Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 18561 til 18580 af 176544
-
Naturfags eksamens noter.. HJÆLP!
ForumindlægNogen der tilfældigvis ligger inde med nogle brandgoe eksamensnoter til mundtlig naturfagseksamen? helst noget med en masse regneeksempler og sån... PLEASE HJÆLP! -
Spørgsmål til AT-eksamen - METODER
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og arbejder med min synopsis, og tror desværre jeg har brugt forkert metoder. Derfor har jeg søgt efter at finde nogle nye metoder, som jeg så kan sige at jeg skulle have brugt i stedet. Men jeg har problemer med at finde dem. Jeg håber derfor at der er nogle der kan hjælpe m... -
Kom/IT eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/IT er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvo... -
Kom/it eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/it er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvor... -
Økonomi eksamen - kassefinanserede tillægsbevillinger
ForumindlægEr der nogle, der mon kan forklare hvad "kassefinanserede tillægsbevillinger" betyder helt præcist? Jeg har ikke helt fat i det, og internettet(google) hjælper ikke meget. Tak på forhånd -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
Fransk skriftlig eksame fra 2011
ForumindlægNogle der var oppe i fransk skriftlig i 2011 og evt kan ligge deres stil ind? Håber der er en der ligger inde med den da det ville hjælpe mig meget! :) Håber der er en venlig sjæl, tak! -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilken metode jeg har brugt i religion i min AT-opgave.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men ved ikke helt om det er en historisk-kritisk metode jeg har brugt (elle... -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilke metoder jeg har brugt.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men er det nok bare at lave kildekritik på den, hvis historie skal være med som samfundsvidenskabeligt... -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
Skriftlig eksamen i naturfag...
ForumindlægNogen der har de korrekte svar til den skriftlige naturfagseksamen fra i år? Er nemlig ret spændt på min præstation :-SJeg tror det gik ganske fint, men må indrømme, at jeg er i tvivl! -
Eksamen i skriftlig musik
ForumindlægHej :-) Til jer der har været oppe til skriftlig musik i dag: Hvordan gik det? Og hvilken opgave lavede I? -
Eksamens træning i micro økonomi
ForumindlægHej Jeg søger en der akn hjælpe mig med at løse de matematiske lignninger og derefter aflæse dem på en graf for de 4 markeder Monopol, monopolistisk, oligopol, og det perfekte markede. -
Dansk mundlig eksamen 09!
ForumindlægHej. Jeg har trukket en tekst der hedder "andre folks børn" af Jørgen Nielsen, som handler om en mor der ikke vil give slip på hendes datter. Min lærer har foreslået at jeg vælger "tårer" af Tove Ditlevsen som prøvetekst , men jeg vil høre om der er nogle der har andre ideer?... -
Eksamens hjælp (C-niveau)
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, om man kan koble "Millenaristiske bevægelser (cargokult)" sammen med "Eskatologi: De sidste tider"? Hvis ja, hvordan? I min bog står der lidt under Eskatologi afsnittet, men jeg forstår det ikke i forbindelse med underemnet. Er der evt. nogen, der kan ... -
seriøst hjælp!! eksamen i morgen!
ForumindlægHej har skevet dette i min synopsis men kommer i tvivl om hvorfor OT har noget med energi at gøre: CO2 er en kemisk forbindelse mellem kul og ilt, som opstår under forbrænding af kulstofholdigt materiale, hvor forbrændingen har rigelig tilgang af ilt. Denne afbrænding, som danner CO2, er en afb... -
Dansk essay: eksamen 2005
ForumindlægVar der nogle der skrev om essay'et i eksamenshæftet for HHX 2005?Omkring børn og opdragelse?Jeg mangler virkelig inspiration, til denne opgave, hvis der var nogle venlige sjæle der ville hjælpe -
AT eksame - HJÆLP - HASTER - talepapir
ForumindlægJeg har nu lavet et talepapir over min synopsis, men jeg føler bare jeg mangler et eller andet. Vil I ikke være søde at kigge på det? :) -
Eksamen december 2004
ForumindlægJeg har en stil for til i morgen som har været eksamensprøven i december 2004 . Er der nogen der har lavet en stil fra det "hæfte" ? -
Eksamen tysk (resume)
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen som vil læse evt. komme med rettelser til min årsprøve. Jeg går i 1.g på Gymnasiet. Vær opmærksom på: At Metin og Martin Uzunoglu er den samme person, Tülin og Claudia er piger, Doran er Metin/Martins far.
