Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18601 til 18620 af 321608
-
Afstand ud til horisonten?
ForumindlægJeg sidder med et billede af et landskab på månen. Jeg skal beregne afstanden ud til horisonten, når astronauten står på Månen. Jeg tænker lidt Pythagoras, emn hvad så med højden? skal jeg finde på en? -
spørgsmål til Jer
ForumindlægVil lige høre om skal senile have lov til at begå selvmord! -
Knækprosa
ForumindlægKnækprosa er bygget op på den måde, at man starter med en konkret situation, en idé og efterhånden bygges der mere og mere på for til sidst at nå frem til en erkendelse altså en form for konklusion. \n\nkan man godt sige det om knækprosa. -
Gruppearbejde - hvordan får man de andre til at arbejde?
ForumindlægJeg har svært ved at få de andre i min gruppe til at arbejde. Hertil skal det siges, at det er en meget uheldig gruppe, jeg er havnet i. En gruppe på fire, hvoraf to af dem tager en fridag i ny og næ sammen (dvs. en fraværsprocent på omkring de 20%), mens den sidste bare er doven og skal have tin... -
Plastic
ForumindlægHjælp til nogle arbejdsspørgsmål til bogen Plastic af Mette Thomsen. det er 42 spørgmål. Nogle der ligger inde med det? -
Filosofi; hum/nat/samf?
ForumindlægHvilken kategori hører filosofi til:Humaniora, samfundsvidenskab eller naturvidenskab? -
kunsten at græde i kor ?
ForumindlægJeg sidder og skriver opgave om "kunsten at græde i kor", Og vil gerne have nogen bud på, hvorfor moren ikke reagerer på, at datteren bliver misbrugt. Jeg har selv et par bud på det, men kunne godt tænke mig at høre, om der var andre interessante. -
Det onde - Kristendom
ForumindlægHej Jeg har søgt lidt, men har ikke fundet noget om kristendommens forhold til det onde? Er ondskaben iflg. kristendommen skabt af Gud eller? Og er der en forskel i GT og NT m.h.t ondskabens eksisten?Tak:) -
Eksamen - Hvad trak i ??
ForumindlægHey..Eftersom at jeg meget snart skal op i relg. vil jeg høre, hvad i andre trak af tekst. Hvilke punkter var afgørende i teksten og hvad var relevant at perspektivere dem til..På forhånd tak..og held og lykke til alle dem - ligesom mig - der skal op i relg. -
Radioaktiv stråling - konsekvens ??
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, hvilke konsekvenser har en atomulykke for eftertidenr? Tænker lidt på radioaktive isotoper og sådan? :) -
Fordele og ulemper ved den danske velfærdsmodel
ForumindlægEr selv kommet frem til at velfærdsgoderne er en fordel (gratis sygehus, uddannelse, ældrepleje, SU, barselsydelser og børnepasning) og ulemper: Højt skattetryk og stor statsgæld. Ville høre om I kunne komme med nogle andre fordele eller ulemper? Eller måske uddybe de ulemper jeg har fundet i for... -
Jeg har problemer....hjælp
Forumindlæghej jeg er en dreng på 16 år. Mit problem er så at jeg er lige startet i gymnasiet og jeg gider bare nærmest ikke gå der hen, fordi jeg røv keder mig når jeg er der (undskyld mit sprog)....og jeg føler mig pinlig fordi alle andre har nogen at snakke og hygge med, mens jeg er helt alene, ikke at ... -
Sport
ForumindlægI teksten "Sportsånden" af George Orwell, siger Orwell at der i gamle dage ikke hat været sportskampe med politisk indblanden, som han mener, der er i dag. Han siger også, at sportsgrene stimulerer gruppehad. Han slutter teksten med at foreslå hvordanman kunne fremme hadet ved at arra... -
MAd
ForumindlægFik lige et sært spg. i tankerne... Hvordan betrægter de piger, der lider af anoreksi, maden? Og omvendt hvordan betragter bulimerne mad? -
Tyskniveauer på STX
ForumindlægHej. Jeg overvejer, at hæve fra B til A i øjeblikket. Men jeg frygter lidt, at jeg ikke længere vil kunne være helt med. Problemet vil være, hvis det medfører større krav af slagsen, som man kender dem fra dansk. På den anden side vil vi være et hold på max 8-9 stykker, og jeg har ingen problemer... -
respiration
ForumindlægEr det rigtigt at respirationen kun foregår når der ikke er sollys? -
Hvem læser politiken?
ForumindlægHvem er læserne til politikken?? -
Sociologi ??
ForumindlægHej :-) Er det rigtigt at jobmuligherne er dårlige for dette studie? -
Tysk
ForumindlægHej Er der nogen der haft læst teksten Wir konnten uns nur zuwinken? Ved nemlig ikke hvad fanden den handler om -
hvad skal jeg gøre
Forumindlæghej alle sammen jeg har lige startet på en ny skole og har ikke rigtig fået nogen venner/ veninde endu,og jeg føler mig ensom. jeg kender slet ikke nogen i den skole jeg går i nu.. hvad skal jeg gøre..?
