Søgning på: matematik b eksamen 2016 hhx. Resultater: 18581 til 18600 af 130414
  • Eksamen i old - gennemgået tekststykke?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal i gang med at læse op på old, men er kommer i tvivl om en ting: Man trækker 1-1½ side af en "kendt tekst" - hvis vi siger, at det er Odysséen, vil det så sige, at jeg kun kan komme op i det tekststykker, vi har gennemgået i timerne, eller vil det bare sig...
  • HJÆÆLP! Eksamen imorgen. Om atomer og lys

    Forumindlæg
    jeg skal mundtlig præsentere af emnet Bohrs atommodel skal også tale om FOTONER, ENERGINIVEAUDIAGRAM, EMISSION og ABSORBTION endvidere ønskes en omtale af RØDFORSYNING AD LYS FRA STJERNER håber I kan hjælpe mig. DET HASTER!! :) m.v. hilsen Rita
  • Dansk mundtlig eksamen - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg har trukket fordybelsesområdet Kim Fupz, og har valgt han novelle “fællesgrav”. Jeg tænkte på hvad i kommer til at tænke på når i hører ordet fællesgrav, og hvad i tænker? Titlen MÅ jo have en betydning, så skriv ALLTT hvad i har! Tusind tak på forhånd!
  • Kemi eksamens spørgsmål

    Forumindlæg
    Opskriv den kemiske reaktion for reaktionen mellem ethan og chlor og gør rede for hvor mange forskellige produkter der kan dannes.
  • mundtlig eksamen hindbærsnitter essay

    Forumindlæg
    hejsa. jeg har trukket essay og har så valgt at analysere og fortolke hindbærsnitter. jeg har dog meget svært ved at komme igang. nogle der kan hjælpe?
  • dansk - eksamen - identitet

    Forumindlæg
    Hej :) Om en uge skal jeg aflevere 9.klasses, dansk synopsis og jeg har trukket emnet "Identitet udtrykt i tekster" Jeg har valgt at arbejde med eventyre "Den grimme ælling" , men har svært ved at analysere den. Er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere "Den grim...
  • Hvilken genre skal man vælge til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej portalen Jeg sidder her og undre mig om der er nogle genre i dansk der er nemmere og skrive, og få en bedre karakter i. Ved godt man skal skrive i det man er god til, men har i oplevet genre der er nemmere at skrive end andre? :)
  • Spørgsmål til den mundtlige eksamen

    Forumindlæg
    Kan censor og lærer spørge til hele pensumet eller skal spørgsmålene komme af det emne man har trukket?
  • tysk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    hej er der nogen, der ved, hvad eksamssættet for tysk skritlig A fra sommer 2008 hedder?
  • Hjælp til kemi c eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg søger nogle eksperter til kemi. Hvordan kan kalk opløses i vand når vand forsures af CO2? Hvad fortæller de enkelte reaktioner? CO2 (g) + H2O (l) ? H2CO3 (aq) H2CO3 (aq) +H2O(l) ? H3O+ + 2HCO3- (aq) CaCO3 (s) + H2CO3 (aq) ? Ca2+ (aq)+ 2HCO3- (aq)
  • Mellem Niv. Idræt EKSAMEN

    Forumindlæg
    Til alle Jer som har været oppe i mellem niveau idræt:Kan I ikke give mig nogle eksempler på forskellige eksamensspørgsmål?Hvad trak i?På forhånd tak.
  • Eksamens opgave til HH2 fra 2004

    Forumindlæg
    Der er ikke tilfældigvis nogen der har eksamensopgaven fra 2004 liggende, for jeg er virkelig kommet i problemer... Har lavet det meste af den, men mangler ideer overskud og indput nu, så håber at der er en der har lyst til at hjælpe :o)På forhånd tak!
  • hjælp til dansk eksamen på mandag!!!!

    Forumindlæg
    ber i kan hjælpe. - arbejder med en fast reklame, men hvad er forskellen på aldersgruppe og målgruppe? tak! !!
  • mat eksamen mundt.

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan hjælpe med dette? - argumenter for at trekantens areal kan beregnes som en halv højde gange grundlinjen
  • Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist

    Forumindlæg
    Jeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r...
  • Planetsystemet? Fysik C eksamen hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har trukket et spørgsmål ångående planetsystemet. Det lyder således: "Lav en præsentation hvor du fortæller om jordens, solens og månens indbyrdes beliggenhed, og hvilke iagttagelser det giver anledning til fra jorden" Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad...
  • Hjælp - kemi eksamen i morgen!!

    Forumindlæg
    Hvad er det lige teoretisk og praktisk udbytte er?? synes ikke, at der er given nogen ordenlig forklaring på dette i min bog :(
  • Hjælpeord til mundtlig eksamen søges!

    Forumindlæg
    Hola. Jeg skal op i spansk om 1 uges tid - HF - har haft det i 2 år.. Jeg har brug for diverse hjælpesætninger til at kunne gribe teksten an, såsom fx: Teksten handler om... Den er skrevet af... Temaet i teksten er... Det får mig til at tænke på... Osv osv osv - alle forslag er velkomne. ...
  • AT eksame imorgen ;-)

    Forumindlæg
    hej. Nogen der kan komme med nogle guldkorn, til hvad jeg kan perspektivere mit emne til. Jeg har om robotter/kunstig intelligens med fokus på Issac Asimov. Fagkombinationen er Engelsk/historie jeg har perspektiveret det til mit studieprojekt, men ved ikke hvad jeg ellers kan perspektivere det...
  • Eksamen Mat C

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i mat C 9. juni, og jeg sigter efter et 10-tal, da jeg gerne vil hæve mit dovenskabs-gennemsnit. Hvor meget af det stof, man er oppe i, skal man kunne og vide for at få 10?