Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 18641 til 18660 af 44012
-
Boksplot..
ForumindlægHalløjsa, Ville høre om der er noget hjælp at hente hos en som kan fortælle mig lidt om boksplot ? På forhånd tak =) -
dansk stil hjælp
Forumindlæghej er der en der gider at hjælpe mig med at sætte komma og punktum i min stil den skal afleveres imorgen be be kan ikke finde ud af det -
Reeksamen
ForumindlægEn kammerat har glemt at tilmelde sig til reeksamen på SDU. Det er på 1. semester. Hvilke muligheder har han? -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle, Jeg skal til terminsprøve i engelsk, i næste uge. Prøveformen er med netadgang! - Betyder dettet at jeg kan bruge sider som Grammerly.com, for at få rettet min tekst igennem? Det er en online side hvor den retter din tekst for de største fejl. Og til terminsprøver er det jo gamle... -
Barndommens gade
ForumindlægJeg skal skrive et essay om Tove Ditlevsens roman, barndommen gade. Men jeg kan bare ikke kome i gang.. nogen der har et godt råd? -
Energibevarelse
ForumindlægHej er der nogen derude der måske kan forklare mig hvad energibevarelse er? jeg er gået helt i stå og kan ikke komme videre! tak på forhånd :) -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k... -
hjælp til synopsis
ForumindlægOmråde: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i... -
find et emne, som skal sammenlignes med danmark og england
ForumindlægHej. Er der nogen som gerne vil finde et emne til mig som er nem og kendt.. emnet skal kunne sammenlignes med danmark og england.JÆLPPPP -
Religion C
ForumindlægMit spørgsmål er. Hvad har Buddhisme til fælles med islam og kristendom.`? -
Aktualitet omkring vandløb
ForumindlægHej Jeg skal op i Natur Geografi i morgen og har et emne der hedder vandløb. Det var lidt et forglemt emne fra min lærers side, så vi har næsten ikke haft noget om det. kun noget om vandbalance, vandets kredsløb og vandføring. Vi har desuden lavet nogle praktiske forsøg med en å. Vi skal sige nog... -
analyse af jomfruen
Forumindlæghvad har novellen jomfruen med identitet at gøre? -
FS10 ENGELSK DEC. 2010 - HAR DU?
ForumindlægHej alle sammen, Tænkte på om der var en der havde en stil fra FS10 ENG. DECEMBER 2010 ? Og hvis i evt. dansk stilen, altså - FS10 DANSK DEC. 2010. eller FS10 MAT DEC 2010? - Så ville jeg MEGET gerne bee om dem, håber at der er en derude der har en af de tre - ville være rimelig rart :) da jeg s... -
En københavner i Jylland analyse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med symbolerne i essayet "en københavner i Jylland"?? -
Hvad betyder
ForumindlægHvad betyder det når der som adgangskrav står følgende: En højrere forberedelses ekamen (hf-enkeltfag) uden overbygning, men med seperat overbygningsbevis Nogen der kan fortælle mig hvad et seperat overbygningsbevis indebærer -
Kemi opgavesæt 2018
ForumindlægHej Er der nogen heirnde som har lavet opgavesættet i Kemi A juni 2018 med netadgang? -
Kan jeg benytte et emne selvvalgt fra et AT-forløb, til SRP?
ForumindlægHej folkens. Som I kan se af overskriften, så har jeg et spørgsmål vedr. SRP... Det er sådan, at jeg i sommers var til årsprøve i AT, hvor vi selv valgte emner, problemstillinger , materialer osv. Jeg valgte Israel-Palæstina konflikten med henblik på to-stasløsningen. Fik topkarakter til årspr... -
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit? mm.
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
Billedkunst! hurtig spørgssmål.
ForumindlægMå gerne til eksamen vise et billed fra en bog. ? eller skal man have det i papir ? -
En københavner i Jylland
ForumindlægHey. Er der nogle, som har analyseret ''En Københavner i Jylland''? Står nemlig og skal op i den til eksamen, og jeg kan ikke helt komme igang. Så hvis der er en venlig sjæl, som vil sende en analyse, ville det være rigtig dejligt. Tak på forhånd
