Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 18621 til 18640 af 47039
-
Tyske Hjemmesider .
ForumindlægHej, kender i nogle danske sider, hvor man kan lave tyske opgaver? -
Forslag til novelle om nutidens unge
ForumindlægJeg har trukket emnet nutidens unge til eksamen i dansk. Har I nogle forslag? På forhånd tak:) -
en venlige sjæl, som vil hjælpe?
ForumindlægDiskuter fordele og ulemper ved at ændre det danske retsforbehold Nogle som vil hjælp?? -
HJÆÆÆÆLP!!!!!! ER DET ALVORLIGT!!!!!!
ForumindlægJeg glemte det med sidetallene til min dansk opgave. Er det noget der er alvorligt og vil det trække meget ned????? -
Hjælp til fordybelsesområde
ForumindlægHej:) I dansk har jeg trukket mit fordybelsesområde som er: Kærlighed. Er der nogle som har ideer til, hvad jeg kunne vælge??;) -
Diskutere
ForumindlægHvad vil det helt præcist sige i forbindelse med en dansk stil, når der står, at du skal diskutere...?? Diskutere med sig selv...? -
rettelse af stil
ForumindlægHEjsa vil høre om der e rnogen som har tid til at rette en dansk stil i dag??? -
Metoder - FORSKEL??
ForumindlægJeg skriver i dansk og historie om terrorisme.. I dansk analyserer jeg en bog for at finde ud af hvorfor man begår terrorisme.. I HISTORIE - her skal man jo arbejde samfundsvidenskabeligt (da dansk er humanistisk) men hvordan gør man det?? min lærer siger, at jeg kan læse en kilde, hvor f.eks ter... -
haster
Forumindlæghej :D . er der nogen der er rigtig gode til at oversætte spansk til dansk ? -
Hvilke kommunikationsteorier findes ?
ForumindlægJa overskriften siger sig selv: Hvilke kommunikationsteorier findes i dansk-faget? Håber på hjælp Tak -
Skal finde tema(et) i J.R.R Tolkiens Hobbiten
ForumindlægJeg har en opgave i dansk som lyder: Hvad er tema(et) i hobbiten? Skal avlevere opgaven inden mandag... -
Oplysningen
ForumindlægJeg skriver om oplysningstiden i dansk. Hvordan kan jeg sammenligne dengang med idag? -
billede analyse
Forumindlægjeg skal skrive dansk stil om et billede. er der ikke nogen der har en analysemodel, om hvordan et billede skal analyseres? -
PLZ..HELP HASTER MEGET,
ForumindlægHej er der nogen som kan svar mig om : Hvorfor sætter man 1933 som et vigtigt skæringspunkt for den danske velfærdsstat? -
Vintereksamen HH
ForumindlægEr der nogen der kender nogen af emnerne fra vinterens dansk-eksamen (Hh)? -
oversættelse
Forumindlæghej er der nogen som ved om der findes et GRATIS dansk-tysk oversættelse på nettet... -
Hjæælp det haster
ForumindlægHeej er der lige nogen der kan hjælpe:) Hvordan påvirker den øgede globalisering den danske velfærdsmodel? -
HVORDAN OPBYGGER MAN EN KORRET SÆTNING??
ForumindlægHeey!! Vil bare være sikker om hvad indholder en sætning i stil og skriftlig dansk? TAK FOR DEM DER VIL GIVE MIG SVAR :) -
Ludwig 2. af bayern
Forumindlæghey allesammen er der nogen der har noget på dansk om ludwig 2. af bayern ? på forhånd tak -
Nogen der vil læse min analyse igennem?
ForumindlægJeg har lavet en dansk sproglig analyse. Nogen der vil læse den igennem?
