Søgning på: srp engelsk. Resultater: 18581 til 18600 af 31639
-
Læreruddannelsen - Noter
ForumindlægHej Jeg er første års studerende, og vil hører om der er nogen som har noter til følgende fag: Dansk indskolingen - KLM - Religion/Engelsk. Mvh -
kulturarv
ForumindlægVed nogen hvordan man siger kulturarv på engelsk? Jeg forsøgte at slå det op, men kunne ikke finde ordet i ordbogen´. -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej folk. Jeg har lavet en engelsk stil og vil høre om der er nogen der gider og se på den ? rette fejl, grammatik fejl osv. den skal afleveres på mandag. Tak på forhånd. -
Jeg har et problem
Forumindlægnår jeg skal op i engelsk plejer jeg at lærer teksterne uden af! er der nogen der har bedre råd, og jeg får simpelthen stressssss -
Eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen her til januar i engelsk inden for elektricitet, men ved ikke hvad at jeg skal skrive om, har i nogle forslag. -
Hvordan kan man forberede sig grundigt til eksamen!
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode råd, om hvordan man kan forberede sig til engelsk eksamen, jeg ved jo ikke hvad jeg skal op i! men der er mange emner jeg kan trække imellem? -
fortællersynsvinkel
Forumindlæghvad er det nu det hedder på engelsk når det er en jeg-fortæller? hvordan siger man det så? er det bare first person narrator? jeg har skudt det fuldkommen ud af hovedet ;) tak på forhånd. -
Haster!
ForumindlægEr der nogen der ved noget specielt omkring Irland og eller amish.. ? jeg skal bruge det til min mundtlige eksamen i engelsk.. -
4 linjer :)
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med at rette 4 linjer på engelsk??. Utrolig kort.. Sender til jeres profiler... Meget vigtigt..:! Svar.... -
Rettelse bedes :-)
ForumindlægEr der en venlig sjæl, der gerne vil rette min knap 1 sides stil igennem? Der er tale om engelsk på A niveau. -
Hjælp.!?:D
ForumindlægHej er der nogen der vil være mega flinke og gide og rette min engelsk stil? Skal aflevere imorgen så det må gerne være hurtigst muligt:) TUSIND tak på forhånd! -
Karakterer!
ForumindlægHvad skal man regne med ville være et godt gennemsnit for at komme på universitetet? Please svar og jeg spørger ikke kun om gennemsnit i engelsk jeg mener bredt over alle fag -
Eksaminer
ForumindlægEr der nogle, der gerne vil rette mine skriftlige eksaminer i engelsk og dansk og fortælle mig, hvad I ville give mig af karakter for det jeg har lavet og hvorfor? [email protected] -
hvordan siger man det?
ForumindlægHvordan siger man: "gå hjemme fra" eller "løbe hjemme fra" på engelsk? Run away ? -
Rettelse af meget kort tekst
ForumindlægHej er der nogen der ville hjælpe mig med at rette nolge fejl igennem med en kort engelsk tekst jeg selv har skrevet:)? mange tak på forhånd -
PRIVATUNDERVISNING
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe min 11 årige datter med engelsk i form af privatundervisning. Vi er bosiddende i Hjerting, ved Esbjerg. -
Tips til Prøve .,
ForumindlægHeij ., Jeg skal op i engelsk prøve i morgen : FSA ., Er der nogen som har nogle gode tips til selve prøven ? -
kendt tekst ?
Forumindlæghey :-) Når man skal til eksamen på A-niveau (engelsk) 3,G sproglig gammel reform selvfølgelig.. er det da, en kendt eller en ukendt tekst man kommer op i ?? MVH edocani -
Til de sanglystne...
ForumindlægHer er en rigtig god sang til alle kemitilhængere... http://www.privatehand.com/flash/elements.html (den er på engelsk) Prøv om du kan følge med... -
Fancy ord for døgnrytme???
ForumindlægFindes der på engelsk et ord for døgnrytme, eller er jeg nødsaget til at stykke et sammen? Håber der er nogle derude med et større ordforråd end jeg selv..
