Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 18741 til 18760 af 176544
-
Plz hjæææælp... har eksame i morgen
ForumindlægEr der nogen der har notater om skulptur, nutidskunst, moderne arkitektur, ekspressionisme fra bogen Billedkunst på c niveau. Jeg fatter ikke så meget i billedkunst... Det er sværtttttttttttttt -
EKSAMEN (bakterieinfektion og proteiner)
ForumindlægHej alle I morgen klokken 8 trækker jeg eksamensspørgsmål til mundtlig biologi b. Vi har, som bekendtgørelsen angiver, set eksamensspørgsmålene på forhånd. Der er især to af spørgsmålene, der driller mig. Det ene handler om proteiner, deres egenskaber og funktion. Jeg synes ikke, at vi har haft s... -
Kommunikation/IT eksamen ???
ForumindlægHej Kan nogen fortælle mig hvordan man evt. skal opstille powerpointet??? Hvad skal jeg fx starte med at fortælle om osv. Mit problem handler om "hvad forstås ved sund kost". Hvor jeg har taget udgangspunkt i målgruppen 3-9 årige børn. Mvh Ludvig -
At eksamen i dansk og samf
ForumindlægHej Allesammen :D Er der nogen der ved hvorfor samfundsfag og dansk arbejder godt sammen til at belyse et projekt/fænomen? Samfundsfag har nogle overordnet teorier om hvordan samdundet hænger sammen og ved noget om de sociale strukturer, men hvilke redskaber er det at danskfaget går ind o... -
hjælp til natur eksame på HF
Forumindlæghej er der nogle der kan hjælpe mig. jeg skal op imorgen er der nogen der giider at forklare hvordan den fogår og om synopsisen til mest eller hvad. er super nervøs og hvordan forbereder man sig håber at i kan hjæpe mig -
MEDIEFAG EKSAMEN??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op i mediefag og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen foregår.. Her er et par spørgsmål: - kan de finde på¨at spørge om hvad nogle forskellige begreber betyder? fx hvad betyder jump-cut?- hvad forventer de at vi skal kunne?- må man tage sine noter med ind på det ... -
Fysik eksamen B-niveau
ForumindlægHej derude Er der nogen der ved hvad man kan perspektiverer flg. emner i fysikken til? meknik (herunder sted, hastighed og accelerationsfunktion og det frie fald) mekanik (Newtonslove, arbejde udført at en konstant kraft samt det frie fald) kosmologi (rødforskydning, universet... -
eksamen historie hjælp imorgen !!!!!
Forumindlæghej jeg skal op i historie imorgen. hvilke spænding var der i mellem socialisme og konservatisme i 1908. tak på forhånd -
hurtig hjælp til dansk eksamen
Forumindlæghej, jeg skal til mudtlig dansk her på fredag, har skrevet en del i analyse delen, men mit problem er bare at i min synopsis, ville min lære godt have at jeg skulle skrive følelser og holdninger som et punkt. men jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle ud fra det punkt, håber virkelig at der er nog... -
Synopsis eksamen valg i USA
ForumindlægHar lige brug for hjælp til at komme igang med min problemformulering, skal op imorgen, og er total stresset, fået en blokering :( mit emne er valg i usa, med henblik på fattigdom, obamas græsrøddder, og hans nederlag med våbenloven.... any help: -
(EKSAMEN I MORGEN) Transportprocesser i hverdagen
ForumindlægEr der en del kunne forklare mig hvordan viden om transportprocesser bruges i hverdagen, samt hvilke der forgår i kroppen? Jeg skal op i Biologi i morgen, og dette er det eneste jeg er i tvivl om. -
Spansk eksamen i morgen - hjælp!
ForumindlægHej alle. Jeg tænkte på om der var en sød sjæl der havde lyst til at læse min spansk fremlæggelse i gennem, og komme med noget konstruktiv kritik. Det ville være en kæmpe hjælp (Det er den spanske del i det vedhæftede dokument) -
AT eksamen - Samfundsfag og naturgeografi
ForumindlægHej alle. Vi er et par stykker, der skal til AT årsprøve i morgen og vi har nogle problemer, som vi håber, I kan hjælpe med! Vi har om den økonomiske vækst i Kina og hvordan det påvirker miljøet. Vores spørgsmål er så, hvilke metoder vi har brugt? Vi kan ikke rigtig finde nogen, som vi kan rel... -
HÆJLP PLESSSS EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHvis en befolkning som har 18 % på pension er det højt ???? tak på forhånd. -
Historie eksamen-perspektivering
ForumindlægJeg har trukket Middelalder og reformation, hvor jeg har kigget på; Saxos fortale til Danernes bedrifter Svantevits fald, Rygens erobering Blypladen fra valdemars den stores gra Poul Helgesen om de protestantiske prædikner Kort over østersøområdet i begyndelse af 1200tallet. jeg h... -
KOM/IT EKSAMEN HJÆLP!
ForumindlægHej SP Jeg søger nogen som kan hjælpe mig med at fortælle hvad der giver en 12 til kom/it kun udfra det produkt man har afleveret samtidig med forklaring. Og hvilke teoretiske og metodiske overvejelser der kan være. Samtidig søger jeg også hjælp til: inddragelse af konstruktiv feedback i udarbe... -
KS eksamen usa
ForumindlægHej er der en som kender nogle gode film på netflix som forklarer hvordan usa opstod osv osv? -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har en disposition jeg kan gå udfra, jeg har om American History X (Haster :-/) -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej alle Jeg trak levende reklamer, som mit fordybelsesområde. Inden under dette valgte jeg: “tal ordentligt - det koster ikke noget” af Call me. Til det har jeg brug for hjælp, da jeg mangler et oplæsningsstykke og jeg ville høre om der var nogen der havde forslag til noget jeg kunne bruge, og e... -
dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogen der kan anbefale en/flere noveller om at være på kanten til være ond.
