Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18641 til 18660 af 35510
-
DMG
ForumindlægHej. Jeg skal have valgt en tekst fra det moderne gennembrud som jeg har trukket til eksamen og helst en der er kendt. Håber i kan hjælpe På forhånd tak! -
Tysk afgangseksamen A
ForumindlægHej jeg var oppe i tysk til eksamen i dag og hvis der er nogle eksperter der kan rette eller andre der vil bruge opgaven så værsgo. -
Perspektivering
ForumindlægHej. jeg har trukket nyhedsjournalistik til mundtlig dansk eksame og valgt at snakke om kriminalitet er der nogen ideer til hvad jeg kan perspektivere til ? Tak på forhånd!!. :-) -
Analyse af Avisartikel
Forumindlæger der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak -
habor og signe
ForumindlægHej er der nogle der har en analyse af folkevisen habor og signe, står og skal op i den til eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde de ting jeg skal lægge vægt på :) -
link til gamle opgavesæt. Dansk
ForumindlægHej Jeg skal bruge nogle gamle Skriftligt Dansk A opgavesætte, og det haster. skal nemlig til eksamen imorgen. takker -
Engelsk disposition- South Africa
Forumindlægheej er der nogen der har nogle ideer der kunne hjælpe mig med at forberede mig til eksamen tiden ? måske nogle emner som ville være gode at skrive om :) ? -
Dansk emner
ForumindlægHey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009?? -
HJÆLP TAK
ForumindlægHej folks Jeg ville bare spørge, hvordan en eksamen i historie foregår i folkeskolen. Er det f.eks. hvor man skal lave en disposition/synopse eller noget? Tak på forhånd! -
Dansk retskrivning?
ForumindlægJa jeg skal op i dansk retskrivning imorgen til eksamen. Ville lige høre hvad det går ud på? Og hvordan kan jeg forberede/øve mig herhjemme? :) -
biologi b - niveau
Forumindlæghej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan?? -
Begreber
ForumindlægHej . jeg skal snart op til eø eksamen. Men jeg mangler nogle beskrivelser af de forskellige begrber i faget? Nogle der kan hjælpe mig med det :) -
kalk
Forumindlæghej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak! -
kalk
Forumindlæghej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak! -
Hvad synes i om min novelle?
ForumindlægJeg har skrevet en novelle i Dansk Eksamen, og er meget nervøs for, hvordan det er gået.. Fanger man, at hovedpersonen er skizofren? Hvad synes i, i det hele taget? Caroline -
Emner
ForumindlægHeej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s -
Oldtidskundskab
ForumindlægHeey Jeg skal snart op i old. Nogen der kan give nogle gode tips ? og hvordan foregår egentlig eksamen? Påforhånd tak -
stolthed af Glenn Ringtved
Forumindlæghey. jeg er i gang med at lave en analyse af stolthed til min eksame. jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe med den. -
Henrik Pontoppidan - et grundskud, Moralen???
ForumindlægJeg sidder her med "Et grundskud" Af Henrik Pontoppidan og jeg kan simpelthen ikke finde moralen. Hjælp tak, skal til eksamen i morgen. På forhånd tak. -Jens -
Mangler øvelsesark fra 8. klasse (Ny Prisma Fysik) HASTER!
ForumindlægHej. Jeg mangler øvelsesark 8.12, 8.13, 8.14, 8.15, 8.16 og 8.21 Skal snart op til eksammen! HASTER! På forhånd tak.
