Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 18581 til 18600 af 75447
-
skift fra htx til stx
Forumindlæghej jeg er lige begyndt på stx, efter et skift fra Htx, så jeg tænkte på om der var nogen, som havde onenote, som evt. kunne give mig deres notater? for jeg vil gerne følge op, på det de har lært, på forhånd tak -
Hungersnød!
ForumindlægNu har jeg skrevet hvad årsagerne til fødevaremangel kan være osv. Jeg har i min besvarelse inddraget en del naturvildenskabligt. Hvad kan jeg inddrage, som samfundsvindeksbaligt!? -
Hvad må man have med? Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvad man må have med til eksamen? Må man have bøger osv. med til forberedelsen hvis det er det, man vil? Jeg takker på forhånd :) mvh Hingo -
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig? -
Integration ved substitution(bevis)
ForumindlægJeg skal til mundtlig her om et par dage. Og er ved at terpe beviserne igennem. Men denne her fatter jeg simpelthen ikke. Kigger på dette dokument og forstå det ikke. Sætningen er alt for uoverskuelig for mig. Er der en som gider forklare "step by step" hvad der bliver gjort? Så ville j... -
Mangler historienoter
ForumindlægHej SP! Står i den situation at jeg mangler nogle historienoter. Det drejer sig om perioden 1776-1914 eller der omkring. Overordnet eller meget grundige. Jeg tager imod dem med kyshånd. Hvis der er nogle der ønsker at dele dem kan i blot sende en besked, hvis i ikke ønkser andre skal se dem. ... -
forsøg om palmeolie til naturfags-eksamen
Forumindlægvi har naturfags-uge og skal fremlægge med 2 forsøg. vi arbejder med "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget". vi har fundet ét forsøg men har svært ved at finde et mere, som er passende til emnet "palmeolie". vi ville virkelig sætte pris på, hvis nogen hav... -
Nv og ap hjælp
ForumindlægHjælp, jeg skal op til nv og ap eksamen i den kommende uge. Nogle tips? -
Kvindefrigørelse eller?
ForumindlægHej! Jeg regner med, at jeg skal skrive om kvindefrigørelse i 1800-tallet.. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde særlig meget om det, primært her inde. Kunne nemlig godt tænke mig at se hvad andre havde skrevet om og hvordan. Så mit spørgsmål lyder; Kaldte man dette for noget andet end kvinde... -
HJÆLP! Ellipser frit / maks / min
ForumindlægHej alle I denne opgave skal jeg formulerer en sætning, opskrive forudsætningerne og bevise det... Jeg er helt lost. Hjælp modtages med kys hånd -
Notater til biologi
ForumindlægJeg skal til at læse biologi til eksamen, derfor kunne det være lækkert hvis en eller anden havde notater til H. Falkenberg m.fl.: Fysiologi (Systime 1999). Sidetal er underordnet da jeg næsten skal læse hele bogen. -
franskeksamen
Forumindlæghvad må man have med til forberedelsen til fransk og til selve eksaminationen? må man have gloser med til sit stykke til selve eksaminationen? -
"Den stille Mogens"
Forumindlægjeg ville lige høre, om der var nogen, som har læst eller skrevet om Johannes V. Jensens novelle,"Den stille Mogens". Jeg har svært ved at se, hvad budskabet i den er, så hvis der er nogen, som ved det, sååå hjææælp hurtigst muligt ! Hilsen mig -
Hvordan starter jeg denne kronik?
ForumindlægHov sorry for dobbelt indlæg :S -
Virksomhedsøkonomi mundtlig eksame
ForumindlægHej. Jeg skal snart til VØ eksamen mundtligt... og min lærer har ikke fortalt os en skid, om hvad vi skal være forberedt på. Han siger bare, vi skal læse hele bogen og kunne den udenad. Men hvem kan også huske en bog i hovedet udenad?? Såååå, ja er der nogen søde og rarer mennesker, der kan g... -
analyse af Brorsens: 9;Den yndigste Rose er funden9;
ForumindlægEr der nogen der har en analyse af Brorsens salme 9;Den yndigse Rose er funden9;? Skal analysere den, men kan overhovedet ikke komme igang..På forhånd tak.. -
hjælp til ismer
ForumindlægJeg skal udvælge et billede fra Bogehese Galleriet i Rom, Jeg er faldet over Jacopo Bassano9;s billede Ultima Cena (The Last Supper) Link:http://www.wga.hu/art/b/bassano/jacopo/last_sup.jpgHvis jeg nu fortæller at billedet er fra Italien (1542) hvilken isme befinder jeg mig så i? Og hvad skal ... -
Antigone
ForumindlægHejsa..Er der nogen som har nogle gode notater til Antigone?? Ville være en stor hjælp...- Michelle -
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "909;er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 909;ernes forfattere? -
Ellære
ForumindlægHjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected] på forhånd ;)
