamen i biologi? Jeg studerer biologi på SDU og har stor erfaring med undervisning. Jeg har tidligere lavet énetimer med elever som skulle til eksamen i biologi og de er alle bestået. Jeg bor i Odense og laver for tiden speciale i kbh. Jeg vil derfor hel... -
Muntlig eksamen: Kim Fupz Forfatterskab
ForumindlægHey Jeg har nettop trukket Kim Fupz forfatterskab til afgangs eksamen i muntlig dansk. Da jeg ikke kender så meget til hverken ham eller hans forfatterskab ville det være rart hvis nogle der enten selv har været oppe i samme emne eller kender godt til hans forfatterskab ville kunne hjælpe lidt ... -
Hjælp!! Dokumentar analyse! Eksamen om 3 timer!!
ForumindlægHej alle sammen skal til eksamen om et par timer så jeg har lidt travlt. Det er 10. klasses eksamen. Jeg har om Armadillo og jeg er ved at analysere den. Jeg har valgt et klip som jeg fx. udpeger de filmtekninske virkemidler mm. i. Men jeg er kommet i tviv om hvor vidt indholdet, altså hvad der ... -
Kontakt til en professor mht NV eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til NV eksamen her efter ferien. Mangler at læse op på pensum osv osv. Problemet er, at jeg for nogle dage siden skrev et indlæg herinde på SP vedrørende nogle grafer og begreber mht min eksamen - men ingen gav mig svar. Har I mulighed for at få mig i kontakt med en god professor in... -
Dansk mundtlig gode kunsteventyr til eksamen
ForumindlægHej jeg har lige trukket til min Dansk mundtlig eksamen 10 klasse, og trak Kunsteventyr. er der nogle der har nogle virkelig gode kunsteventyr at gå til eksamen i? der må gerne være en masse og arbejde, med. man må også meget gerne skrive hvad for en tekst man evt. kunne perspektivere til. så vi... -
Har brug for hjælp til at finde på forsøg til tværfaglig eksamen!
ForumindlægHej. Jeg hedder Gitta og min kammerat og jeg har brug for hjælp til vores tværfaglug eksamen dvs. fysik/kemi, biologi og geografi. Vores emne er: Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget. og vores underemne er: Landbrug. Vi vil gerne have fokus på pesticider, giftstoffer og dyre... -
Problemformulering af Den kolde krig - 24 timers eksamen i Samtidshistorie
ForumindlægJeg har lige været oppe og trække til min 24-timers eksamen i Samtidshistorie. Jeg trak "Den kolde krig". Jeg skal selv udarbejde min problemformulering med problemstillinger mm. men jeg er lidt på bar bund da det ikke er mit stærkeste fag. Så jeg håbede lidt på lidt hjælp fra nogle kl... -
At læse op til Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHej. Hvordan vil I læse op til dansk eksamen mundtlig? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal læse op på. Jeg har læst op på de forskellige perioder der er, men ellers ikke. -
SRP: Matematik A i emnet antibiotikaresistente bakterier
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive SRP i Mat A og Biotek A. Emnet som jeg meget gerne vil skrive om er antibiotikaresistente bakterier. Dog har jeg lidt svært ved at se hvordan jeg kan koble matematikken på dette emne... Er der nogen der har nogle forslag?
