Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 18561 til 18580 af 44012
-
Ret linje, vektorer.
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg er igang med forberedelse til mundtlig matematik eksamen på A niveau. Jeg er ret godt igang med alle de 20 spørgsmål, og jeg er nu kommet til nummer 15, og er gået lidt i stå. Spørgsmålet lyder som følgende. Der ønskes behandling af den rette linje, herunder lignin... -
Matematik B "bevisoversigt"?
ForumindlægHey folk:) Jeg står og skal til mat B mundtlig eksamen her om et par uger. Der skal jeg trække et af 10 emner og fremlægge beviser indenfor dette emne. Der er nogle af emnerne der har forholdsvis mange beviser og det er derfor svært at vælge hvilke der ville være "smarte" at tage. De er... -
Omprøve i matematik A - Råd?
ForumindlægHejsa, jeg har fået medhold i en klage over mat A eksamen. I denne sammenhæng er jeg blevet tilbudt en omprøve, og er i gang med at genopfriske alle spørgsmål, da det er ved at være 3 måneder siden jeg har læst mat. Jeg ville høre om der er nogle af jer der har råd til eksamen, altså både ift.... -
Vigtigt!
ForumindlægKan man få lov til at lave sn 3.g opgave om..selv om man ikke er blevet syg undervejs? -
Flytte mit studie og (kun) nogle af mine eksaminer?
ForumindlægHejsa Jeg går i 3.g lige nu. Jeg har dumpet min SRP. Jeg ville høre om der er mulighed for at tage den om til næste år, eller skal man så gå hele 3,g om? Herudover vil jeg også rigtig gerne flytte (min familie er flyttet fra den by jeg bor i), jeg vil derfor gerne flytte hjem til dem (lige nu b... -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Klage
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvad “proceduremæssige mangler” betyder i denne sammenhæng? Institutionen kan kun træffe afgørelse om tilbud om ombedømmelse eller tilbud om omprøve, når der foreligger særlige omstændigheder, der giver anledning til berettiget tvivl om bedømmelsen,... -
Omgænger
Forumindlægheyhvis jeg har 9 i religion i år, og får denne overført, og jeg sidste år fik 9 i års og 5 i prøvekarakter.hvordan er det så, jeg udregner det endelige?Får jeg 9 års 5 eks, eller 9 9 stående?vh Mark---Omgængere kan altid vælge at bruge et karakter- sæt (års- og prøvekarakter) fra første forløb e... -
figur
Forumindlæghej. jeg skal forklare en figur men har ikke helt forstået disse begreber: -kontinuert -diskontinuert -sporadlsk håber i kan hjælpe -
Hjælp til afsætning b opgaver. Meget vigtigt
Forumindlæghejza alle sammmenVille lige høre om nogen af jer har en afsætning b eksamens opgave fra sommer 2003 og den hedder "Tøj krig på vej".Eller en anden afsætning eksamens opgave fra januar 2002, navnet på opgaven er "Fyrre, frisk og fyrig".jeg skal nemlig fremlægge en af opgaverne... -
Gode til at analysere?
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at analysere mine 4 eksamens sange? Er vildt dårlig til musik, og personligt syndes jeg ikke selv at mine lærere er særlig gode til at forklare, så det ville være en stor hjælp hvis der var nogle der ville hjælpe mig med sangene, så jeg er klædt godt på til musik eksa... -
kemiske analysemetoder!!
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i kemi B. vores lærer har opgivet emnet "kemiske analysemetoder" uden at vi nogensinde har snakket om det, og uden at der står noget om det i vores pensum! Så er der en der ved hvad jeg skal snakke om til eksamen, og hvor jeg evt. kan finde noget? På forhånd ... -
Hvad er en god karakter?
ForumindlægHvad synes i det vil sige at få en god karakter? Er det kun 10- eller 12-taller der kan kaldes gode karakterer eller er det relativt, taget ens evner og situationen i betragtning (hvis man fx ligger på dumpegrænsen i et fag og til eksamen scorer et 02, er det så en god karakter? Eller hvis man li... -
Hf efter afsluttet stx?
ForumindlægSom overskriften siger kunne jeg godt tænkte mig at vide om man kunne finde ud af om man, hvis ens snit ikke bliver tilstrækkeligt til drømmestudiet, kan tage en hf, efter ens afsluttede stx eksamen? -
farlig syre
ForumindlægHvis jeg nu trækker syrer og base til min eksame (folkeskole) er det så farligt at røre fortyndet svovlsyre eller saltsyre? Da jeg jo skal lave nogle forsøg, fx: elektrolyse -
MEKA-metoden/skemaet
ForumindlægHej. Jeg har fået et oplæg til eksamen om den såkaldte MEKA-metode. Jeg har ingen forstand på emnet og ville høre om der var nogle der kunne hjælpe med at forklare hvad det er? På forhånd tak! -
Facit til eksamenssæt MAT A i dag!
ForumindlægHej alle nogen der ved hvor man kan finde en facitliste til den skriftlige eksamen der blev afholdt i dag, den 12. december. Det er til 1 årigt A niveau. Eller måske er der nogle af jer der har lavet det... -
hvordan udtaler man det?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl nu her når jeg skal til eksamen om hvad man kalder de bibelske skrifter, fx hvis der står Matthæus 18,25 siger man så matthæus evangeliet kapitel 18 vers 25 eller hvad? -
Hvad er fokus?
ForumindlægHej mennesker! Jeg skal op til AT eksamen og jeg vil høre om I havde nogle gode råd? Især til metoderne hvad kunne være relevant at fremlægge udover metodernes begrænsninger? -
Karakterer
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge om karakterer. hvad kommer med i gymnasiegennemsnittet? hvis jeg nu har et fag hvor jeg har fået 7 i årskarakter, men til eksamen fik jeg 10. hvad kommer så med i gennemsnittet?
