Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18701 til 18720 af 35495
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er afgangselev og har engelsk på a niveau.. Er der en af jer, der har været til eksamen, der ved hvilke grammatiske problemstillinger, der oftest fremgår i delprøve 1?
  • Fysik/kemi disposition.

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forbereder mig til fysik/kemi eksamen, og har ikke helt fåstået hvordan jeg laver en disposition. Nogen der kan hjælpe? - Claudia:)
  • DMG

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal have valgt en tekst fra det moderne gennembrud som jeg har trukket til eksamen og helst en der er kendt. Håber i kan hjælpe På forhånd tak!
  • Tysk afgangseksamen A

    Forumindlæg
    Hej jeg var oppe i tysk til eksamen i dag og hvis der er nogle eksperter der kan rette eller andre der vil bruge opgaven så værsgo.
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hej. jeg har trukket nyhedsjournalistik til mundtlig dansk eksame og valgt at snakke om kriminalitet er der nogen ideer til hvad jeg kan perspektivere til ? Tak på forhånd!!. :-)
  • Analyse af Avisartikel

    Forumindlæg
    er der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak
  • habor og signe

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har en analyse af folkevisen habor og signe, står og skal op i den til eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde de ting jeg skal lægge vægt på :)
  • link til gamle opgavesæt. Dansk

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal bruge nogle gamle Skriftligt Dansk A opgavesætte, og det haster. skal nemlig til eksamen imorgen. takker
  • Engelsk disposition- South Africa

    Forumindlæg
    heej er der nogen der har nogle ideer der kunne hjælpe mig med at forberede mig til eksamen tiden ? måske nogle emner som ville være gode at skrive om :) ?
  • Dansk emner

    Forumindlæg
    Hey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009??
  • HJÆLP TAK

    Forumindlæg
    Hej folks Jeg ville bare spørge, hvordan en eksamen i historie foregår i folkeskolen. Er det f.eks. hvor man skal lave en disposition/synopse eller noget? Tak på forhånd!
  • Dansk retskrivning?

    Forumindlæg
    Ja jeg skal op i dansk retskrivning imorgen til eksamen. Ville lige høre hvad det går ud på? Og hvordan kan jeg forberede/øve mig herhjemme? :)
  • biologi b - niveau

    Forumindlæg
    hej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan??
  • Begreber

    Forumindlæg
    Hej . jeg skal snart op til eø eksamen. Men jeg mangler nogle beskrivelser af de forskellige begrber i faget? Nogle der kan hjælpe mig med det :)
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • Hvad synes i om min novelle?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en novelle i Dansk Eksamen, og er meget nervøs for, hvordan det er gået.. Fanger man, at hovedpersonen er skizofren? Hvad synes i, i det hele taget? Caroline
  • Emner

    Forumindlæg
    Heej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s
  • Oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Heey Jeg skal snart op i old. Nogen der kan give nogle gode tips ? og hvordan foregår egentlig eksamen? Påforhånd tak
  • stolthed af Glenn Ringtved

    Forumindlæg
    hey. jeg er i gang med at lave en analyse af stolthed til min eksame. jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe med den.