Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18761 til 18780 af 35495
  • værdigpolitik og blokpolitik(haster)

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og har problemer med at forstår hvad blokpolitik og værdig politik er. håber i også kan komme med et eksempel som hjælper mig på vejen på forhånd tak :-)
  • The man with ten personalities

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har resume af the man with ten personalities. Jeg skal op til den mundtlige eksamen om en uge, men kan ikke finde ud hvis jeg sammenligner det med en outsider tema. på forhånd tak!
  • Hovedstilstandslinjen og hovedopholdslinjen?

    Forumindlæg
    Hej guys. Jeg sidder og læser op til min NG-eksamen, og jeg er faldet over disse to begreber, og jeg skal bare lige være sikker: betyder de ikke det samme? - Tak på forhånd
  • Billede-hip hip hurra af Krøyer

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen af jer der før har lavet en billedeanalyse af Krøyer billede Hip hip hurra! Kunsterfest, som har nogen ting der vil være godt for mig at bruge til min eksamen?(:
  • Hvordan foregår eksamenerne?

    Forumindlæg
    Hej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager
  • Bevis af toppunktsformlen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i morgen og er ved at lave det sidste på mine eksamensspørgsmål. Men, hvordan er det beviset for toppunktsformlen ser ud? (med alle mellemregninger) Håber der er en der kan hjælpe.
  • Akut hjælp!

    Forumindlæg
    Står og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-)))))))
  • Bark og oplysning - HASTER

    Forumindlæg
    Hej, Barokken er fra 1630-1740 og oplysningen fra 1690-1800.. Er de to det samme? Altså i oplysningen er det jo det fornuftige, er det også det i barokken? Altså, hvad er forskellen/ligheden mellem de to? Haster meget.. Eksamen i morgen Tak
  • Model (afsætning) når man taler om eksport

    Forumindlæg
    Hej, Hvilken model i afsætning faget er bedst at bruge når man taler om eksport? :) Håber du kan hjælpe. Det er til erhvervscase eksamen. Oddervognen.
  • NATURGEOGRAFI?

    Forumindlæg
    Hej har nogen af jer været op til Naturgeografi eksamen? Hvis ja, hvordan foregik det? og hvordan klarede i jer? Nogle gode tips til os andre? :D Eller andet?
  • det aristoteliske drama?

    Forumindlæg
    Hej alle :) jeg skal op til old-eksamen nu her på tirsdag og er i fuld gang på at læse hele pensummet op.. er der nogen som kan hjælpe mig med hvad det aristoteliske drama er? PÅ FORHÅND TAK :)
  • Bevis - sinusrelationerne, Hjælp?

    Forumindlæg
    Kan nogen give et overskueligt bevis af sinusrelationernerne?? Har eksamen i morgen, men er blank omkring dette. Har definitionen ud fra enhedscirklen osv, men bevis? HJÆÆLP.. :S På forhånd tak.. =)
  • American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds

    Forumindlæg
    hej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen.
  • BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen.
  • Hjælp til: De blå øjne

    Forumindlæg
    Hej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:)
  • Hvad er The minimalism ?

    Forumindlæg
    Hej ;) Nogen som ved hvad the minimalism er ? Jeg skal til engelsk eksamen på torsdag, og mangler at have styr på perioden the minimalism. Hvad kendetegner perioden ?
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen fredag, i old. Er der nogle der har et godt link til "hjælpe ord", og en som ved noget om odysse - første sang? På forhånd tak :)
  • Shelly and Keats

    Forumindlæg
    Hej, HASTER meget, da jeg skal eksamen i morgen tidlig. Håber på svar! Er der en, som har nogle noter om Shelly and Keats, eller kort kan fortælle mig om dem?
  • gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?

    Forumindlæg
    Hey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)