Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 18581 til 18600 af 176544
-
Haster.. Eksamen i næste uge
ForumindlægHej.. Jeg kunne virkelig godt bruge hjælp til oldtidskunstskab, vores emner har været; Epos - Homer: Homers Odyssé. Græsk Tragedie(Ødipus) Græsk skulptur: kendetegn til perioders kendetegn for skulpturen; akaisk, tidlig klassisk og høj klassisk, senklassisk og hellenistisk, romersk, renæssance... -
Studenter eksamen 2006
ForumindlægHey alle sammen! Er der nogen der har lavet en biologi opgave der hedder havbrug den er fra det hæfte fra eksamensopgaver maj 2006 håber der er nogen der kan/gidder hjælpe mig -
Dansk eksam 09 - hjælp.
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig dansk her om en uge.. og ja.. jeg har trukket essay. Jeg har min perspektiveringstekst som er "Hvis der var krig i Norden". Er der nogen som helst der har lavet en eller anden slags analyse over denne her tekst ? -
Eksamen - Efterskole liv
ForumindlægHej jeg har trukket Efterskole Liv som fordybelsesområde, og jeg har nu ledt længe efter nogle tekster dog uden held. Jeg tænkte på om der var nogle her inde som kendte en tekst jeg kan bruge. :-) -
Højt niveau eksamens stil
Forumindlæghej.. er der nogen derude som er lavet en stil der hedder "Fair is Foul"... den er lidt mærkelig, så kunne godt bruge noget inspiration.. -
fysik disposition til eksamen.
Forumindlæghej Er der evt. nogen som vil læse min disposition igennem og komme med rettelser og tilføjelser? Synes selv den er opstillet meget uoverskueligt så det må også gerne justeres på. -
Vandforurening udvidet eksamens...
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med, hvad jeg kan komme ind på, hvis jeg fik følgende eksamensspørgsmål i biologi c-niveau: De fleste danske vandløb, søer og kystnære områder påvirkes af menneskets aktiviteter. Gør rede for nogle forhold, som belaster vores vandmiljøer. Forklar hvordan ... -
TVIVL PÅ MENINGEN AF EKSAMENS SPØGSMÅL!
ForumindlægHvad menes der med præcis dette: I skal være i stand til at behandle ensvinklede trekanter, hermed definition af sinus og cosinus, formler til beregning af sidelængder. Endelig beregn vinkler i den retvinklede trekant, samt sinusrelationerne..... -
Hjælp til disposition og opsætning dansk eksamen
ForumindlægJeg har trukket " Et pust fra 1800-tallet" og har valgt et billed som jeg vil analysere, men jeg kunne godt bruge noget hjælp og nogle gode råd til hvordan man kunne bygge en disposition op til side 2, og hvordan jeg skal fortælle sammenhængen (mest hvordan jeg kan sætte det op) men f... -
Engelsk noter til eksamen hjælp
ForumindlægNogle som har engelsk noter til to følgende tekster af Billy Collins: "schoolsville" og "the history teacher" -
EKSAMEN, ENGELSK!!! - LOVE/FAMILYLIFE
ForumindlægHejsa.. Jeg skal snart op til 9. klasses afgangsprøve i engelsk, jeg har valgt mit emne som jeg vil snakke om, i de første 5 min. Men så skal jeg jo også trække et spørgsmål, inden for et af de andre 2 emner vi har.. De andre to emner er Love and familylife.. Har i nogle idéer til, hvordan spørg... -
tekstvalg til dansk eksamen
ForumindlægHej! Jeg har prøveform B i danskeksmamen og har trukket emnet journalistiske tekster - objektive. Jeg har dog ingen ide om hvad for noget jeg skal skrive om og hvad for en tekst jeg skal vælge. Kan i komme med nogle ideer? knus mig -
Tysk eksamen (: , har brug for lidt hjælp.
ForumindlægHej kære hjælpere. Har trukket en tekst her igår, og har nu ca 10 timer til jeg skal fremlægge den. Så ville høre om der nogle som har haft om : Nicht alle waren Morder af Michael Degen. eller som evt har noter. -
Har virkelig brug for hjælp til musik eksamen!!
ForumindlægHej alle.. Jeg vil lige høre om der er nogen er jer der ude der kan/ vil hjælpe med en musikanalyse og soundbox af sangen Parklife?? -
Essay synopsis Eksamen Hjælp!
ForumindlægHej Alle. Jeg skal lave en synopsis om det emne jeg trak i Dansk mundligt, som var Essay. Og har aldrig lavet noget ligende så er i tvivl om hvordan jeg skal gøre osv.. Fik afvide det skal være ca en side så please hjælp mig har ingen ide hvordan. Ps det skal afleveres imorgen, så vil v... -
NgB-eksamen 2009
ForumindlægHej alle kloge hoveder! :) Jeg har netop trukket mit eksamensspørgsmål til naturgeografi som er følgende: Hvor og hvordan dannes mineralske råstoffer, og hvilken betydning har de haft for verdens industrielle udvikling? Derudover skal jeg inddrage den pladetektoniske model, komme ind på bjergarte... -
tysk eksamen - hjææælp ..!
ForumindlægHejsa... j har været oppe o trække om europæere i amerika - amerikanere i europa, er lidt lost .. :/ Teksten : Es tut mir leid af Doris Dörrie .. fokuspunkt: kulturforskelle Er der nogn der har noter til teksten eller har læst dden før ??? håber der er nogen som kan give en hånd På forhånd ta... -
Eksamen hjælp til emnet imigration
ForumindlægHvad kan jeg fortælle om imigration ved eksamensbordet? hvilke delemner kunne man trække op? - spørger for vil have en bedst mulig resultat -
EKSAMEN Mat 2003-8-6v
ForumindlægHej Ville høre om der var nogen som lå inde med dette eksamenssæt? Bare delprøven med hjælpemidler 2003-8-6v Kan evt sendes til min mail M_J_MAC@hotmail.com Mvh Marc -
Fysik eksamen 2012 (Dispositioner)
ForumindlægNogen der har lavet dispositioner til følgende emner: Syre Baser Metaller Salte Radioaktivitet Magnetisme Induktion Transformation Det ville være rigtig dejligt hvis i havde lyst til at dele dem...
