Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18701 til 18720 af 35510
-
Hovedstilstandslinjen og hovedopholdslinjen?
ForumindlægHej guys. Jeg sidder og læser op til min NG-eksamen, og jeg er faldet over disse to begreber, og jeg skal bare lige være sikker: betyder de ikke det samme? - Tak på forhånd -
Billede-hip hip hurra af Krøyer
ForumindlægHej, er der nogen af jer der før har lavet en billedeanalyse af Krøyer billede Hip hip hurra! Kunsterfest, som har nogen ting der vil være godt for mig at bruge til min eksamen?(: -
Hvordan foregår eksamenerne?
ForumindlægHej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager -
Bevis af toppunktsformlen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen og er ved at lave det sidste på mine eksamensspørgsmål. Men, hvordan er det beviset for toppunktsformlen ser ud? (med alle mellemregninger) Håber der er en der kan hjælpe. -
Akut hjælp!
ForumindlægStår og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-))))))) -
Bark og oplysning - HASTER
ForumindlægHej, Barokken er fra 1630-1740 og oplysningen fra 1690-1800.. Er de to det samme? Altså i oplysningen er det jo det fornuftige, er det også det i barokken? Altså, hvad er forskellen/ligheden mellem de to? Haster meget.. Eksamen i morgen Tak -
NATURGEOGRAFI?
ForumindlægHej har nogen af jer været op til Naturgeografi eksamen? Hvis ja, hvordan foregik det? og hvordan klarede i jer? Nogle gode tips til os andre? :D Eller andet? -
det aristoteliske drama?
ForumindlægHej alle :) jeg skal op til old-eksamen nu her på tirsdag og er i fuld gang på at læse hele pensummet op.. er der nogen som kan hjælpe mig med hvad det aristoteliske drama er? PÅ FORHÅND TAK :) -
Bevis - sinusrelationerne, Hjælp?
ForumindlægKan nogen give et overskueligt bevis af sinusrelationernerne?? Har eksamen i morgen, men er blank omkring dette. Har definitionen ud fra enhedscirklen osv, men bevis? HJÆÆLP.. :S På forhånd tak.. =) -
American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds
Forumindlæghej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen. -
BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen. -
Hjælp til: De blå øjne
ForumindlægHej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:) -
Hvad er The minimalism ?
ForumindlægHej ;) Nogen som ved hvad the minimalism er ? Jeg skal til engelsk eksamen på torsdag, og mangler at have styr på perioden the minimalism. Hvad kendetegner perioden ? -
Hjælp!!
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag, i old. Er der nogle der har et godt link til "hjælpe ord", og en som ved noget om odysse - første sang? På forhånd tak :) -
Shelly and Keats
ForumindlægHej, HASTER meget, da jeg skal eksamen i morgen tidlig. Håber på svar! Er der en, som har nogle noter om Shelly and Keats, eller kort kan fortælle mig om dem? -
gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?
ForumindlægHey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D -
hjælp til sp. i historie
ForumindlægHej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A) -
hvad er postcolonial literature?
Forumindlæghej derude, et af mine emner til eksamen er postcolonial literature, men jeg ved ikke helt hvad det indebærer er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af det? mvh :) -
TYSK MUNDTLIG- TEKST DIE ÄGYPTERASTELLUNG NOGEN DER HAR LAVET DEN FØR?? PLLSSS HJÆLP! DET HASTER :/
Forumindlæghej skal op til mundtlig eksamen imorgen i tysk, har trukket en tekst som hedder Die ägypteraustellung som har et tema under liebe.. nogle som har lavet den? :/ -
Nogen der kan hjælpe?:I
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(:
