Søgning på: matematik a eksamen htx. Resultater: 18661 til 18680 af 179453
-
Biologi skr. eksam 2005?
Forumindlæger der nogen herinde der ved hvorn studentereksams opg. for biologi ser ud både maj og sygeeksams opg... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg er så uheldig at skulle op i dansk. Hvordan forbereder jeg mig bedst? Jeg synes det er lidt svært, da det jo er en ukendt tekst man kommer op i. Skal jeg bare læse perioder op og hovedtrækkene om de centrale forfattere??Hvad angår dispositionen...har i erfaring med at det er bedst kort at for... -
Eksamen! Hurtigt svar
ForumindlægJeg skal op i historie i morgen (går på gym), og er virkelig blevet i tvivl mht. længden af sider,som man kan trække. kendt tekst. er det omkring de 4 ns max? -
Mundtlige eksamens spørgsmål fra 2015
ForumindlægHej er der nogen der har de mundtlige eksamensspørgsmål fra 2015? -
Fysik eksamen på mandag
ForumindlægHvordan kan jeg bedst forberede mig? Ved at øve på gamle eksamenssæt eller lave opgaver fra de forskellige lektier? -
eksamen i mundtlig engelsk B
Forumindlægjeg har fået et emne der handler om vold. normalt ved jeg godt hvordan jeg skal forholde mig til et eksamensoplæg. men det udleverede materiale indeholder ikke kun 1 men 2 tekster, der begge er artikler om unge mennesker der bringer en pistol med i skole. den ene artikel er forholdsvis objektiv (... -
1 højnivaeu fag Eksamen!?
ForumindlægHey derude.. Er rigtig forvirret. Skal op i Idræt, Old, Mat, Rel... Dvs. kun 1 høj nivaeu fag.. Så vidt jeg kan huske skal man op i mindst 2 ? Eller WHAT ? -
Skriftlig eksamen - emner??
ForumindlægJa, som alle andre 3.g'ere med samfundsfag på højniveau, skal jeg op i skriftlig på torsdag i næste uge. Før vi fik læseferie, talte vi med min lærer om hvilke emner opgavesættet kan komme til at omhandle, og han mente at emnerne ville kredse omkring den aktuelle politik da sættet blev skreve... -
NVG Eksamen / Begreber
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op i NV på mandag og jeg ville lige høre om nogen af jer kunne nogen gode Naturvidenskabelige begreber, som kunne score mig nogen ekstra point? Tak på forhånd / Jens -
ENERGI!! EKSAM I MORGEN!!!
ForumindlægHej.. Jeg har lidt svært ved at huske de her forsøg , så det vil være rart hvis nogen lige kunne fortælle lidt om dem? ( -hvad der sker , og hvorfor det sker? JEG SKAL BRUGE DEM TIL AFGANGSPRØVEN I MORGEN, SÅ DE ER MEGET VIGTIGE!!) -OBS! De handler alle sammen om magnetisme og energi. Forsøg: - D... -
Eksamen uden hjælpemidler - vektorer
ForumindlægEn af de ting, som det forventes at man kan til prøven uden hjælpemidler, er at anvende reglerne for vektorregning. Men jeg synes det er et vidt begreb. Er der nogle der ved mere præcist hvilke formler det er? Håber der er nogle, der kan hjælpe. -
Hjælp til fysik eksamen (Bølger)
ForumindlægHvad er vigtigt at fortælle om bølger? -
MIKRO og MAKRO eksamen
ForumindlægHJÆLP mig venligst, er der nogen (der lidt grundigt) kan hjælpe mig med disse spørgsmål? Spørgsmål 1: Hvad, der startede i 2007 som en finansiel krise, udviklede sig til en realøkonomisk krise, da usikkerhed på finansielle markeder begyndte at påvirke investeringer i negativ retning. Hva... -
Naturfags eksamen. forsøg.
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal snart op i naturfagseksamen i 9 klasse, og vi har fået emnet "strålings indvirkning på levende organismers levevilkår". Vi har ret godt styr på problemformulering og arbejdspørgsmål, men vi er helt blanke iforhold til forsøg som har noget realavant at gøre me... -
Eksamen fysik kemi I MORGEN
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der ved hvilke emner jeg ville højst sandsynlig blive spurgt om. Så jeg har en lille forestiling om det. Jeg håber i vil hjælpe. Tak på forhånd ;=) -
Facit til eksamens prøve.
ForumindlægJeg skal som selvstuderende op til skriftlige Engelsk B, om en uges tid. Jeg har skaffet mig 9 eksamenssæt fra 2014-2017 jeg har tænkt mig at lave . Mit spørgsmål går på, om der findes nogle gode facit ark et sted. Mvh. -
Afkolonisering (kold krig) eksamen!
ForumindlægHej, jeg har trukket afkoloniseringen, herunder indokina. Som kilde har jeg noget fra Genève aftalen, en udmelding om denne fra hhv. nord og sydvietnams præsidenter. En tabel over hvor mange amerikanske soldater, der var i vietnam fra 1965-72 (som udtryk af at emerikanerne er gået ind i vi... -
fysik eksamen - lys
Forumindlægnår man skal snakke om ængdebølger under overemnet lys, hvad kan man så sige? skal helst have svar så hurtigt som muligt :( -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad betyder kønspolarisering? -
historie eksamen, oplysningstid og revolutioner
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med nogle problemstillinger til dette emne? Jeg er selv lidt tabt i det. Har mange bilag, der handler om den franske revolution, tror jeg :) Følgende bilag: Bossuet om det guddommelige monarki billede: Solkongen - Ludvig den 14. af Frankrig billede: Oplysningstiden e...
