Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18741 til 18760 af 35989
  • Beregninger til opgavesæt ønskes!

    Forumindlæg
    Hejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger...
  • celler

    Forumindlæg
    hej hvordan fungere celler altså du ved cellemembran, cellekerne osv har ik helt styr på det for skal snart til eksam er virkelig nervøs
  • Hjælp medie fag!!!

    Forumindlæg
    Hej håber i vil hjælpe. Jeg skal op til medie fag eksamen c. Og kan trække gyser eller dokumentar Nogle der kan komme med ideer
  • Periodiske fænomener

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg sidder og forbereder mig til matematik mundtlig eksamen, og jeg skal i den forbindelse fortælle om periodiske fænomener. Er der nogen, der har nogle ideer til, hvad det kunne indebære?
  • Produkt i Samfundsfag

    Forumindlæg
    Min ven og jeg er helt blank på hvilket produkt vi kan have til vores eksamen i samfundsfag. Vores emne er "subkulturer"
  • Privatlære Kemi B

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til kemi B eksamen d. 20/6-2016. Da jeg er skide dårligt til det fag, leder jeg efter en der kan hjælpe mig
  • differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)

    Forumindlæg
    hey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
  • Skriftlig tysk

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen og tænke på, om der var nogen, der kunne få sig selv til at kigge vedhæftet igennem. Det ville være en stor hjælp :)
  • Hvad er det liiige jeg skal?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal til mundtlig eksamen i kristendom, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal gøre, jeg skal lave en problemstilling og et produkt, men hvordan skal den problemstilling se ud? På forhånd, tusind tak
  • Hjælp med bilag

    Forumindlæg
    Hej jeg har dette billed (se vedhæftet dokument), men dog ved jeg ikke hvad der kan fortælles om det til min mundtlige eksame, har i nogen ideer?
  • Fysik forsøg.. Ideer???

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle gode ideer til et super godt fysik forsøg... Venligst svar hurtigt da jeg skal til eksamen i morgen :)
  • Rap-Lyrik

    Forumindlæg
    Hvordan fremlægger man Rap-lyrik på den bedste måde ? Hvad skal man ligge vægt på, når man skal skal til eksame i det ? Håber nogen kan hjælpe.
  • Analyse af historien om en moder, HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej skal op til eksamen på onsdag. Har valgt Historien om en moder. Er der nogle der har analyser af den. Meget mere dybdegående end dem der er her inde lige pt. ? :)
  • Noter til " Da de økonomiske kurver knækkede"

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksam og mangler noter til " da de økonomiske kurver knækkede". Hvis der nogen der har, må de gerne sende det :D
  • Projektion af vektorer

    Forumindlæg
    I forbindelse med min mundtlige eksamen ville jeg lige høre, hvad og hvorfor man egentlig projicerer vektorer? Håber I kan hjælpe :)
  • Pietisme?

    Forumindlæg
    Nogen som helt kort og meget pædagogisk kan forklare hvad pietisme er? :D Skal til eksamen om nogle timer og kan simpelthen ikke hitte ud af det
  • Chicken som perspektivering

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan huske hvad Chicken handler om, og hvordan den kan perspektiveres til en artikel om transseksuelle? Skal til mundtlig eksamen på torsdag.... På forhånd tak!
  • Mundtlig Dansk novelle

    Forumindlæg
    jeg har trukket en novelle af Tove Ditlevsen som hedder Aften, så er der nogen der har et par gode råd til eksamen om hvad der er vigtigt at få med?
  • De kvindelige kønsorganer

    Forumindlæg
    Er det nødvendigt med at man skal fortælle om alle de kvindelige kønsorganer til biologi eksamen? Hvis man f.eks. havde en figur og så fortælle om dem alle?
  • Redegørelse af pH og syrestyrke

    Forumindlæg
    Hallo derude... Jeg skal op til eksamen her på torsdag og har fået en opgave som lyder: Redegør for pH. Kom dernæst ind på forskellen mellem pH og syrestyrke. Hjælp? :)