Søgning på: filosofi c noter. Resultater: 18721 til 18740 af 73947
-
Det danske retsopgør
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive 3g-opgave om retsopgøret i DK efter 1945. Er her nogle, der har nogle noter, opgaver, kilder eller bogtitler på dette område? Eller vil du diskutere emnet med mig, så er du velkommen til at skrive! -
kurz von frankfurt
ForumindlægHej... Er der nogen der har læst de her historier. de handler om DDR, og krig. Er der nogen der vil give mig en referat, eller nogen noter til de her to tekster, vil det være til et store hjælp.. Meine beste Freundin kurz von frankfurt plzz hjælp -
Hormonregulering
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at lave noter til min biologieksamen i morgen, men har lidt problemer med at forstå positiv og negativ feedback. Er der nogen der kan og vil forklare det? M.v.h. Anika -
Løsning på trigonometriske ligninger
ForumindlægHej Jeg skal til mundlig matematik, og har fået stillet spørgsmålet hvordan man løser trigonometriske ligninger.? Hvis nogen har nogle noter eller forklaringer på hvordan man løser trigonometriske ligninger er alle svar velkommen... -
Das Wunder von Bern
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst artiklen "Das Wunder von Bern"? Den omhanlder Albert Einstein. Hvis du har nogle noter eller andet der kan hjælpe ville det være super dejligt -
EKSAMEN IMOREGN HEELP
ForumindlægHJÆLP fransk eksamen i morgen kl. 8 ! er der nogen der har oversat Dakia une fille d'alger, eller har skrevet gode noter til den , eller en fransk stil om den ? -
engelsk/bio
ForumindlægHej. læser biologi og faldt over dette ord? nuclei??? sætningen lyder: ¨ Because bacteria lack nuclei, their DNA in not.... (osv) hvad betyder nuclei? -
Thermopylai
ForumindlægHej Alle. Er der nogle som har nogle noter om Slaget ved Thermopylai? Noget buskab? et eller andet. Der er så mange slag i det afsnit og det er så svært at få det hele ind :s Help ? På forhånd tak :) -
Forskel på eksistentialisme og modernisme?
ForumindlægHej.. I mine noter har jeg både skrevet Villy Sørensens "blot en drengestreg" ind under modernismen og eksistentialismen.. Hvor hører den til og hvad er forskellen mellem modernismen og eksistetialismen? På forhånd tak :) -
Analyse af "Sat ud"
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig? skal op i dansk eksamen, jeg skal snakke om billedet "Sat ud. nogen der har nogle noter, eller forslag? det ville være super, hvis nogen gad hjælpe mig :) -
Video 2 til projekter i Word
ForumindlægHermed følger videoen til guiden om projekter i Word. Videoen omhandler oprettelse af sidehovede og indsættelse af figurer, tabeller, noter og citater. Kritik modtages gerne -
Dansk mundtl: må man bruge computer i forberedelsestiden?
ForumindlægHej, Er der nogen som ved om man må bruge computer i forberedelsestiden til dansk mundtlig (stx), selvfølgelig uden internet?? Eller er det bedst at jeg printer alle mine noter ud? -
Skyggepriser
ForumindlægHej jeg sidder med et spørgsmål omkring skyggepriser, der lyder således Redegør for begrebet skyggepris og forklar, hvordan en sådan bestemmes. Er der måske nogen der har noter til emnet skyggepris -
Analyse af "Die Neue Wohnung"
ForumindlægHej, er der nogle der har arbejdet med den tyske tekst "Die Neue Wohnung" af Claudia Rusch og har nogle gode noter eller idéer til perspektivering? i så fald modtages al hjælp med kyshånd :) -
Rhapsode - Hvem er det?
ForumindlægHej SP Jeg er ved at gennemgå illiaden og jeg kan læse i mine noter om en Rhapsode i 1, sang. Hvem/hvad er Rhapsode og hvorfor indledes den således? :) -
odds?!?
ForumindlægHej, jeg skal til mudnlig eksamen og har svært v. emnet odds inden for statestik. er der nogen der evt. har nogle noter/tips/ eller forklaringer de vil dele? på forhånd tak -
Buddhisme
ForumindlægHej :) Er der nogle der har noter eller kan forklare mig forskellen inden for de tre retninger Theravada, Mahayana og Vajrayana. Måske hvilken forskelle og ligheder der er mellem de tre? Det ville være en stor hjælp :) -
Horror fiction som eksamens emne Engelsk A?
ForumindlægHej alle. Et af mine eksamens emner i Engelsk A er Horror Fiction, er der nogle af jer der har nogle idéer til hvordan man kan forberede det fyldestgørende? Jeg tænker på noter om genretræk mm. Mvh. -
Die Entführung Milena Moser
ForumindlægHej alle:) Jeg har til en 24-timers eksamen trukket teksten Die Entführung af Milena Moser, er der evt en der har nogle noter til den tekst? Håber at der er en venlig sjæl der vil hjælpe, det ville være virkelig dejligt:) -
Erkendelse tove dit
ForumindlægHej alle jeg er igang med at læse digtet erkendelse af tove ditlevsen, jeg er igang med at analysere den, men kan endelig ikke finde frem til hvad den drejer sig om, nogle som kender til digtet og har noter om det? :)
