Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18661 til 18680 af 35409
-
har du sympati?
ForumindlægHej derude, jeg er VIRKELIG PÅ R***EN! Er der ikke nogle der vil hjælpe med at rette en lille tekst, som skal bruges til eksamen imorgen TIDLIGT?!!!??? -
problemstilling HJÆLP
ForumindlægSkal lave en problemstilling til min eksamen imorgen om karrierekvinder og børn... Håber der er nogen der kan hjælpe... -
socialisme(haster)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og er usikker om nogen begriber i socialisme, håber i kan hjælpe.?:-) hvad er primære sekundære og tertiære? på forhånd tak -
Eksamenssæt og reformen
Forumindlæger eksamens sættende ændret fra reformen, eller bruger man de samme prøve opgaver som man gjorde før reformen.. -
SYRE/Base, Hjælp tak. Haster!
ForumindlægHej, Til eksamen i morgen hvis jeg trækker om syre/base skal jeg så bruge saltsyre til mine forsøg? Jeg ved der er andre slags syrer. tak på forhånd -
Taksonomi, please hjælp
ForumindlægHej, jeg kan ikke huske, hvad de tre taksonomiske niveauer i samfundsfag gik ud på? Vil I ikke nok hjælpe? jeg skal op til eksamen :( Tak på forhånd -
værdigpolitik og blokpolitik(haster)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og har problemer med at forstår hvad blokpolitik og værdig politik er. håber i også kan komme med et eksempel som hjælper mig på vejen på forhånd tak :-) -
The man with ten personalities
ForumindlægHej, Er der nogen som har resume af the man with ten personalities. Jeg skal op til den mundtlige eksamen om en uge, men kan ikke finde ud hvis jeg sammenligner det med en outsider tema. på forhånd tak! -
Hovedstilstandslinjen og hovedopholdslinjen?
ForumindlægHej guys. Jeg sidder og læser op til min NG-eksamen, og jeg er faldet over disse to begreber, og jeg skal bare lige være sikker: betyder de ikke det samme? - Tak på forhånd -
Billede-hip hip hurra af Krøyer
ForumindlægHej, er der nogen af jer der før har lavet en billedeanalyse af Krøyer billede Hip hip hurra! Kunsterfest, som har nogen ting der vil være godt for mig at bruge til min eksamen?(: -
Hvordan foregår eksamenerne?
ForumindlægHej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager -
Bevis af toppunktsformlen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen og er ved at lave det sidste på mine eksamensspørgsmål. Men, hvordan er det beviset for toppunktsformlen ser ud? (med alle mellemregninger) Håber der er en der kan hjælpe. -
Akut hjælp!
ForumindlægStår og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-))))))) -
Bark og oplysning - HASTER
ForumindlægHej, Barokken er fra 1630-1740 og oplysningen fra 1690-1800.. Er de to det samme? Altså i oplysningen er det jo det fornuftige, er det også det i barokken? Altså, hvad er forskellen/ligheden mellem de to? Haster meget.. Eksamen i morgen Tak -
Model (afsætning) når man taler om eksport
ForumindlægHej, Hvilken model i afsætning faget er bedst at bruge når man taler om eksport? :) Håber du kan hjælpe. Det er til erhvervscase eksamen. Oddervognen. -
NATURGEOGRAFI?
ForumindlægHej har nogen af jer været op til Naturgeografi eksamen? Hvis ja, hvordan foregik det? og hvordan klarede i jer? Nogle gode tips til os andre? :D Eller andet? -
det aristoteliske drama?
ForumindlægHej alle :) jeg skal op til old-eksamen nu her på tirsdag og er i fuld gang på at læse hele pensummet op.. er der nogen som kan hjælpe mig med hvad det aristoteliske drama er? PÅ FORHÅND TAK :) -
Bevis - sinusrelationerne, Hjælp?
ForumindlægKan nogen give et overskueligt bevis af sinusrelationernerne?? Har eksamen i morgen, men er blank omkring dette. Har definitionen ud fra enhedscirklen osv, men bevis? HJÆÆLP.. :S På forhånd tak.. =) -
American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds
Forumindlæghej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen. -
BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen.
