Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18621 til 18640 af 35989
  • Forskel på b- og t-huskeceller?

    Forumindlæg
    Hey alle biologi eksperter! Jeg sidder til 24-timers eksamen om immunforsvaret og mangler lige lidt hjælp. Hvilke funktioner adskiller b-huskeceller fra t-huskeceller?
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til eksamen jeg ville lige høre om der var nogen der vidste noget om kønsrollen i det moderne gennebrud, eller bare´i det hele taget noget om det moderne gennembrud?
  • Herodot folkens, please hjælp mig, det haster!!! :/

    Forumindlæg
    Hej alle (: Jeg skal på mandag op til old-eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde fra, det ved, hvad Herodots syn på historie var? please please please hjælp mig, haster SÅ meget :/
  • nødvendigt !! :/

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg skal snart op til old-eksamen, og ville spørge om der er nogen der er så søde at fortælle mig, hvad der skal med i en analyse ?
  • genretræk for fantastiske fortællinger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i morgen, og står med det problem, at jeg ikke kender genretrækkene for fantastiske fortællinger. Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • syrer- syreionen?????

    Forumindlæg
    hej..:) er der nogen der ved hvad syreionen er? hvad det kan? osv. har ik fået helt styr på det endnu til min eksamen i morgen.. på forhånd tak.. :)
  • bølger og amplitude

    Forumindlæg
    Hey, jeg er trak bølger og lyd og skal op til eksamen om nogle timer, og jeg har et lille problem. Hvordan beregner man amplituden? er det muligt? :)
  • Lysets brydning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak
  • Noder

    Forumindlæg
    Er der en som er god til noder som kan forklare mig om nogle træk i et reggae-nummer (Bob Marley) Det er 24 timers eksamen så det haster. Jeg sender noderne.
  • Mein Leben (hjælp!!)

    Forumindlæg
    Hej :D er der nogen der kender "mein leben" af Marcel reich.ranicki, og i så fal, vil de hjælpe mig med forståelse af teksten s. 44-49? skal til eksamen i det i morgen
  • PLZ hjælp

    Forumindlæg
    heeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak!
  • Energiforbrug og nyttevirkning

    Forumindlæg
    ... En overskrift jeg kan risikere at trække til eksamen... Nogle gode råd til, hvad man kunne snakke om og evt. perspektivere til? alle ideer er velkommen!
  • radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare lige spørger hvad for nogen forsøg man kan lave til radioaktivitet til eksamen. med venlig hilsen JG0005
  • ødipus - komplekset, please det haster!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til old eksamen, og ville spørge om der er nogen af jer der har noget om Ødipus og Ødipuskomplekset? .. har virkelig svært ved det.. håber der vil være noget der vil hjælpe..
  • Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark

    Forumindlæg
    Heej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen.
  • Modkultur, delkultur eller subkultur?

    Forumindlæg
    Hej! Er muslimer i danmark en modkultur, delkultur eller subkultur? Jeg synes selv det er en modkultur, men er ikke sikker? Ønsker en god forklaring, da det er til eksamen! På forhånd tak. Mvh.
  • Tekst til Moral&Ansvar

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please...
  • HURTIG HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hvis nu i tænker på Mick Øgendahl hvad tænker i så ?? (Er ved at lave eksamens opgave i komm/it, laver en plakat)
  • Link eller andet til forståelse af metode valg

    Forumindlæg
    Det eneste jeg er lidt usikker på mht. min samf. eksamen i morgen, er metode valg - findes der et link eller lign. som forklarer dette ?? på forhånd tak
  • Forskellen på den romerske og græske mytologi

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og læser op til old eksamen, og er meget forvirret over hvad forskellen på den romerske og græske mytologi er. Håber meget der er nogle der kan hjælpe :)