Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18581 til 18600 af 73643
  • Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch

    Forumindlæg
    Hey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd!
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger nogle noter til statistik(1 år på uni), men kan ikke rigtig finde nogen? Hvis nogen ligger inde med noget brugbart send, da en mail eller pm! :) På forhånd tak.
  • Hvad er eksitentialisme ?!?

    Forumindlæg
    Hej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s
  • Gode notater til pensum i STX Engelsk A?

    Forumindlæg
    Hej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-)
  • Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud..
  • Hjælp til Alle Woche Wieder

    Forumindlæg
    Jeg skal op til tysk imorgen, her har jeg trukket teksten "Alle woch wieder" så jeg ville høre om der var nogen der havde læst den og havde nogle noter til den
  • Dantes guddommelige komedie hjælp!

    Forumindlæg
    Hjælp!!!!Er der nogen der har nogle noter til 21. sang (XXI) i dantes guddommelige komedie? Jeg tænker primært på Analyse/fortolkning og perspektivering samt tema/problemstillinger. Mhv. Chillz
  • where alabama inmates fade into old age

    Forumindlæg
    Hej ville hører om der er noget der har nogle noter til denne tekst: "where alabama inmates fade into old age" af Rick Bragg. Jeg skal analyserer og fortolke den ud fra temaet violence
  • kulstofkredsløb

    Forumindlæg
    hej søde mennesker er der nogen af jer som har nogle noter om kulstofkredsløb??? og om nogen ved hvor der bruges store mængder nitrogen? og hvilke problemer kan det fremkalde på vegetation og i vandområder
  • Engelsk Grammatik

    Forumindlæg
    Hej venner, jeg har engelsk terminsprøve imorgen, og jeg skal virkelig bruge nogle grammatik noter eller noget i den retning der kan hjælpe mig til prøven imorgen. Takker uanset hvad ;-D
  • Procent og rentesregning

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter.
  • Når man læser

    Forumindlæg
    Hej Hvilke spørgsmål kan man stille sig selv, når man læser en tekst bl.a. dansk/historie? For at forstå det bedre, så man også kan lave nogle noter. På forhånd tak!
  • engelsk

    Forumindlæg
    Nogen der kan se hvad fejlen er her og forklaring. Peter´s mother gave her son a good advice, but he did not take it.
  • Analyse af ‘’Kamfer’’ skrevet af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Hej Nogen der har læst og eventuelt også analyseret Klaus Rifbjergs novelle ‘’Kamfer’’, og har et resumé af den liggende og andre gode noter til en analyse? Jeg har desperat brug for hjælp til forståelsen af novellen.
  • Betydning for temperatur og nedbørsmængden

    Forumindlæg
    Hej, Hvilke faktorer har betydning for temperaturen og nedbørsmængden på et sted på jorden? Jeg har selv noteret (BEMÆRK BILLEDE) Nogle andre idéer eller noget jeg har overset? Vh.
  • Normalizing - bølgefunktion

    Forumindlæg
    i flere af mine bøger snakker man om Normalizing the wave / the wave function would not be normalizable. hvordan skal dette oversættes ? er det bare at man normaliserer bølgen?
  • Dialogen alkibiades

    Forumindlæg
    Hej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa
  • Afkølingskurver

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle gode noter omkring afkølingskurver, som de kan sende til mig? Eller anden hjælp til det? Derudover ville jeg også blive glad, hvis nogen bare kunne forklare lidt om det, hvis i føler i har styr på emnet.. På forhånd tak.
  • Vietnam

    Forumindlæg
    Halløj! Er i gang med at læse Vietnam - fra drage til tiger. Så tænkte på om der måske er nogen, som har nogle noter til bogen, som jeg kan læse? :D
  • Olie?

    Forumindlæg
    Jeg skal finde ud af nogle ting om Olie og jeg har ingen noter! hjælp mig: her er nogle punkter man skal have med: Koge/smeltepunkt Opløselighed med vand Hydrofil/hydrofob Polært/upolært Elektronegativitet